Buiten in de avond Truffels

4 2 0

Newbie
Ik wou met 2 vrienden truffels gaan doen, maar deze keer zouden we het buiten gaan doen en het is waarschijnlijk zo dat als we eenmaal wat voelen het al best wel donker is buiten. ik heb wel vaker truffels gedaan (4x)maar dat was in de zomer buiten of gewoon binnen. En nu wou ik dus vragen of het wel slim is om te doen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het niet doen persoonlijk. Het is inmiddels al best koud wanneer het donker wordt, dus dan lijkt het me niet chill als je dan niet naar binnen kunt wanneer je het koud krijgt. Veel fijner is het als je gewoon ergens binnen een lekker warm plekje hebt en dan zelf kunt beslissen of je buiten even een rondje wilt gaan lopen.

Blokfluit

Experimenterende gebruiker
Inderdaad, 's avonds kan het nu makkelijk tot 5 graden afkoelen. Het lijkt me persoonlijk ook niet fijn om in te trippen, zeker niet als het ook nog donker is ook.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik voel me door truffels/paddo's binnen al vaak koud, waardoor ik de verwarming soms wel op 23 graden zet. Het lijkt mij bijzonder onaangenaam om rond deze tijd van het jaar buiten te trippen. Ik zou nu lekker gezellig binnen gaan trippen en dan in het voorjaar of de zomer weer eens buiten als ik jou was.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja dat heb ik ook vaak. Met trippen of keta gaat de verwarming vaak best hoog. Ook zou ik het niet doen omdat je wellicht met veel rondlopen verdwaald raakt. Het lijkt mij totaal a relaxed.

Mindless zei:
Ik voel me door truffels/paddo's binnen al vaak koud, waardoor ik de verwarming soms wel op 23 graden zet. Het lijkt mij bijzonder onaangenaam om rond deze tijd van het jaar buiten te trippen. Ik zou nu lekker gezellig binnen gaan trippen en dan in het voorjaar of de zomer weer eens buiten als ik jou was.

Fool

Badass junkie
Op een zwoele zomernacht zou mij dit best fijn lijken, nu lijkt het me verschrikkelijk. Heb laatst al een trip afgeblazen toen iemand met dit idee kwam. :P

Bovenaan