Nee helaas. Het gaat hier wel over MDMA, geen heroïne ofzo. Dat bedoel ik net. Je bent net zoals veel andere mensen grootgebracht in de waan dat alle harddrugs even slecht of verslavend zijn, of je nu zelf een zwak karakter hebt of niet. :P
Ik laat mensen meestal maar met hun principes, maakt mij niet zoveel uit. Als iemand zegt geen cocaïne te nemen dan kan ik dat op zich wel begrijpen. Die shit is duur en verslavend. En speed merkbaar slopend bijvoorbeeld (als je het vaak gebruikt toch).
Heb ik nooit beweerd

dat wil echter niet zeggen dat het niet mogelijk is onderverdelingen te maken waarbij je bepaalde drugs wel op min of meer dezelfde golflengte plaatst. Ik beweer natuurlijk niet dat hero en mdma op dezelfde lijn liggen.
Heb jij grootheidswaanzin ofzo
Ik ben nu eenmaal de godheid zelve he..
dat je denkt dat je wijzer bent omdat je meningen napraat over MDMA en "pillen zijn slecht" die zo uit de krant zouden kunnen komen?
Ik verlaag me niet tot het niveau mening na te praten, over pillen heb ik geen woord gerept. Ik beweer ook niet dat alle pillen slecht zijn. Het risico om toevallig een foute tegen te komen weerhoud mij ervan ermee te gaan experimenteren ondanks dat ik wel weet dat de kans op slechte beduidend kleiner is dan goede pillen.
Ik had het trouwens niet eens over vaak gebruiken, bij MDMA is dat ook gewoon niet verstandig, en dat merk je vanzelf wel. :P Als je verantwoord omgaat met die zooi kun je je slechter voelen van x aantal biertjes dan van een pilletje. Alles wat jij zegt over hoe het met dit spul zou kunnen gaan bij jou is gewoon gebaseerd op onwetenheid.
Ik heb er geen ervaring mee en weet dus niet waarover ik spreek, duuh

Ik zeg maar wat ik lees, vanaf vrijdag kan ik uit zelfervaring er over meespreken.
No shit!

Alsof we dat allemaal niet weten (misschien zelf mogen ondervinden in tegenstelling tot jou :P). Maar ben jij een gezondheidsfreak dan? Want vind fysieke schade maar een zwak argument om ze niet te gebruiken, maar goed. Helemaal als je dan peuken en wiet rookt, alcohol drinkt (wat ook hersenschade kan geven, net als MDMA..) ben je gewoon heel hypocriet bezig. :P Soort van drugs zijn slecht idee. Je gooit een oerwaarheid in de kring waarvan we allemaal op de hoogte zijn en je verwacht daarmee indruk te maken? :P
Ik ben minder hypocriet dan de meeste mensen die op deze aardbol rondlopen, je moet nu eenmaal (in mijn ogen) ergens een grens trekken. Alcohol is een van de gevaarlijkste en meest destructieve drugs die te verkrijgen zijn en wordt door menig man naar hartlust genuttigd. Ik bepaal zelf wel waar ik mijn grens trek, ongeacht de objectieve standaard. Het is niet omdat je dingen gebruikt die je lichaam schade berokkenen dat je dan moet zeggen 'ja nu ik toch bezig ben, laat ik dan gelijk al de rest ook maar gaan gebruiken'. Hoe dom zou dat nu zijn? Verstandiger is om te zeggen 'ik gebruik al tabak en wiet, laat ik het hier nu maar bij houden , dit is al kwalijk genoeg'
En dan nog, moest ik onder de indruk zijn geweest van die gezondheidsargumenten, dan had ik wel een andere vorm van recreatie gezocht. Sporten of iets dergelijks. Misschien is dat wat voor jou :P
Ik doe aan bedsport, dat is al vermoeiend genoeg
Je moet mijn posts soms met een korreltje zout nemen, ik ben niet vies van zelfspot en wegens de beperkte kracht van geschreven communicatie ga je als je niet tussen de regels doorleest nogal snel denken dat ik een verwaande, zelfingenomen betweter ben.
Haha wat hou ik toch van die verhitte discussies