frenchcore
Experimenterende gebruiker
is dit een goeie combinatie? wat kan er misgaan enz ? alvast bedankt
ben ik de enige die paddo's maar niks vind?eens met 3 personen paddo's genomen,ik was enige die waagde om op mijn gemak bierkes te drinken erop...mijn 2 vrienden,die ik maar simpelweg A en B ga noemen...enfin ik zal mijn verhaal flink inkorten,dus paddo's binnen...na een tijdje begint je het te voelen...A zijn ogen beginnen te draaien en ziet er duidelijk moe uit,B is wat aan het chillen en het valt mij op dat hij het leuk vind...hoe verder de tijd vordert,hoe debieler het komt...A en B zeggen 10 a 15 keer hetzelfde en nogal veel wartaal(net als 2 personen die stomdronken zijn),A zegt tegen mij voel je al iets van de paddo's?(zo'n een 6 keren kort na elkaar,vraagt hij mij dat,enorm gezellig als je het mij vraagtSpirit Quest zei:Dan ben je ten eerste een idioot (ik bedoel het niet slecht hoor) die al het goede advies van de Smart Shops en het internet in de wind slaat en daarmee gevaarlijke en onvoorspelbare situaties creeert die er toe leiden dat de media de paddenstoel nu "afschiet" en de regering op het punt staat te verbieden.
Ten tweede heb je gelukkig geluk gehad![]()
),ik zeg dat ik mij wel anders voel,maar dat ik niet echt trip ofzo(zoals als op LSD)...ik besluit om nog wat bier uit de frigo te halen en verder hun gedrag te bestuderen,want ik ben de enige die het blijkbaar onder controle heb...A komt zenuwachtig (zetel in,zetel uit,zetel in,zetel uit,...),B merkt het niet eens dat A zich niet lekker voelt,daar hij wat van de wereld weg is...ik zeg tegen A,je voelt je niet lekker hé...neen zegt hij...hij besluit om in zijn bed te gaan liggen 
jawel ik heb iets gevoeld van die paddo's hoor...minder fel dan lsd vind ik...van paddo's had ik wat een stoned gevoel(maar ik zag geen dingen bewegen,zoals mijn vrienden),verder was ik een beetje verward(verward in grappige zin)...ik maakte eten,terwijl ik helemaal geen honger had,had ook van die lachbuitjesTrippyShit zei:Ligt echt totaal aan jou dan. Ten eerste krijg ik van de meeste paddo's juist energie en heb k geen zin om de heletijd te zitten maar ga liever stukjes lopen enzo.
Tentweede weet ik ff nx zosnel. Maar paddo's zijn hardstikke leuk. Helemaal als je lsd wel leuk vind is het raar dat je van paddo's niks merkt enzo. Maarja, dat drinken heeft er weinig mee maken in dit verhaal he :P

azgaza zei:Ik denk dat vooral overmatig alcohol drinken op paddo´s vervelend is of verkeerd kan lopen, ik geloof gewoon echt niet dat bv. een biertje net na de piek van het effect kwaad kan.