Carnaval en drugs

Hoihoi allemaal,

Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die wel eens drugs hebben gebruikt tijdens carnaval. Voornamelijk bedoel ik dan uppers, bijv 3mmc, cmc of coke. Heb dit zelf nooit gedaan maar hoor van een paar vrienden dat zij dit wel willen doen. Ik ben zelf erg benieuwd naar ervaringen en/of meningen van mensen hierover. Persoonlijk denk ik namelijk dat het met carnaval niet leuk is om helder te zijn terwijl iedereen super dronken is. Maar dit kan natuurlijk ook anders zijn! :)

• Angry
Waarderingen: ljuv

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ja ik kon geen carnaval meer vieren zonder speed nadat ik dat had gedaan. Eerst net een glaasje teveel drinken om vervolgens een paar goeie lijnen te nemen.

Gevaarlijk wel... Want sindsdien kwam het na een aantal glazen alcohol, standaard uit op pep.

Andere drugs die ik wel gedaan zou hebben met carnaval zijn toch wel de amfetamines, coke of 3/4-mmc. Maar gegarandeerd icm alcohol. Zonder alcohol carnaval is lastig... Toch heel anders levelen.

Casrus

DF-koning
Nee, wij zijn van huis uit Protestants.

En in de jaren tachtig -in Tirol- waren mijn zusje en ik te jong.

Was trouwens pas nog in Keulen. Hotel was verbonden aan een karnavalsverein. Gasten hadden kostuums aan.

Het was net hallucineren zonder lysergamides.

Laatst bewerkt:

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hahaha ohhh carnaval zou ik zelf niet snel verneuken met een upper :grin:. Volgens mij kun je toch beter aangeschoten zijn.

• Like
Waarderingen: ljuv

Wollukker

Bewuste gebruiker
Ik ga overmorgen naar Karnaval Festival (carnavals muziek in een hardcore/hardstyle jasje), en dan jaag ik er wel een upper doorheen hoor 😉

Lemmy

Badass junkie

even om op mijn post terug te komen. heb het geprobeerd met zowel wel als geen drugs. mijn mening is dat het zonder veel leuker is, past veel meer bij carnaval! merk persoonlijk wel sinds ik
regelmatig gebruik, dat als ik niet gebruik ik gewoon veel sneller moe wordt van alleen alcohol waarmee ik vroeger langer door kon gaan van alleen alcohol. moet zeggen dat met
drugs op het meer gelijk maakt met een stapavond met drugs op, dus haalt de carnaval sfeer beetje weg….

MyBadLife

Newbie
ik gebruik bijna altijd met uitgaan keta. En dus ook deze carnaval tijdens Karnaval Festival zaterdags maar ook gewoon bij de optocht in de kroegen 😂

ook flink erbij zuipen en blowen uiteraard

Bovenaan