Charge+, jungle dust, nieuwe charge+,..?

Hallo aan allen!

Zoals jullie weten, of niet weten, zijn er tegenwoordig in de smartshops nieuwe legal high's te verkrijgen. Tot voor enkele maanden was het enige noemenswaardige product charge+, na enig opzoekwerk lijkt dit product zijn actieve stof flephedrone te zijn.

Een chil, rustig pepmiddel, doet denken aan chille coke, is goed om te gamen, te socializen, uit te gaan,..

Lange werking, lichte euforie, geeft energie, lage craving, niet echt verslavend, €20/0.5g,.. (meer dan voldoende voor een eerste keer,..)

Nu is de Charge zoals we die kenden verdwenen uit de smartshops, met 2 vervangers in de plaats:

1) Charge+ (gelijkaardige afbeelding) in nieuw zakje, het product erin heeft echter maar zeer weinig weg van het eerste product (qua gevoel, branderigheid in de neus...)
(eerst was het product meer bloemig, nu zijn het eerder kleine kristalletjes)

2) Jungle dust: Een gelijkaardig product, maar het brand ontzettend hard in de neus en heeft maar een zeer lichte werking.

Charge had iets weg van een chille coke, die nieuwe geriefjes meer iets van een milde speed variant.

Weet iemand meer over deze designerdrugs, actieve stoffen, schadelijkheid, herkomst,..?

Fool

Badass junkie
Weet de smartshopeigenaar hier niet meer over? Anders denk ik dat je haast een uitgebreide EZ-test zult moeten doen om ook maar enige indicatie te krijgen. Van dat soort zakjes blijf ik liever af, RC's kun je ook onder een generieke naam op menige sites bestellen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, beter bestel je ze via internet. Je kunt dan de stofnaam uitkiezen die je aanspreekt en op naam kopen. Een vage commerciele naam zegt niets over wat je binnen krijgt, je weet dus nooit wat voor effect je gaat krijgen en wat de potentiële schade aan je lichaam is. Verder betaal je ook nog eens dubbel zo veel

chargie

Newbie
Er zijn sommige smartshops die het nog verkopen hoor,
Heb al vaak charge (in kartontje) ,charge+, jungle dust, 8ball genomen en vind
jungle dust en de charge in kartontje het best.

Ik vind dde charge+ en 8ball meer speed effect.

Ben er mee gestopt want ik kreeg daar hartkloppingen van en voelde me precies niet op mijn gemak en al mijn spieren stonden gespannen en je kan er zeeer moeilijk van slapen..

Ik denk dat iedereen een ander effect hebt op deze drugs vind het toch wel een gevaarlijk spul

is leuk voor te combineren met drank maar nuchter pff vind ik het maar niets.

Mijn darmen zijn ook wel heel in de war achter het eerste lijntje :grin:

Azraël

Belezen gebruiker
In smartshops weet ik dat ze change+ verkopen.
Je kan het snuiven vapen en hotrailen en het is zeer eforisch... Niet veel v nodig.
Verpakking is in kartonnetje met een batterij...
Ingrediënten zijn zogezegd cafeïne tyrosine magnesium creatine en amino acid en herbal blends. Effect lijkt op euforisch e coke en 3mmc....
Ideaal met ghb om mee uit te gaan.. gisteren getest 😛
Ik vraag me af wat de echte chemische samenstelling is....

Bovenaan