Candyflip op Festival?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik zat er dus aan te denken om misschien op een muziekfestival te candyflippen, ik heb redelijk wat tripervaring, tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker! De laatste was op Rock Werchter, 125 mics, en het was zeer leuk allemaal! Tot dat de mensen later op de avond dronken begonnen te worden en iemand zo goed als tegen me aan heeft lopen pissen :angry: dat was wel kut. :P

Maar nu vraag ik mij af of op bijvoorbeeld lowlands een candyflip te doen valt, ik kan met lage dosissen op een festival perfect om, alleen ik weet niet hoe verstandig een candyflip op een festival zou zijn. Mijn boern' verstand zegt dat als ik LSD en MDMA op een festival al leuk vind dat de combi nog beter zou zijn :rock:

Ah well, mazzeldepazzel :P :stoned:

Drientje

DF-koning
Ik heb gecandyflipt op een heel erg duister goa feestje in Groningen, erg tof en zeker nog voor een herhaling vatbaar. Alleen de kater is kut...

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker!

Volgens mij ben jij mijn gespleten persoonlijkheid, zit er hetzelfde in ook 3 keer, veel paddo's en mdma! Net wat kristallen gehaald, denk dat dat op ruigoord een testcase word :grin:. Maya + kristallen ben benieuwd :stoned:

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik ben met een vriend 1 x op een indoor feest wezen trippen in de Jaarbeurs in Utrecht.

Makkelijk te doen, alleen omdat hij candy flipte en ik enkel op de LSD bleef ontstond er een afstand tussen ons.

Hij ging veel euforischer op in het feest, en werd ook veel extraverter dan ik met meer energie. Compleet v/d hak op de tak. Je moet alleen wel zorgen dat je 8 uur lang ook op de MDMA blijft zitten en daarvan genoeg hebt. Want een comedown van de piek terwijl je op LSD zit kan psychisch nogal een vervelend gevoel geven. Hij had overigens naderhand wel een down van zeker 2 a 3 dagen.

Verder voelde ik me echt fijn dat ik zo v/d kaart was maar toch gezond en vrij normaal de volgende ochtend ging slapen toen ik al die andere mensen compleet uitgeblust zag lopen. Heb zelf nooit gecandyflipped, misschien nog eens doen.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Zo'n extreme kater zie ik wel een beetje als een turnoff, en MDMA heeft niet zo'n geweldig effect op mij. en LSD werkt dan ook weer ong 14 uur op mij :P Dus ik denk dat er een redelijk risico is van een comedown tijdens de LSD.

wat moeilijk weer allemaal :tongueout:

ik denk dat ik eerst maar eens thuis een candyflip moet doen voordat ik het op een niet erg tripveilig festival doe zoals lowlands.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb lsd op lowlands gedaan, er was geen xtc/mdma bij maar het was geen aanrader. Het begin was leuk en aardig allemaal, en bij momenten heel mooi, maar meerderheid van de tijd was het CHAOS en DRUK en MENSEN en LAWAAI en VUILIGHEID en nergens een plekje waar je echt tot jezelf kan komen behalve in je tent maar daar krijg je dan weer zo'n claustrofobisch gevoel.

Ik vond het dus niks. :wink: Gewoon lekker thuis, of op een normaal feestjem festival is echt over the top.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
vode zei:
Ik heb lsd op lowlands gedaan, er was geen xtc/mdma bij maar het was geen aanrader. Het begin was leuk en aardig allemaal, en bij momenten heel mooi, maar meerderheid van de tijd was het CHAOS en DRUK en MENSEN en LAWAAI en VUILIGHEID en nergens een plekje waar je echt tot jezelf kan komen behalve in je tent maar daar krijg je dan weer zo'n claustrofobisch gevoel.

Ik vond het dus niks. :wink: Gewoon lekker thuis, of op een normaal feestjem festival is echt over the top.

Yea ik kan met LSD ook totaal niet naar concerten luisteren. Is gewoon te luid.

cronos

Wijs gebruiker
sorry een beetje offtopic :flushed: ,maar ik ben gewoon nieuwsgierig...wat bedoelen jullie steeds met een kater hebben?drinken jullie net als ik redeijk veel acohol bij drugs ofzo...als ik lsd neem met alcohol heb ik nooit een kater,speed met alcohol,wel een kater...maar dan drink ik enorm veel,met xtc hetzelfde.een kater van drugs,zonder alcohol... :openmouth: indien ja,hoe voelt zo een kater?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
cronos zei:
sorry een beetje offtopic :flushed: ,maar ik ben gewoon nieuwsgierig...wat bedoelen jullie steeds met een kater hebben?drinken jullie net als ik redeijk veel acohol bij drugs ofzo...als ik lsd neem met alcohol heb ik nooit een kater,speed met alcohol,wel een kater...maar dan drink ik enorm veel,met xtc hetzelfde.een kater van drugs,zonder alcohol... :openmouth: indien ja,hoe voelt zo een kater?

Ik geloof dat in dit topic de kater van de MDMA bedoelt word. Veel mensen ervaren een kater na MDMA gebruik. Ik zelf heb hier nooit last van, omdat ik lichtjes doseer.

OT: Ik heb nog geen geslaagde candy flip gehad, maar ik wil het ook komende zomer doen op Lowlands. Binnenkort nog een keertje kijken of het me wel lukt. En dan op een festival proberen. Zit te denken aan 80 tot 100 ug en 50 tot 80 mg om mee te beginnen, en na 4uur 100ug bij nemen en om de 2 uur 60mg bij nemen. Lijkt me dat ik zo wel 20u lang kan candyflippen aan een stuk.

Weet iemand toevallig hoe lang je kunt doorgaan met bijnemen tot je echt stuk gaat? Heb wel eens een lowlands aan een stuk door gefeest met alleen bier en wiet. Dus dat zonder slaap zitten is geen probleem.

Hashja

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
cronos zei:

Ik geloof dat in dit topic de kater van de MDMA bedoelt word. Veel mensen ervaren een kater na MDMA gebruik. Ik zelf heb hier nooit last van, omdat ik lichtjes doseer.

OT: Ik heb nog geen geslaagde candy flip gehad, maar ik wil het ook komende zomer doen op Lowlands. Binnenkort nog een keertje kijken of het me wel lukt. En dan op een festival proberen. Zit te denken aan 80 tot 100 ug en 50 tot 80 mg om mee te beginnen, en na 4uur 100ug bij nemen en om de 2 uur 60mg bij nemen. Lijkt me dat ik zo wel 20u lang kan candyflippen aan een stuk.

Weet iemand toevallig hoe lang je kunt doorgaan met bijnemen tot je echt stuk gaat? Heb wel eens een lowlands aan een stuk door gefeest met alleen bier en wiet. Dus dat zonder slaap zitten is geen probleem.

Note wel, los van alles, dat je MDMA niet kunt blijven bij doseren voor effect, wellicht wel de energie, maar als je serotonine op is houdt het voor de euforie op.
Maar ik neem aan dat je dit al wist, just making sure. :beer:
:wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb nu wel een geslaagde candy flip gehad. 100 ug met 80mg MDMA. Ik heb de MDMA een uur na de LSD ingenomen. Na een half uur kwam die opzetten. 14 uur lang getript, tot de MDMA kater kwam en het over met de pret was, extreme mind fucks nog gehad. Maar ik had nog 1 keer MDMA moeten bij nemen, maar ik had niks meer.

Maar ik denk wel dat ik een candyflip kan laten slagen op een festival. Ik had enorm zin in een feestje en om met mensen te praten enzo. Dus dat komt wel goed op een festival. En die kater moet ik dan maar gewoon weg zuipen.

@ drent, ik heb die grens van serotonine tekort nog niet eerder bereikt. Ik heb altijd met kristallen dat ik gewoon elke keer weer bij kan nemen, en dat hou ik dan zo'n 8 tot 14 uur vol, en daarna vind ik het altijd wel mooi geweest. Maar dan ben ik nog wel vrolijk.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
funkmaus zei:
Ik zat er dus aan te denken om misschien op een muziekfestival te candyflippen, ik heb redelijk wat tripervaring, tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker! De laatste was op Rock Werchter, 125 mics, en het was zeer leuk allemaal! Tot dat de mensen later op de avond dronken begonnen te worden en iemand zo goed als tegen me aan heeft lopen pissen :angry: dat was wel kut. :P

Maar nu vraag ik mij af of op bijvoorbeeld lowlands een candyflip te doen valt, ik kan met lage dosissen op een festival perfect om, alleen ik weet niet hoe verstandig een candyflip op een festival zou zijn. Mijn boern' verstand zegt dat als ik LSD en MDMA op een festival al leuk vind dat de combi nog beter zou zijn :rock:

Ah well, mazzeldepazzel :P :stoned:

De combi lijkt me zeker interessant om te gaan testen. Alleen zelf zou ik dat niet op een festival doen. Maar als je ervaring hebt met deze drugs op festival. Tja waarom niet dan, toch?

:hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het is een zeer aangename combi. Het enige nadeel, is het bijkomen achteraf. Ik heb minstens een week nodig gehad om te herstellen en weer vrolijk te worden.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Is candyflippen puur MDMA kristallen + LSD of telt XTC pil + LSD ook als candyflip?

Het lijkt mij dat het om de combinatie MDMA en LSD gaat en dat de vorm (kristallen of pilvorm) niet uitmaakt?

Maar aan de andere kant pure MDMA is natuurlijk anders dan XTC, die kan ook de speed achtige werking hebben door versnijding en toevoegingen etc.

:)

gamezz

Bewuste gebruiker
candyflip doe je volgens mij het beste met kristallen,
ofje moet een geteste pil hebben die aleen MDMA bevat.(best laat je de MDMA kristallen ook testen, als dit mogelijk is)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fishhead0707 zei:
Is candyflippen puur MDMA kristallen + LSD of telt XTC pil + LSD ook als candyflip?

Het lijkt mij dat het om de combinatie MDMA en LSD gaat en dat de vorm (kristallen of pilvorm) niet uitmaakt?

Maar aan de andere kant pure MDMA is natuurlijk anders dan XTC, die kan ook de speed achtige werking hebben door versnijding en toevoegingen etc.

MDMA is en blijft MDMA.

Kristallen hebben mijn voorkeur, maar met pillen die getest zijn zal het ook prima lukken. :wink:

Jeller

Badass junkie
ik vind LSD op zijn festivals ook niet altijd een aanrader, op zich allemaal tof geen last van drukte of lawaai, maar eens je wil slapen echt wel! Ik heb sowieso al veel moeite met inslapen op LSD ook al geeft mijn ljf aan dat ik zwaar slaap nodig heb, maar de keren dat ik het op dour heb gedaan ging dat echt niet door warmte van de tent, drukte, lawaai enzo en dat vond ik vurt :(

op Boom festival ging dit wel maar dat was op lagere dossisen en een ander klimaat.. daar ben je echt wel vermoeid door de zon en hitte, hier ligt dit anders

gamezz

Bewuste gebruiker
op dour staan een ook mongolen van 10 uur op hun vuvuzela te blazen,
gelukkig had ik oordoppen :)

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
ik vind LSD op zijn festivals ook niet altijd een aanrader, op zich allemaal tof geen last van drukte of lawaai, maar eens je wil slapen echt wel! Ik heb sowieso al veel moeite met inslapen op LSD ook al geeft mijn ljf aan dat ik zwaar slaap nodig heb, maar de keren dat ik het op dour heb gedaan ging dat echt niet door warmte van de tent, drukte, lawaai enzo en dat vond ik vurt :(

op Boom festival ging dit wel maar dat was op lagere dossisen en een ander klimaat.. daar ben je echt wel vermoeid door de zon en hitte, hier ligt dit anders

Neem een paar benzos of wat veel ghb en je valt echt wel in slaap!

greets

gamezz

Bewuste gebruiker
sorry hoor maar dat van die benzo's en GHB vind ik pure bullshit.
alsje candyflipt of LSD neemt moetje er echt geen benzo's of GHB op nemen om in slaap te raken (zo maak je een nog grotere drugs cocktail)
rook een dikke joint dan kanje ook slapen :wink:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

MDMA is en blijft MDMA.

Kristallen hebben mijn voorkeur, maar met pillen die getest zijn zal het ook prima lukken. :wink:

Oke dan ik heb nu 128 mg XTC pillen. dan zou het moeten lukken. Ik wil alleen eerst me LSD even solo testen m.b.t. de sterkte etc.

Maar de combo lijkt me geniaal :grin:

cheiron

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
P Dus ik denk dat er een redelijk risico is van een comedown tijdens de LSD.

Als t tegelijkertijd werkt is het echt wel leuk, zeker. Alleen die comedown van MDMA die vind ik persoonlijk echt K*T op LSD. De LSD werkt gewoon veel langer door en ik kan niet onbeperkt MDMA bijpakken. Eigenlijk moet je pas als je LSD over de helft heen is wat MDMA erbij doen denk ik. Of inderdaad 12 uur lang MDMA bijpakken, als dat voor je werkt ook prima.

De comedown van MDMA vind ik sowieso onprettig. Altijd een soort van leeg gevoel, een soort craving: oh nee, niet weggaan! het was zo lekker. Niet stoppen. Beetje grijs, zeg maar. Blowen helpt dan wel weer om het een beetje te spicen. Maar als je die holle leegte op LSD voelt, dan wordt dat enorm versterkt. Zeker als de LSD nog volop aan het werken is :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Er is echter een klein nadeel aan candyflippen op een festival, de drukte. Dat heb ik afgelopen weekend wel ondervonden.

Als je er tegen kunt is het geen probleem, maar weet dat het vrij chaotisch kan worden.

Bovenaan