champs+alcohol?

nicolai

Wijs gebruiker
alcohol droogt uit...en je hebt kans dat je je lichaam overbelast.

las van de week op een ander forum dat er iemand is doodgegaan aan deze combinatie +mdma. waarschijnlijk was dat gewoon uitdroging, dus zorg ervoor dat je isotone drankjes bij je hebt. (aquarius, extran, aa)

verder lijkt het me niet echt een leuke combinatie aangezien alcohol een nog zwaardere bodyload heeft dan paddo`s vind ik.

TrippyShit

Badass junkie
Zeker niet altijd. Maar alcohol is meer een geestvernauwend middel volgensmij. Paddo's een geestveruimend middel. Die 2 lijken mij niet echt een relaxte combinatie dan. Zowiezo zal je waarschijnlijk meer kans hebben op overgeven en dingen. Echt beter zal je trip er iig zowiezo niet op worden...

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Beide substanties worden door je lever verwerkt, door ze te combineren belast je je lichaam dus in serieuze (en zelfs gevaarlijke) mate. Ook zijn de uitwerkingen van beide stoffen anders en de combinatie levert dus een onvoorspelbaar nieuw effect op wat totaal verkeerd kan vallen.

Ik raad je deze combinatie TEN STERKSTE AF! Elke (on-line) Smart Shop zal je er op wijze dat dit een zeer onverstandig en zelfs gevaarlijk idee is.

azgaza

Badass junkie
Ik ken genoeg mensen die in hun paddotrips alcohol gedronken hebben, naar het schijnt voelen ze de alcohol niet zo maar ik denk ook dat de combinatie de kans op misselijkheid groter maakt. Ik heb h et zelf nooit gedaan omdat alcohol inderdaad ´vernauwend´ en paddo´s ´verrruimend´ zijn als in de effecten spreken elkaar gewoon een beetje tegen, maar van omgevingservaring denk ik dat mits niet te veel alcohol het niet echt veel kwaad kan, maar aanraden zou ik het zelf niet echt.

Atropa

Bewuste gebruiker
Aan twee kanten van het touw trekken waardoor je geest geen expansie of vernauwing ondergaat, maar wel dubbel geintoxineerd is.

Ik zeg nee. Een ieder die het toch doet en eraan onderdoor gaat op welke wijze dan ook, kan van mijn kant rekenen op verwijt naar z'n rouwende nabestaande toe indien ze hun vinger ook maar in de richting van de paddo wijzen.

Met genezings flora voor de geest dien je voorzichtig en weldenkend om te gaan.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dan ben je ten eerste een idioot (ik bedoel het niet slecht hoor) die al het goede advies van de Smart Shops en het internet in de wind slaat en daarmee gevaarlijke en onvoorspelbare situaties creeert die er toe leiden dat de media de paddenstoel nu "afschiet" en de regering op het punt staat te verbieden.

Ten tweede heb je gelukkig geluk gehad :wink:

cronos

Wijs gebruiker
Spirit Quest zei:
Dan ben je ten eerste een idioot (ik bedoel het niet slecht hoor) die al het goede advies van de Smart Shops en het internet in de wind slaat en daarmee gevaarlijke en onvoorspelbare situaties creeert die er toe leiden dat de media de paddenstoel nu "afschiet" en de regering op het punt staat te verbieden.

Ten tweede heb je gelukkig geluk gehad :wink:
ben ik de enige die paddo's maar niks vind?eens met 3 personen paddo's genomen,ik was enige die waagde om op mijn gemak bierkes te drinken erop...mijn 2 vrienden,die ik maar simpelweg A en B ga noemen...enfin ik zal mijn verhaal flink inkorten,dus paddo's binnen...na een tijdje begint je het te voelen...A zijn ogen beginnen te draaien en ziet er duidelijk moe uit,B is wat aan het chillen en het valt mij op dat hij het leuk vind...hoe verder de tijd vordert,hoe debieler het komt...A en B zeggen 10 a 15 keer hetzelfde en nogal veel wartaal(net als 2 personen die stomdronken zijn),A zegt tegen mij voel je al iets van de paddo's?(zo'n een 6 keren kort na elkaar,vraagt hij mij dat,enorm gezellig als je het mij vraagt :rolleyes: ),ik zeg dat ik mij wel anders voel,maar dat ik niet echt trip ofzo(zoals als op LSD)...ik besluit om nog wat bier uit de frigo te halen en verder hun gedrag te bestuderen,want ik ben de enige die het blijkbaar onder controle heb...A komt zenuwachtig (zetel in,zetel uit,zetel in,zetel uit,...),B merkt het niet eens dat A zich niet lekker voelt,daar hij wat van de wereld weg is...ik zeg tegen A,je voelt je niet lekker hé...neen zegt hij...hij besluit om in zijn bed te gaan liggen :( ,ik zat dus daar alleen met B,die zo lazy was dat ik het al moest zelf doen(muziek opleggen,TV aansteken,de poes eten geven,...meneer lag daar maar plat in de zetel,niks te doen...LAZYYYYYY(stoned),enorm BORING(saai)als je het mij vraagt...van onze uitstap naar stad,kwam dus niks meer van :( ,ik ben dan maar naar mijn huis geweest en heb een film bekeken,tja als dat nu werkelijk plezierig is paddo's of weed(ik vind het niet leuk om stoned te zijn,ben liever actiever :grin: )...je noemt mij een idioot,maar het was wel duidelijk wie er die paddodag de idioten waren :tearsofjoy: ...nota:begrijp mij niet verkeerd ik heb niks tegen paddo's (of weed),maar het is niet echt mijn ding :wink: :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Ligt echt totaal aan jou dan. Ten eerste krijg ik van de meeste paddo's juist energie en heb k geen zin om de heletijd te zitten maar ga liever stukjes lopen enzo.

Tentweede weet ik ff nx zosnel. Maar paddo's zijn hardstikke leuk. Helemaal als je lsd wel leuk vind is het raar dat je van paddo's niks merkt enzo. Maarja, dat drinken heeft er weinig mee maken in dit verhaal he :P

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat vooral overmatig alcohol drinken op paddo´s vervelend is of verkeerd kan lopen, ik geloof gewoon echt niet dat bv. een biertje net na de piek van het effect kwaad kan.

cronos

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Ligt echt totaal aan jou dan. Ten eerste krijg ik van de meeste paddo's juist energie en heb k geen zin om de heletijd te zitten maar ga liever stukjes lopen enzo.

Tentweede weet ik ff nx zosnel. Maar paddo's zijn hardstikke leuk. Helemaal als je lsd wel leuk vind is het raar dat je van paddo's niks merkt enzo. Maarja, dat drinken heeft er weinig mee maken in dit verhaal he :P
jawel ik heb iets gevoeld van die paddo's hoor...minder fel dan lsd vind ik...van paddo's had ik wat een stoned gevoel(maar ik zag geen dingen bewegen,zoals mijn vrienden),verder was ik een beetje verward(verward in grappige zin)...ik maakte eten,terwijl ik helemaal geen honger had,had ook van die lachbuitjes :tearsofjoy: ,maar voor mij is het niet voor herhaling vatbaar :wave:

cronos

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik denk dat vooral overmatig alcohol drinken op paddo´s vervelend is of verkeerd kan lopen, ik geloof gewoon echt niet dat bv. een biertje net na de piek van het effect kwaad kan.

van overmatig alcohol weet ik niet of het verkeerd kan aflopen,ik had 3 blikken(33 cl) gedronken in circa anderhalf uur.in mijn persoonlijk geval is dat weinig gedronken.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik hou altijd een pintje fris voor na de trip, het is aangenaam om met alcohol tot rust te komen na een vermoeiende trip. Zo hoef je nog niet direct te wennen aan de realiteit :wink:
tijdens de trip is alcohol niet echt lekker en stimuleert het misselijkheid, het kan wel de scherpe kantjes van een trip afnemen denk ik

Bovenaan