Candyflippen met truffels

justmakepeace

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb vroeg me af of je met truffels ook kunt candyflippen. Je leest dat het hoofdzakelijk gebeurd met lsd, maar omdat truffels iet wat makkelijker te krijgen zijn en ik toch wel een keer de combinatie zou willen proberen. Ik heb drie keer getruffeld, de eerste keer een lichte dosis truffels. De tweede keer een zwaardere dosis truffels die we later gecombineerd hadden met metoxetamine, lachgas en wiet enzo (fucking heftig, echt totaal het bewustzijn kwijt en als een soort van dierlijke zombies met zijn tweeën door het huis heen gestrompeld, elkaar een uur lang aangestaard recht in de ogen) en de derde keer een sterke dosis truffels met wiet en lachgas enzo (lachgas brengt je naar het universum van voor de oerknal!) Dus heb ik met truffels al wel wat ervaring, de laatste keer heb ik overigens toen de truffels wat aan het afzwakken waren een paar bommetjes methylone gepakt, het maakte je trip wel wat helderder, een soort van de mindfuck weghalen was wel fijn. Ik wil dus weten hoe het is als je het candyflipt, met hoeveel mg mdma je dat moet doen en wat eigenlijk de verschillen zijn in werking en duur enzo. Wat is overigens het beste moment om wat te nemen? Ik maak altijd soep van mijn truffels en de laatste keer waren we binnen 10 minuten á 15 minuten al flink aan het trippen.

User81923

Experimenterende gebruiker
Dit word ook gedaan, het heet hippie flipping in plaats van candy flipping. Ik zou persoonlijk mijn truffels eten, een half uur wachten, en dan de XTC nemen. Je hebt niet te veel xtc nodig, je hoeft het maar te voelen, niet compleet door te slaan, daavoor heb je truffels :tongueout:
De X verminderd trouwens de kans op een bad trip.

dernael

Bewuste gebruiker
ik heb eens proberen te candyflippen met LSD, Ik had 4 uur na het innemen van de zegels 1 pil genomen van ongeveer 200mg MDMA. Ik denk alleen dat ik te lang heb gewacht met het nemen van de pil, of dat de betreffende pil te sterk was, want toen deze begon te werken haalde het de resterende LSD space compleet weg en was ik slechts nog aan het trippen op de M, wat niet de bedoeling was..

Je moet je dus even goed laten informeren over de juiste methode om het candyflippen goed te kunnen ervaren, want ik vond het die avond nogal zonde van mijn trip. :)

Hopelijk heb je hier wat aan en zul je heerlijk trippen.

Dernael. :stoned:

Batr Arie

Newbie
Sterke amfetamines halen je uit je space, hoe erg wisselt een beetje per persoon. je zou het gewoon eens moeten proberen, beetje oefening baart kunst, sommigen werkt het idd als je het tegelijk neemt. Als ik bv (veel) mdma/4fa/pep neem tijdens een trip dan zijn de effecten meteen helemaal weg, alleen hele lichte CEV's blijven dan over. (Met mdma is dit dan wel stukken minder dan bij 4fa/pep)

Bovenaan