Carnaval en drugs

Dubz

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Dubz zei:
:kots:
iSmokex zei:
Nog nooit carnaval geviert maar kom dan ook uit de randstad. Het lijkt me ook niet helemaal mijn ding maar vind wel dat ik er een keer heen moet. Zal dan wel alleen alcohol en wiet worden, aangezien ik harddrugs liever doe met mensen die ik ken.
Nou, ik zou zeggen: Komt naar Brabant van het weekend. Gaan we samen verkleed als pillenjunks. :sunglasses:

Haha klinkt erg verleidelijk maarik ga dit weekend toevallig weer aan de mdma voor het eerst sinds 4 maanden dus die laatik niet schieten :flushed: Volgend jaar dan maar incl grote doppen en een zweefkaak? :grin:
MDMA kan je ook gewoon hier tijdens de carnaval doen hoor :)

Maakt het alleen maar leuker :grin:

Maar goed.. andere keer dan maar :wink:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Word weer het ganse weekend aan een stuk zuipen en nog eens zuipen ohja en mijn flesje GHB niet vergeten.

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Ik ga ook -van boven de rivieren-, maar doe het alleen op alcohol.

Een vriend van me heeft een keer mdma op carnaval genomen. Was fucking geniaal. Hij stond samen met een net zo wause vriend buiten op straat tegen iedereen die voorbij liep te roepen: 'Zo hey, jij bent een mooi piraat!'

En dan die reacties... 'Mm maar maar ik ben helemaal geen piraat, ik ben een elfje' .

Kostelijk.

ragnarok

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!

Openmindedness :rock:

Dankje Marla, dat gaat helemaal goed komen :)

Drientje

DF-koning
+ 1 voor Marla.

Ik begrijp carnaval niet helemaal maar als mensen er plezier aan beleven wie ben ik dan om te zeggen dat het stom is? Dat is namelijk waar het omdraait in het leven, plezier maken.

Elohtibbar

Badass junkie
ragnarok zei:
Marla Singer zei:
Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!

Openmindedness :rock:

Dankje Marla, dat gaat helemaal goed komen :)

Ik wilde het net zeggen, wat is Marla's openmindedness altijd heerlijk. :hearteyes:

Ik kom zelf van boven de rivieren en had nog nooit fatsoenlijk carnaval gevierd tot ik wat met ragnarok kreeg. Inmiddels is dit mijn 6e jaar en ik zou het niet meer willen missen. :hearteyes: Het gaat veel verder dan alleen zuipen en achterlijke muziek aanhoren. Maar dat kun je ook niet ervaren als je het nog nooit echt hebt gevierd en bent ingeleid in alle tradities enzo.

Aangezien ik over het algemeen ook niet van Nederlandstalige muziek en teveel zuipen hou lijkt het me wel dat carnaval meer is dan dat, omdat ik dat wél leuk vind.

Dus nogmaals: don't judge what you don't know. :)

Aalpoepert

Badass junkie
Ik ben geboren in Den Bosch en woon er al heel mijn leven. Geloof me dat ik weet waar ik over spreek bij de volgende stelling:

CARNAVAL IS VOOR BOEREN!!!!!!11!!1!!!!!11!!!!

Drie jaar geleden, dacht ik even toen ik met carnaval door de stad fietste, waarom heb ik er nou zo'n hekel aan? Gewoon een hoop gezellige mensen, niets moet, alles mag, alleen de muziek is achterlijk. Die gedachte vervloog snel toen ik twee gasten iemand anders met een paraplu achterna zag gaan met de zeer diepzinnige en intelligente uitspraak: "Ik maak je kapot vuile kankerlijer! Ik maak je helemaal af!"

Twee jaar geleden was ik met carnaval ergens anders uitgeweest, een keertje meedoen omdat een vriendin van me ook carnaval vierde. Toen het was afgelopen liep ik naar buiten, waar ik overal vechtpartijen zag ontstaan.

Leve carnaval! Leve alcohol! Leve de domme agressieve mensen!

Elohtibbar

Badass junkie
Ja, want dat gebeurt overal. :rolleyes: Dit wordt m'n 6e jaar en ik heb nog nooit vechtpartijen met carnaval meegemaakt. Veel vaker op 'gewone' avonden en feestjes. En als je uit Den Bosch komt heb je inderdaad niet echt fatsoenlijk carnaval gevierd. :beer: Omdat je toevallig dronken mensen ziet vechten is het hele feest nog niet kut. Dan zijn 99% van de feestdagen kut.

Flameon

Badass junkie
Ik ben de afgelopen week al bezig met carnaval vieren en ga nog wel een weekje door haha (zit bij een vereniging he, adjudant admiraal haha). Daarom ook wat minder online komende week. Maar om terug te komen op je vraag ..... alleen alcohol, vrees veel te veel :beer:

yxes

Bewuste gebruiker
Carnval is gewoon lekker gek doen, de boel de boel laten en feesten.

Tuurlijk kan dit gewoon in normale kleding.

Maar met carnaval is iedereen een ander mens, je mag lekker gek doen en als ben je de grootste mongool op deze aardkloot word je nog geaccepteerd en kan je lekker feesten. Ik denk dat dat er zo fijn aan is.

In ieder geval, het wordt drank zou wel 1 dag op de pillen willen maar zit na te denken over mijn gezondheid dus weet ik het nog niet.

knolselderij

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Ik ben de afgelopen week al bezig met carnaval vieren en ga nog wel een weekje door haha (zit bij een vereniging he, adjudant admiraal haha). Daarom ook wat minder online komende week. Maar om terug te komen op je vraag ..... alleen alcohol, vrees veel te veel :beer:

ik denk dat ik ook weinig online te vinden ben want dit word in verschrikkelijk ritme:
Zuipen, Slapen, Eten Zuipen Slapen Eten en zo maar door

yxes

Bewuste gebruiker
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?

Dubz

Bewuste gebruiker
yxes zei:
weet iemand trouwens of carnavals muziek+pillen een combo is. Ik bedoel weet niet of het echt heel leuk is dan? of dat je beter straal bezopen kan zijn?

D'r is maar één manier om erachter te komen :P :xtc:

yxes

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
yxes zei:

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.

Dubz

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Dubz zei:
yxes zei:

mjah, gezondheid enzo :P proberen het minder vaak te doen. en mjah kweenie of cv muziek in combo met pillen echt leuk is. tis allemaal van dat gelal en naja op pillen wil ik gewoon dansen denkik. maar misschien had iemand er ervaring mee vandaar dat ik het even vroeg.

Om die reden wil ik het ook niet proberen dit jaar, maar zeg nooit nooit..

ShootingStar zei:
Een vriend van me heeft een keer mdma op carnaval genomen. Was fucking geniaal. Hij stond samen met een net zo wause vriend buiten op straat tegen iedereen die voorbij liep te roepen: 'Zo hey, jij bent een mooi piraat!'

En dan die reacties... 'Mm maar maar ik ben helemaal geen piraat, ik ben een elfje' .

Kostelijk.

Lijkt me toch wel grappig.. Maar ik denk inderdaad dat je óf jezelf dood ergert aan die herrie, of je er helemaal in op gaat.

yxes

Bewuste gebruiker
Mocht het gebeuren dan iig op zondag, haha geen zin om mn vriendin te komen met ogen als stuivers.

2 pills i pop till my pupils swallow up like 2 pennies :xtc: :xtc:

maar goed, ik neem mezelf elke keer voor zovan nu 2 maanden niet, en dan is het of af en toe tussendoor 2-3 weken een keer een halfje fzo dus het is moeilijk om te beslissen van de andere kant verneukt alcohol wss net zoveel.

Dubz

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Mocht het gebeuren dan iig op zondag, haha geen zin om mn vriendin te komen met ogen als stuivers.

2 pills i pop till my pupils swallow up like 2 pennies :xtc: :xtc:

maar goed, ik neem mezelf elke keer voor zovan nu 2 maanden niet, en dan is het of af en toe tussendoor 2-3 weken een keer een halfje fzo dus het is moeilijk om te beslissen van de andere kant verneukt alcohol wss net zoveel.
Twee maanden is voor mij echt het absolute minimum om er tussen te houden. Hier hou ik me dan ook zeer streng aan.
Alleen vergeet ik vaak het verschil tussen 'maanden' en 'weken'.. :(

yxes

Bewuste gebruiker
ja idd ik zat net terug te denken wanneer mijn laatste keer was, ik weet dat ik gedronken had en dat we toen een halve hebben genomen... hmmm zal nog geen 2-3 weken geleden zijn geweest ofzo mijn geheugen laat me in de steek. Ach ik heb nog genoeg tijd om te twijfelen ofzo. 10 april moet ik iig weer kunnen *the great zany show*
http://www.thegreatzanyshow.nl/

Tip klik de link en kijk het filmpje (best wel spacend haha)
:xtc:

Chris Pontius

Badass junkie
Marla Singer zei:
Amateurtje zei:
Word weer het ganse weekend aan een stuk zuipen en nog eens zuipen ohja en mijn flesje GHB niet vergeten.

Verstandige combi! :rolleyes:

Daar is helemaal niets mis mee zolang je weet waar je mee bezig bent.
En misschien trek ik nu iets te snel een conclusie maar volgens mij had je zo'n opmerking niet gemaakt als het 'bekend/vertrouwd' lid was geweest.
In dat geval --> beetje flauw.
Anders --> Vergeet wat ik zei ^^

Amateurtje

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Amateurtje zei:

Verstandige combi! :rolleyes:

Ik vind er niets mis mee om eerlijk te zijn, ik snap ook niet waarom mensen deze combinatie afraden. Zolang je jezelf weet te beheersen is er niets aan de hand.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...

Chris Pontius

Badass junkie
Marla Singer zei:
Alcohol en ghb combineren kan gewoon - onverwacht - voor zeer onplezierige bijwerkingen zorgen. Het is en blijft een onverstandige combi, ook al denk je er zelf verantwoord mee om te kunnen gaan...
Niet meer dan elke drug lijkt me?
Als je de ene keer normaal gaat op 1/2ml g en nog 1/2 glazen alcohol dan zal het de volgende keer echt niet ineens fout gaan (in ieder geval niet meer dan bij alle andere drugs).

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Marla Singer zei:
Niet meer dan elke drug lijkt me?
Als je de ene keer normaal gaat op 1/2ml g en nog 1/2 glazen alcohol dan zal het de volgende keer echt niet ineens fout gaan (in ieder geval niet meer dan bij alle andere drugs).

Ja, maar dat is wat anders dan jezelf helemaal naar de tering zuipen op carnaval en daar dan ook nog eens ghb bij combineren...

btw: het verraderlijke van ghb is dat een dosis waar je normaal wel tegen kan, zomaar opeens bij een andere keer heel verkeerd kan vallen. Meer dan bij andere drugs.

Chris Pontius

Badass junkie
Marla Singer zei:
btw: het verraderlijke van ghb is dat een dosis waar je normaal wel tegen kan, zomaar opeens bij een andere keer heel verkeerd kan vallen. Meer dan bij andere drugs.
Heb dat nog nooit meegemaakt :confused:
Sterker nog, ik merk het eerder andersom omdat de tolerantie al snel om het hoekje komt kijken bij G.
Maar goed het is inderdaad niet verstandig om als een idioot te gaan zuipen en "maar wat G" er bij te pakken. :kots:
Maar als je een beetje na denkt en oplet hoeveel je naar binnen giet is er niet mis met die combi.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:

Dat is toch bij elke drugs/combi zo ofni? Er zal altijd wel een risico zijn dat ontken ik niet maar al de andere keren is het goed gegaan dus ik denk niet dat het nu anders zal worden. :beer:

WeLoveIt

Newbie
Dit is de eerste carnaval waarbij er meer drugs bij komt kijken, voorgaande jaren gewoon lekker gegaan op alcohol+coke.

Dit jaar heb ik 4 pilletjes (tussen 80 en 90mg), 3 gram pep (45%), 1 gram coke, en alcohol word er genuttigd maar wel in mindere hoeveelheid. Natuurlijk niet alles combineren verschilt per dag hoe ik me voel, heb dus alles getest behave de coke. Zeer gecontroleerd dus :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Amateurtje zei:
Marla Singer zei:

Dat is toch bij elke drugs/combi zo ofni? Er zal altijd wel een risico zijn dat ontken ik niet maar al de andere keren is het goed gegaan dus ik denk niet dat het nu anders zal worden. :beer:

Je moet het zelf weten, ik zeg je alleen dat het niet verstandig is om je helemaal lam te zuipen en daar ghb bij te nemen.

Deranged

Badass junkie
Carnaval is sowieso één groot drugs festijn natuurlijk. Ook al hebben de meeste dat niet door.

Het gaat bij iedereen uiteindelijk om high worden, hoe je het ook went of keert.

Dubz

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Carnaval is sowieso één groot drugs festijn natuurlijk. Ook al hebben de meeste dat niet door.

Het gaat bij iedereen uiteindelijk om high worden, hoe je het ook went of keert.

Als je het op die manier bekijkt, is dan niet het gehele leven één grote zoektocht naar de ultieme high (liefde/ambitie/topprestaties) ?

Eigenlijk zijn we dus allemaal junks.

Bovenaan