Candyflippen met 1e x mdma

spacelord

Wijs gebruiker
Zoals ik al een paar keer op dit forum heb vermeld, ben ik van plan met nieuwjaar te candyflippen op een psytrancefeestje :grin: Ik heb nog geen ervaring met mdma, wel al veel met LSD. Ik heb 2 rolling stones zegels gekocht (spreiding 60-160µg) waarvan we ieder een halfje gaan nemen en dan verder zien. 4 uur later (omstreeks 11 uur) zo'n 100mg mdma. Ketamine en lachgas zal ook geregeld langskomen :sunglasses:

Heeft er nog iemand tips (buiten 'doe mdma eerst apart')zodat ik zeker weet waar ik me aan kan verwachten? Het belangrijkste lijkt me niet vergeten te drinken.

Beanhead

Badass junkie
Gaan zitten want de peak wordt je te veel, voor de rest have fun! Is er enige reden waarom je eerst de LSD doet en dan de MDMA? Met zo'n dosis moet de eerste keer nog wel oké zijn maar inderdaad je zou het eerst opzich zelf moeten doen ipv combineren... 100mg kan een groentje al snel te veel worden zeker met al wat LSD in je mik.

Of neem gewoon beiden tegelijk in, dat vond ik ook altijd leuk

spacelord

Wijs gebruiker
Waarom zou de piek me teveel worden? Ik ben ervan overtuigd dat het erg intens gaat zijn, maar het is al anderhalf jaar geleden dat ik een trip niet aankon. Nadien ben ik alleen maar tripmiddelen en dissociatieven gaan combineren wat me erg goed beviel :P MDMA met lsd op een goa lijkt me echt fantastisch.

De reden dat ik eerst lsd neem, is omdat ik niet tijdens het trippen een down wil krijgen als de mdma uitgewerkt is en vol vreugde de trip langzaam kan laten afbouwen.

MDMA versterkt de lsd toch niet, of wel?

Beanhead

Badass junkie
:grin:

Ik zou je in je onwetendheid moeten laten! :tearsofjoy:

Ja de peak is gewoonweg héél overweldigend maar met mijn eerste candyflip heb ik veel meer gedaan dus ik denk dat het allemaal nog wel moet lukken... Maar dan hou ik ook weer mijn eerste keer MDMA in men gedachten en dat was al overweldigend.