Cbd ollie roken?

Yolo2000

Belezen gebruiker
dus me pa heefd Cbd ollie kan je dat op je joint smeren of sigaret en roken??
Of beter niet? Is het slecht voor je of kan je het gewoon roken? En woor je er high van?

Bijlagen

• IMG_1417.JPG
    IMG_1417.JPG
    813,3 KB · Weergaven: 14

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Cbd ollie kan je dat op je joint smeren of sigaret en roken?
Nee, dat is op basis van olijfolie of iets dergelijks en dat kun je niet roken.

Er zijn wel e-liquids te koop met cbd, maar daar heb je dan ook een e-sigaret voor nodig natuurlijk.

En woor je er high van?
Van cbd word je niet high, daarom mag het ook gewoon zo in elke winkel verkocht worden.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Nee, dat is op basis van olijfolie of iets dergelijks en dat kun je niet roken.

Er zijn wel e-liquids te koop met cbd, maar daar heb je dan ook een e-sigaret voor nodig natuurlijk.

Van cbd word je niet high, daarom mag het ook gewoon zo in elke winkel verkocht worden.

Heb het wel gewoon op me joint gesmeeer ( alleen tabak )
En gerookt kan geen kwaad toch??? Voelde me wel wat lichtjes en moe en voelde me wel beetje kut opeens

Bijlagen

• IMG_1411.JPG
    IMG_1411.JPG
    859 KB · Weergaven: 9

Gabbertje

Wijs gebruiker
Waarom rook je het überhaupt als bee al aangeeft dat het niet kan? Heb je geld stress maar wil je alsnog stoned zijn?..

Yolo2000

Belezen gebruiker
Waarom rook je het überhaupt als bee al aangeeft dat het niet kan? Heb je geld stress maar wil je alsnog stoned zijn?..
Nee man zag het in de kast liggen leek me grappig omdat het van de wiet plant komt dus had het gerookt en vroeg me of het slecht voor je is negatieve gevolgen etc
En waar geef ik aan dat het niet kan dan?

Yolo2000

Belezen gebruiker
Waar heb je het over ???
Is het slecht voor je negatieve gevolgen etc?
Of hoef ik me niet zorgen te maken???
Waarom blijf je elke keer vragen stellen en dan niks met het antwoord doen? Zo'n beetje elk topic van jou komt daar weer op neer. Vraag het dan gewoon niet...

Waarom blijf je elke keer vragen stellen en dan niks met het antwoord doen? Zo'n beetje elk topic van jou komt daar weer op neer. Vraag het dan gewoon niet...

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waar heb je het over ???
Is het slecht voor je negatieve gevolgen etc?
Of hoef ik me niet zorgen te maken???

#zucht#... dit soort reacties bedoeld Psychedelibee dus. Psychedelibee is niet zo direct (soms word het grof genoemd) als ik dus zal ik het ff duidelijk maken.
Als je antwoord krijgt blijf je zeuren en zeuren en zeuren of dezelfde vraag/antwoord. Je hebt allang antwoord, soms wel 10x al en nog zeuren zeuren zeuren. LEES de antwoorden die je krijgt en DOE er wat mee!
Hoe vaak is nou al gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken? Dat het niet werkt als een high? Dat je er dus geen reet aan hebt? Net zoals bij je meeste vragen krijg je al vet vaak antwoord maar je blijft er over doorgaan of je leest ze niet of je doet er geen fuck mee.
Zooooow... dat is er uit. Is het nu duidelijk yolo?
(Dont hate me for being honest..)

Laatst bewerkt:

Yolo2000

Belezen gebruiker
#zucht#... dit soort reacties bedoeld Psychedelibee dus. Psychedelibee is niet zo direct (soms word het grof genoemd) als ik dus zal ik het ff duidelijk maken.
Als je antwoord krijgt blijf je zeuren en zeuren en zeuren of dezelfde vraag/antwoord. Je hebt allang antwoord, soms wel 10x al en nog zeuren zeuren zeuren. LEES de antwoorden die je krijgt en DOE er wat mee!
Hoe vaak is nou al gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken? Dat het niet werkt als een high? Dat je er dus geen reet aan hebt? Net zoals bij je meeste vragen krijg je al vet vaak antwoord maar je blijft er over doorgaan of je leest ze niet of je doet er geen fuck mee.
Zooooow... dat is er uit. Is het nu duidelijk yolo?
(Dont hate me for being honest..)

Duidelijk. En ik ben nog wel eens iemand die dingen wat minder snel begrijpt

Bovenaan