BacingsPen
Badass junkie
Ben je het hier mee eens of niet? Ik denk dat dit in veel gevallen van toepassing is, omdat je veel eerder een joint of iets anders met cannabis neemt dan dat je je gaat bezatten. Verder zijn er haast geen nadelige gevolgen naar het gebruik van cannabis dus de achterliggende gedachte is altijd: Waarom niet? Met alcohol duurt het echter veel langer voor je er echt aan verslaafd raakt. Het is met alcohol veel makkelijker het af en toe te doen(De hoeveelheid alcohol die je dan tot je neemt dat verschilt natuurlijk per persoon maar goed)
Overigens kan je beter regelmatig cannabis gebruiken dan je iedere week lam zuipen maar goed, dat is mijn mening.
Verder is het bij Cannabis vooral zelfdiscipline die je er van kan weerhouden het niet te vaak te doen. En bij alcohol is de verslaving op een gegeven moment lichamelijk, dus dan kom je er niet zo makkelijk vanaf als bij sommigen dat bij Cannabis kunnen.
Overigens kan je beter regelmatig cannabis gebruiken dan je iedere week lam zuipen maar goed, dat is mijn mening.
Verder is het bij Cannabis vooral zelfdiscipline die je er van kan weerhouden het niet te vaak te doen. En bij alcohol is de verslaving op een gegeven moment lichamelijk, dus dan kom je er niet zo makkelijk vanaf als bij sommigen dat bij Cannabis kunnen.