Bufo Alvarius

jcp

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik las vandaag een conversatie op een of ander forum met luitjes die dus deze padden echt aan het "melken" waren en deze substantie (o.a. DMT) gingen roken, is wel leuk om te lezen :grin:

http://forums.mycotopia.net/misc-entheogens/879-bufo-alvarius-toad.html

Triprusje

Experimenterende gebruiker
De paddoscaps site ziet er niet echt betrouwbaar uit.
ik betwijfel of er Psilocybin in zit, en hoe kan het nou legaal zijn -.-..
btw ik kreeg me twijfels al toen ik dit las: WARNING: VERY STRONG, THAT IS NO JOKE, EVEN IF 1 PILL HAPPENS TO GET INGESTED.

That is no joke -.-

jcp

Bewuste gebruiker
Klopt, ik zag toevallig gisteren op het forum hier een link voorbijkomen

www.undrug.org

Hier kan je zulke Research Chemicals sites aan de tand voelen, blijkt dus wel bullshit te zijn...

"They are selling 4-HO-DMT as Psilocybin - it is actually Psilocin. (These are closely related, but they're not the same"

:( knurften :rolleyes:

Dan maar zo'n space-pad kopen!

erwin krol

Bewuste gebruiker
5meodmt is ook in labs te maken zonder dat er padden gemarteld hoeven worden, over dat stofje gaat het ( de bomb).

Ik wordt een beetje gestoord van mensen die hier links naar andere sites plaatsen waar drugs verkocht worden. Of vragen of ze het kunnen laten versturen.
Drugsforum is openbaar en wordt gecheckt. Breng verkopers en jezelf niet in gevaar, SV fucking P!

Mods?

EDIT de links zijn verwijderd mijn dank is groot :wink:

jcp

Bewuste gebruiker
Sorry maar als de site legalhighs heet en ik die stoffen niet ken, zou het toch geen probleem moeten zijn om daar wat over te vragen?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Is het geen verkoper dan, net als degenen die in de posts erna komen?

En als je even op de opiumlijst kijkt weet je of stoffen die genoemd worden op de verwijderde link wel of niet in NL legaal zijn. Als jij de stoffen niet kent; zoek eerst eens op Erowid voor je het hebt over bestellen.
Als er een site bestaat die legalespeed.nl heet, ga je dan ook vragen stellen hier?

Dit geldt niet alleen voor jou hoor maar voor iedereen, er zijn al forums platgegooid omdat er verkopers op gepost worden. Daarmee wordt een forum nl een dealplek, als een virtueel drugspand zeg maar. Waar verkopers en kopers de kans krijgen om elkaar te ontmoeten.

Wees toch discreet,
peace, Erwin K

jcp

Bewuste gebruiker
Je heb wel gelijk, maar ik zie wel een wezenlijk verschil in een winkel die legalespeed.nl heet of legalhighs.org vandaar mijn vraag.

Ik bedoel we kunnen het hier toch ook over azarius hebben, als legalhighs zich voordoet als een legaal bedrijf kan dit toch gewoon gevraagd worden op een forum?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Je hebt het over oa middel x dat is lijst 1. de naam van een site is een zijpaadje van deze discussie.
Het bespreken van verkopers hoort hier niet. Elke verkoper van al dan niet 'grijze' producten ( ja, ook die pad) heeft een disclaimer waarin staat dat de producten niet voor menselijke consumptie zijn. Dat is om juridisch veilig te blijven, als gebruik van hun spullen hier besproken wordt breng jij ze schade toe.

Dit is een drugsforum, praat dan over drugs en niet verkoper x of verkoper y.

Ik wil best alle middelen bespreken die je opduikelt, maar niet met welke bron dan ook erbij. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom die erbij gepost moet worden, dat is niet nodig toch? drugs zijn drugs...:wink:

jcp

Bewuste gebruiker
Ok zo had ik er nog niet tegenaan gekeken, ik heb de links uit mijn berichten gehaald.

ook die pad :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Thanks man, nogmaals niet persoonlijk maar laten we het hier allemaal chill houden qua extra risico, voor wie dan ook. Ik zal ook nog wat editten.

als je het alsnog wilt hebben over de andere stofjes die je gevonden had gooi er dan een topic voor open.

Even terug op de pad; Het is jammer dat ze zo duur zijn.
Ik heb eerst ook nog serieus nagedacht om er een paar aan te schaffen totdat ik hoorde dat ze eigenlijk beschermd zijn in hun natuurlijke leefomgeving, ondanks dat worden ze nog steeds gejaagd door mad hippies. Die halen ze uit hun winterslaap om ze te melken. Ik zou wel benieuwd zijn hoe die kikkertjap zich verhoudt tot lab 5meo-dmt qua uitwerking.

Overigens, even ter overvloede este lezers; Dit is dus niet de bufo marinus, die overal in dierenwinkels te koop is. Er zijn weleens van die beesten gejat door junks om aan te likken maar die hebben vooral bufotenine en daar zijn de menigen over verdeeld. De bijwerkingen zijn in elk geval aanzienlijk.

groeten, EK

jcp

Bewuste gebruiker
Die gasten op dat forum hebben ook tripreports geplaatst van het roken van die paddenkwakjes :rolleyes:

Misschien lijken ze wel veel op tripreports van 5meo-dmt uit een lab.

the only thing I remember from the "real" world is me exhaling the puff from my lung..
and saying "fuck"..
I fell on my back on the couch...

then...

I was lost in a huge tunnel of layer..going very fast...
everytime I was looking at something different...
it was creating another layer with that image..
the tunnel was created with all those images ...everyone going over the other...
like a fast 3d slide show of my vision...

I was dead...
I had no ego..
I had no name..
I wasnt me..
Had no memories of my past life at all..
Time didnt exist...
I had no feeling at all...
no fear...
nothing...

the only thing that existed was the present moment...

I was nothing....
but I was everything..

I was this entire universe I was in...

that was one of the most peaceful moment of my life...

I remember that my heartbeat was very fast...
and I had a little trouble to breathe correctly...

but it wasnt really bad...

the main ride lasted for maybe 5-10 minutes...
and went away pretty fast...

after that..I was just laying on the couch for like 30 minutes..
having a really huge and nice body high...mdma like...and I was pretty hot...(bufotine again)

my mind was clear...
I felt really good...

I remember having a huge smile stuck on my face...
I was in a really peaceful states of mind...

apparently...during those 5-10minutes the main ride lasted...
I was just laying on the couch with a huge smile ...laughing...

erwin krol

Bewuste gebruiker
YUP, idem... en blije naeffecten kunnen dagen aanhouden :)
5meo nasaal is daarnaast misschien het meest intense dat er bestaat, dan houden dergelijke piekeffecten 40 minuten aan.

jcp

Bewuste gebruiker
Kewl!

Ik snap alleen het verschil in effect tussen N,N-DMT en 5-MeO-DMT niet helemaal.

Wel heb ik gelezen dat 5-MeO-DMT minder visueel zou zijn, maar is dat het enige verschil?

erwin krol

Bewuste gebruiker
ow, again! het zijn twee verschillende stoffen met verschillende doseringen en werkingen, er zijn ook 5MeO-, 4Ho, 5-aco en nog vast een paar -DMT's.

Ik vind 5meo zeker wel visueel maar veel agressiever, het grijpt en overdondert je en schopt je nog verder het heelal in. En daarna voel je je super, best leuk om mentaal verkracht te worden

jcp

Bewuste gebruiker
hehe, ik moet denk ik nog uitvinden hoe leuk het is om mentaal verkracht te worden :)

pasquali

Bewuste gebruiker
Bufo wordt ook wel gebruikt om de pijn van reuma te verzachten maar het brengt geloof ik ook heel wat downsides met zich mee.

Bovenaan