Caffeine binge drinken

Benjolink

Belezen gebruiker
Is dit slecht voor je..

Dus geen alcohol of andere substanties,

Allleen veel blikjes cola en soms tussendoor een rivella tijdens het uitgaan.

• Haha
Waarderingen: N3K0

Highonlife

Bewuste gebruiker
Overmatig cafeïnegebruik is uiteraard niet gezond, maar overmatig alcoholgebruik is waarschijnlijk nog minder gezond.

Boyman

Bewuste gebruiker
Cafeine overdosen is mogelijk, maar daar moet je wel flink je best voor doen. Als je niet gevoelig bent voor de bij-effecten ervan, kun je best veel nemen voordat het gevaarlijk wordt. Overigens is het wel eens eerder gebeurd:

Plex

Badass junkie
Is dit slecht voor je..

Dus geen alcohol of andere substanties,

Allleen veel blikjes cola en soms tussendoor een rivella tijdens het uitgaan.
Alle drugs in een binge nemen is ongezond, alleen met caffeine valt dit over het algemeen redelijk mee, behalve bij regelmatig binge drinken dan komen er allerlei complicaties met het hart

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb vaker extreem veel caffeïne genuttigd. Extreme hoeveelheden koffie, yerba maté en groene thee met name. Meestal als andere middelen niet tot de mogelijkheden behoorden.

Bijwerkingen zijn dan onplezierige onrust, veel moeten plassen, misselijkheid, jezelf in de weg zitten en minder goed kunnen slapen.

Met dranken zoals koffie, maté en thee, gaat een overdosis niet gemakkelijk. Je moet best veel drinken. Als je pure caffeïne hebt, moet je wel uitkijken niet teveel te nemen.

Op langere termijn zouden bij dagelijks overmatige caffeïne consumptie lichamelijke klachten kunnen ontstaan.

Als ik meer dan 14 koppen koffie per dag drink, dan is dat voor mij een teken dat ik veel stress heb en daar bovendien verkeerd mee om ga.

Bovenaan