cannabiscub 2008

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey allen!

Ik denk er net aan dat het weer bijnda de cannabis cup is! (23-27 november!)
Graag zou ik hier heen gaan maar ik zit met enkele vragen...
Ik weet dat een judge-pass 250euro kost en dit vind ik een beetje veel.
Nu zou ik graag een weekendje naar amsterdam gaan met een 'bongo' dit is relatief goedkoop (ongeveer 140 euro voor een weekendje (hotel)) En dan zou ik vanuit daar graag een DAGJE naar de cannabis cub gaan ... maar gaat dit ? Hoe zit het dan met de inkom prijzen en dergelijke?

groetjes!

Plimu

Bewuste gebruiker
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)

Plimu

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Plimu zei:
niet gaan, naar amsterdam gaan naar een beroemde shop gaan, en daar de hele DAGJE wiet gaan roken........... :)

En welke is die beroemde, en wat raad je aan daar te gaan roken :wink: ?

iets met ski op het eind, ik vond de naam op die van een wapen winkel lijken maar ben best vergeet achtig :P dus weet hem niet meer

ik raadt aan Crystal en Ak-47 te bestellen en pure blunts te draaien met 50 - 50 van deze wiet soorten, naar mijn mening de beste manier om ontzettend trippend van wiet te worden :grin:

greenpower

Bewuste gebruiker
Plimu zei:
greenpower zei:
Plimu zei:

En welke is die beroemde, en wat raad je aan daar te gaan roken :wink: ?

iets met ski op het eind, ik vond de naam op die van een wapen winkel lijken maar ben best vergeet achtig :P dus weet hem niet meer

ik raadt aan Crystal en Ak-47 te bestellen en pure blunts te draaien met 50 - 50 van deze wiet soorten, naar mijn mening de beste manier om ontzettend trippend van wiet te worden :grin:

Hoeveel betaal je (ongeveer) per gram voor die wietjes?

Plimu

Bewuste gebruiker
is het ook :P

vet veel van gerookt in een acid trip, en der voor en der na en die dag ervoor en die dag ervoor.

goeie wiet is meestal duurder omdat het ook sterker is dus eigenlijk kost het net zo veel.
(of een klein beetje meer)
ik rook liever dure wiet omdat het lekker smaakt, me meer stoned maakt na de eerste joint, en super veel THC achter laat in mijn THC bakje van de grinder

maar ik weet wel zeker dat greenhouseseeds gaat winnen

greenpower

Bewuste gebruiker
Daar ben ik het zeker mee eens, smaak is zeer belangrijk zoniet het belangrijkst voor mij en denk ook voor anderen. Ik merk gewoon of ik rotzooi aan het roken ben of niet, ik word er minder of zelfs niet stoned van en het smaakt bagger. Daarom: dure wiet 4 life :stoned: :hearteyes: :mrgreen: :wink:

Plimu

Bewuste gebruiker
net als, een maat draait een joint niet binnenstebuiten en ik zie dat niet (k zie geen reet in het donker) en ik neem een trek, hoef ik die joint niet meer :P
k ga niet aan een krant zitten lurken :P

Plimu

Bewuste gebruiker
stevenkeuh zei:
mooi , maar nu heb ik eigelijk niet echt een antwoord op men vraagjes :tongueout:

srry man, u kent het wel 2 stoners hebben elkaar gevonden als 2 verloren broers :grin: :tearsofjoy: .. niets aan te doen

ot: go greenhouseseeds !

Kigh

Bewuste gebruiker
Barney's heeft afgelopen jaar alle cups gekregen volgens mij, dus misschien zou je daar eens langs kunnen. :wink:

Plimu

Bewuste gebruiker
Kigh zei:
Barney's heeft afgelopen jaar alle cups gekregen volgens mij, dus misschien zou je daar eens langs kunnen. :wink:

volgends mij heeft greenhouseseeds alles gewonnen, al een hele tijd
maar ik kan er ook naast zitten

Plimu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Een cub is een leeuwenpuppie.

hehe ik zag ook al dat ie dat verkeerd had getypt :P

maar :

Cub can refer to:
the young of certain large predatory animals such as bears, lions, wolves, and other big cats; analogous to a canine pup (also in some of the following meanings)

www.en.wikipedia.org

Angramar Temenos

Badass junkie
Plimu zei:
Angramar Temenos zei:

maar :

Cub can refer to:
the young of certain large predatory animals such as bears, lions, wolves, and other big cats; analogous to a canine pup (also in some of the following meanings)

http://www.en.wikipedia.org

'k weet dat het voor meerdere dieren telt, maar een leeuwenpup was het meest voor de hand liggend.

Kigh

Bewuste gebruiker
Plimu zei:
Kigh zei:

volgends mij heeft greenhouseseeds alles gewonnen, al een hele tijd
maar ik kan er ook naast zitten

Ik heb de documentaire gezien en als 't goed is heeft Barney's alle prijzen gekregen, met onder andere: g13 haze.

greenpower

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Plimu zei:
Angramar Temenos zei:

maar :

Cub can refer to:

http://www.en.wikipedia.org

'k weet dat het voor meerdere dieren telt, maar een leeuwenpup was het meest voor de hand liggend.

Niet om het een of ander maar meestal word daarmee een beren jong aangeduid volgens mij :P

Bovenaan