Ik zat er dus aan te denken om misschien op een muziekfestival te candyflippen, ik heb redelijk wat tripervaring, tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker! De laatste was op Rock Werchter, 125 mics, en het was zeer leuk allemaal! Tot dat de mensen later op de avond dronken begonnen te worden en iemand zo goed als tegen me aan heeft lopen pissen
dat was wel kut. :P
Maar nu vraag ik mij af of op bijvoorbeeld lowlands een candyflip te doen valt, ik kan met lage dosissen op een festival perfect om, alleen ik weet niet hoe verstandig een candyflip op een festival zou zijn. Mijn boern' verstand zegt dat als ik LSD en MDMA op een festival al leuk vind dat de combi nog beter zou zijn
Ah well, mazzeldepazzel :P
Maar nu vraag ik mij af of op bijvoorbeeld lowlands een candyflip te doen valt, ik kan met lage dosissen op een festival perfect om, alleen ik weet niet hoe verstandig een candyflip op een festival zou zijn. Mijn boern' verstand zegt dat als ik LSD en MDMA op een festival al leuk vind dat de combi nog beter zou zijn
Ah well, mazzeldepazzel :P