capsules

njirem

Belezen gebruiker
Ok, ik heb bij de smart dus capsules gekocht, blauw gele. Man, na een kwartier klapte hij super hard in!!!! Mijn ogen zijn nu echt schotels, ik space hem echt te erg. Ik ben helemaal warm, mn hoofd tintelt, muziek is helemaal de shit, ik ben helemaal blij en peuken zijn heerlijk (alhoewel ik er niet zo veel van proef als normaal), mij gedachten gaan alle kanten op, denk supersnel. Ik heb nog nooit xtc gehad maar wel meerdere capsules met een best leuk effect maar zoals dit nog nooit. Mijn vraag, kan het zijn dat ik xtc op heb nu ( mdma toch?), aangezien het van de smart komt. Ik ben nu echt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Zo nee, wat zou dan de stof kunnen zijn die ik nu in me heb? Dank je!

Dopezilla

Badass junkie
Als ze in de schappen liggen zal het geen mdma zijn.

Maar als de eigenaar stiekem vanonder de toonbank af en toe wat mdma verkoopt (wat mij vrij stom van hem lijkt), zou hij je toch wel verteld hebben wát je van hem kocht, niet?

Beetje wazig. :confused:

En als het daadwerkelijk mdma is, dan kan blowen wel, drinken heb ik niet zo'n ervaring mee, maar ik denk dat je je op zich wel goed genoeg vermaakt, als ik je zo hoor.

And for god's sake, ASK WHAT YOU'RE BUYING! Dalijk koop je eens 'n lekkere capsule rattengif (bij wijze van, natuurlijk), vraag wat erin zit, dan hoef je het hier niet te vragen.

Maar gezien de effecten, het zou mdma kunnen zijn.

Olle

edit (vijftigste, eigenlijk), ik zie nu pas dat er geen 'shop' achter smart staat. Is de smart 'n club?

njirem

Belezen gebruiker
ja het was onder de toonbank en hij wist er niet veel over te vertellen alleen dat het 'xtc achtig was' en de andere capsules die geel/bruin waren meer speedachtig.

edit: nee echt smartshop

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk dat je een combinatie van heroine cocaine en mdma op hebt :grin:
mischien moet je even op de verpakking kijken:wink:

underworld

Wijs gebruiker

zullen waarschijnlijk andere varianten op deze zijn de yellow jackets.
zijn gewoon van die kruidenmixjes..
wees blij dat je er wat van voelt, maarja sommige personen zijn er gevoelig voor he, lucky bastard.

TrippyShit

Badass junkie
Als het 'onder de toonbank' vandaan komt, zou het 4fmp of methylone kunnen zijn misschien. Heeft allebei ook wat weg van xtc.. En anders heb je, zoals underworld al zei, gewoon geluk gehad dat je er iets van voelde..

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Ik gok echt op 4-fluoroamfetamine. Heb je toch geluk dat je dat onder de toonbank vandaan hebt weten te krijgen.

Tevens wordt deze site in de gaten gehouden door de popo's, ik zou niet teveel informatie geven over dit soort zaakjes die ons 'dopeheads' soms toch wel als een gelukje in ons steeds minder tolerant wordende land zien.

njirem

Belezen gebruiker
ik denk nu naderhand ook dat ik 4-fluo gehad heb, maar het werkte ditmaal wel een stuk beter dan de vorige keer 4-fluo (flux). Is dit een legaal smartshop goedje? En dat methylone, is dat ook een bekend stofje voor herbal X, en ook veel te krijgen in smartshops. Misschien kan ik hier beter voor gaan als ik zo al die verhalen lees over mcPP in pilletjes, weet ik tenminste zeker dat ik hard ga (mdma, ik ga er wel naar op zoek nu :mrgreen: )
:wave:

TrippyShit

Badass junkie
4fmp is niet legaal volgensmij. En als het legaal is dan is het omdat het nog vrij onbekend is misschien. Als ze weten wat het is en dat je het in de smartshop kan kopen is het iig snel verboden. Methylone is al verboden. Je kan het nog wel krijgen, maar niet in de smartshops. iig niet legaal laten we het daar op houden :wink: In herbals zit geen 4fmp, noch methylone. Herbals zijn troep en daar moet je je alleen je billen mee afvegen en het dan terug in het gezicht van de verkoper gooien.

njirem

Belezen gebruiker
heb het gevraagd, het gaat inderdaad om 4fmp. Ohja, en ik heb er nu 2 op en ik space hem TE hard :openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
njirem zei:
heb het gevraagd, het gaat inderdaad om 4fmp. Ohja, en ik heb er nu 2 op en ik space hem TE hard :openmouth:
Nu alweer 4fmp? Das wel verschrikkelijk verstandig :openmouth: Ga zo door :openmouth: Geniet van het leven :openmouth: Doe het overmorgen weer, das helemaal de shit :openmouth:

Weet je eigenlijk wel wat je neemt? Behalve dat je de naam kent?

Bovenaan