Carnaval en drugs

Deranged

Badass junkie
Dubz zei:
Deranged zei:
Carnaval is sowieso één groot drugs festijn natuurlijk. Ook al hebben de meeste dat niet door.

Het gaat bij iedereen uiteindelijk om high worden, hoe je het ook went of keert.

Als je het op die manier bekijkt, is dan niet het gehele leven één grote zoektocht naar de ultieme high (liefde/ambitie/topprestaties) ?
Absoluut, maar niet per definitie door middel van een bepaalde bewustzijnsveranderende substantie. Bij carnaval is dit duidelijk wel het geval. Ongetwijfeld heb je altijd de enkele eppo's die het om een of andere vage reden allemaal nuchter doorstaan maar dit is duidelijk niet de essentie.

De essentie is eigenlijk vooral een meerdaagse marathon van het grof buiten westen rammen van eigen brein door middel van het meest destructieve middel op aarde.

Dit is geen kritiek overigens.

Elk jaar ben ik de enige die geïsoleerd achterblijft en stijlvol gekleed amfetamine zit te snuiven en geniale muziek luistert terwijl de rest zich met grote vreugde op dit opmerkelijke fenomeen stort waar dezelfde dingen op een andere wijze gebeuren..

Dus dan zal het wel weer aan mij liggen enzo.

En als er dan zoals elk jaar op een gegeven moment een duidelijk beschonken kameraad van de onbreekbare broederschap belt met de vraag of 'ik ook kom' en ik de achtergrond hoor ben ik altijd weer even blij om er wederom niet bij te zijn. Ook vind ik het dan altijd weer leuk dat eindelijk eens iemand mij belt en zelfs verzoekt naar mijn tedieus arrogante gezelschap, om daar behoefte aan te hebben moet je wel bezopen zijn. Dus vind ik dan altijd wel weer een voordeel.

Maar dat ben ik.

En ik ben toch maar een social outcast die zelf trouwens ook bepaald niet vies is van een meerdaagse marathon van bewustzijnsverandering.

Alleen wel van het idee dit slechts eens per jaar tot uitvoer te brengen en vrouwen in geretardeerde outfits is voor mij ook nooit echt een smaakvol scenario geweest.

Wat ik in ieder geval wel gemeen heb met waarschijnlijk de meeste mensen in deze stad momenteel is dat ook ik momenteel zo out of my mind ben dat deze tekst onmogelijk foutloos kan zijn.

Maar vooral:

you know what they say, they say it's all good.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Ik moet helaas mededelen dat de combinate carnaval en MDMA best grappig is. :( :mrgreen:

Ik moet daar dus echt niet aan denken, aan MDMA met carnaval. Das echt een hele andere vibe waar je dan in terecht komt.
Maar na de nodige bier moet ik bekennen dat ik toch wel zin in coke heb, en me dan niet echt kan bedwingen om de lokale nacht-apotheek te bellen :grin: Zo ook vanavond :wink:

Beeeb

Drientje

DF-koning
Beeeb zei:
Dubz zei:
Ik moet helaas mededelen dat de combinate carnaval en MDMA best grappig is. :( :mrgreen:

Ik moet daar dus echt niet aan denken, aan MDMA met carnaval. Das echt een hele andere vibe waar je dan in terecht komt.
Maar na de nodige bier moet ik bekennen dat ik toch wel zin in coke heb, en me dan niet echt kan bedwingen om de lokale nacht-apotheek te bellen :grin: Zo ook vanavond :wink:

Beeeb
Je weet toch wel dat je nooit meer bier kunt drinken of coke kunt snuiven zonder beide tegelijk te willen hè?

Met dank aan cocaethyleen. Zo mogelijk nog verslavender dan coke of alcohol apart. Wees voorzichtig!

Space-monkey

Experimenterende gebruiker
Ik ben samen met lesyouri en Asitis MDMA gaan proberen. gewoon, afgezonderd van verklede mensen met kutmuziek de knuffelzone ingegaan op mijn slaapkamer :grin:
Was echt vet! eigenlijk beste carnaval ooit :hearteyes: :P

cropp

Badass junkie
TrippyShit zei:
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Jij bent echt een simpel persoon.

Ja, jij kent mij ook heel goed enzo. Ik snap gewoon de lol van al de heisa niet. Je kan toch ook gewoon zuipen en lol hebben zonder al die gekke praalwagens en pakjes? Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk. Kan best snappen dat sommige het leuk vinden, maar mijn ding is het totaal niet..
dat je niet van carnaval houdt moet je zelf weten, maar de manier waarop je het brengt maakt van jou een klein dom sik-persoon die eigenlijk gewoon achter mij in de rij moet gaan staan voor die elektrische stoel...

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik heb wijselijk besloten dit jaar geen carnaval te vieren.
Aangezien ik niet meer drink en het kut muziek is. Wat heb ik dan in de kroeg te zoeken?
Ik heb thuis echter wel 5 dagen feest gehad. Met de anti-carnavallers en de carnavallers die hier kwamen afteren.
Mijn maten en ik vonden dit wederom een prima gelegenheid op drugs te gebruiken.

:wave:

Bovenaan