Digitalism
Belezen gebruiker
Dude, really?
Hahahhaha
Je moet gewoon je mond open doen, je ogen dicht, beetje kreunen, aan die ballen kietelen en op de prostaat drukken als dat bevalt XD
En gewoon de dop likken en de schacht, zachtjes en in t begin langzaam. En dan laat je m in je keel stoten, half stikken maar door je neus ademen als ie ff verder eruit is.
En gewoon likken likken blabla likken.
Kijk maar een filmpje hahha
Hahahah alsjeblieft XDBedankt voor deze handleiding, denk ik.![]()
Sorry dat ik je tripreport loopt te offtopicen en geeneens reageer op het tripreport zelf. Beetje onbeleefd.
Ik had 'm gelijk al gelezen toen je het gepost had. Vandaar dat ik het vergat.Ik vond het een heel leuk report.
Denk je nog weleens aan deze trip?
Ja zeker. Heeft enorm veel indruk gemaakt. Ik heb ook een boek gekocht over dit fascinerende goedje (DMT The Spirit Molecule - R. Strassman) waar ik deze vakantie aan wil beginnen. Nog heul veul te verkennen op het DMT-front!
Ik heb alleen de documentaire ervan gezien, heel interessant.
Het boek gaat waarschijnlijk nog veel dieper.
Van plan om het ooit nog eens te doen, of vraag ik dat te vroeg?
Oh hell yes, ik ga het zeker nog eens doen. Het gekke is: toen ik net uit de (pure DMT) ervaring kwam, vond ik het geheel zoveel vragen oproepen en zat ik zo in dat verwarde 'ik begrijp het niet'-gevoel vastgezogen dat ik eigenlijk direct, hoe heftig het ook was, terug wilde om meer te weten te komen van die andere, vreemde maar tegelijkertijd zo echt aanvoelende realiteit. Maar na een uur kon ik dat eigenlijk al beter loslaten, en accepteren dat DMT je misschien wel nooit antwoorden gaat geven, niet na één keer, maar ook niet na twintig keer. Nu wacht ik geduldig tot het weer eens op mijn pad komt of misschien, als ik er aan toe ben, zoek ik het zelf binnenkort een keer actief op.
Ik denk dat wat ik mee heb gemaakt op DMT pas level 1 of maximaal 2 was van wat mogelijk is met dit spul, en dit was echt al zo ontzettend intens dat ik denk dat een breakthrough bijvoorbeeld wel iets is waar je mentaal klaar voor moet zijn. Je hebt trippen en je hebt trippen, dit is geen kinderspel, haha. Ik wil het dus niet overhaasten, maar zeker wel ooit ervaren.
Als de documentaire een aanrader is dan moet ik die ook maar eens gaan bekijken. Ik meende ergens op het forum gelezen te hebben dat je zelf DMT in handen hebt gehad maar er op dat moment toch voor gekozen had om het even links te laten liggen. Ik ben wel benieuwd of je nu een andere keuze zou maken.
Dat is aan de ene kant ook wel weer mooi, het gelijk terug willen om het te begrijpen.
Komt dat ook misschien omdat het voelt dat je scherpte niet echt onder invloed lijkt te zijn?
Het klinkt eerder dat je een enorm heftige snelle toegang krijgt tot een andere realiteit dan een zwaar bedwelmend middel.
Ik kan geen psychedelica bedenken waarbij je het terug willen op het zelfde moment zou willen.
Sinds jullie drie reports over DMT is mijn drempel een soort van verlaagd.
Ik weet niet of dat een goed ding is in het kader van aansporen om drugs te gebruiken,
maar in mijn ogen niet, dus voel je niet schuldig. ha
Ik heb al mijn hele leven altijd dat mystieke gevoel dat er meer is dan hetgeen wat er is,
en DMT prikkelt precies dat.
Was trouwens die 'ik begrijp het niet' gevoel een trippend gevoel of echt een nuchtere 'ik begrijp het niet' gevoel?
Wat een prachtig mooie omschrijving @Roze olifant. Je hebt hier de kern geraakt van wat mijn changa ervaring met mij deed. De overgang die ik had bij het roken van changa was subtieler, dat gevoel dat jij beschrijft van het kwijt raken van de ervaring herken ik wel. Bij changa duurt het misschien langer. Ik heb minutenlang in mijn stoel gezeten wetende dat mijn trip voorbij was. Tegelijkertijk wist ik dat beginnen met praten mijn trip zou doen vergeten.
Mooi beschreven.
Interpreteren van changa trips (en ik denk ook DMT trips, want die ken ik nog niet) begint bij het ervaren van je trip nadat je hem hebt gehad. Je tijd nemen. Afwachten dus.
Is de wereld daar de juiste plek voor?
Als ik ze heel kort zou moeten samenvatten ...
Zo, nu heb ik wel weer genoeg langdradige en semi-filosofische onzin uitgekraamd voor vandaag. Ik ga maar eens slapen.
![]()
Prachtig dit
... ik merk aan het niveau van mijn post dat ik ook slaap nodig heb. Welterusten RO!
Je vraag aan het einde was denk ik retorisch, maar ik ga er toch heel irritant een antwoord op proberen te bedenken.Nee, de wereld is niet echt de juiste plek om af te wachten en de tijd te nemen, althans dat hebben we onszelf wijs gemaakt. We denken dat alles altijd maar meer, sneller, vaker moet. Psychedelica gaan daarin (i.t.t. veel andere drugs) totaal hun eigen gang, die dwingen je net even die paar stapjes terug te doen en te ervaren, te verwerken, de tijd te nemen, nog een paar stapjes terug, nog een beetje ervaren... traaaaaag, tot je genoeg ervaren hebt (bent) om weer het diepe in te springen. Ze maken de wereld weer een beetje een plek waar de tijd genomen kan, en moet worden.
Zo, nu heb ik wel weer genoeg langdradige en semi-filosofische onzin uitgekraamd voor vandaag. Ik ga maar eens slapen.
Ben wel nog zeer benieuwd: waar sta jij nu in de verwerking van je changa-ervaring?