Capsules drogist

J0rrit

Badass junkie
Ik was naar de apotheek gegaan, en vroeg voor capsules. Waarna de vrouw vroeg welke grootte ik wilde, toen begon ik te twijfelen en vroeg ze voor we;k doel ik ze wilde. Toen kwam ik met een smoes dat het voor me oma was voor haar medicijnen. Waarna zij weer vroeg welke, want niet elk medicijn mag erin. Toen kreeg ik ze dus niet meer mee. Dit is helaas de enige apotheek hier in de buurt om capsules te kunnen kopen.

Nu wil ik ze dus in de drogist kopen, kruidvat da of wat dan ook. Maar welk medicijn is hier het beste voor. Want op heel veel medicijnen staat blabla 400 mg, maar misschien weegt mdma wel minder en kan er dus bijvoorbeeld geen 250 mg in. En pillen met omhulsel, is dat een capsule?

J0rrit

Badass junkie
DreamWeaver zei:
http://happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Lege%20capsules

Kost geen flikker. Volgende keer bij de apotheek gewoon zeggen dat je ze vol gaat gooien met mdma en speed. Die mensen zijn wel wat gewend, er komen ook junks nieuwe spuiten halen en shit, dus je hoeft je nergens voor te schamen :wink: Liegen is voor mensen die kunnen liegen.

Thnx voor je reactie, het probleem is ik woon thuis en ik kan dus niks bestellen. Ik weet niet pof ik daar wel terug wil gaan aangezien ze me echt met een raar gezicht aankeek, ik had niet het gevoel dat ze iets gewend was om het zo maar even te zeggen.

Agonist

Experimenterende gebruiker
Je kan bij de apotheek gewoon vragen om capsules. Zeg dan dat je er gemberextract in wilt doen (dat helpt tegen reisziekte) omdat je het goor vind het spul zo te moeten innemen. Succes gegarandeerd! :grin:

Maikelk

Belezen gebruiker
Smartshop de gekste!:P

Kerel achter de toonbank kwam gelijk met de zak op tafel
"€0,35 per stuk"

En al vraagtie waarvoor het is, daar hoef je je al zeker niet te schamen om te roepen er moet MDMA in! :P

Ellesdee

Badass junkie
Maikelk zei:

"€0,35 per stuk"

En al vraagtie waarvoor het is, daar hoef je je al zeker niet te schamen om te roepen er moet MDMA in! :P

idd wat een gekut zeg weer darkscope
ga gewoon naar de smartshop

J0rrit

Badass junkie
Ellesdee zei:
Maikelk zei:

"€0,35 per stuk"

idd wat een gekut zeg weer darkscope
ga gewoon naar de smartshop

Hebben ze niet hier in de smartshop denk je dat ik daar nog niet ben heen gegaan, ik krijg ze in die apotheek dus alvast niet meer mee, dus ik kan ze nog bij de drogist kopen of even een vriend laten gaan, maar heb ze zaterdag nodig dus.

3970

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Hebben ze niet hier in de smartshop denk je dat ik daar nog niet ben heen gegaan, ik krijg ze in die apotheek dus alvast niet meer mee, dus ik kan ze nog bij de drogist kopen of even een vriend laten gaan, maar heb ze zaterdag nodig dus.

Je zult wel niet bij mij in de buurt wonen schat ik zo, anders kun je er hier wel een paar halen....ik heb er genoeg voor de rest van mijn leven.(hou ik mezelf voor.. :wink: )

Hemi
(woont in Belgisch Limburg btw)

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
Ik was naar de apotheek gegaan, en vroeg voor capsules. Waarna de vrouw vroeg welke grootte ik wilde, toen begon ik te twijfelen en vroeg ze voor we;k doel ik ze wilde. Toen kwam ik met een smoes dat het voor me oma was voor haar medicijnen. Waarna zij weer vroeg welke, want niet elk medicijn mag erin. Toen kreeg ik ze dus niet meer mee. Dit is helaas de enige apotheek hier in de buurt om capsules te kunnen kopen.

Nu wil ik ze dus in de drogist kopen, kruidvat da of wat dan ook. Maar welk medicijn is hier het beste voor. Want op heel veel medicijnen staat blabla 400 mg, maar misschien weegt mdma wel minder en kan er dus bijvoorbeeld geen 250 mg in. En pillen met omhulsel, is dat een capsule?

Bovenaan