Chinas Opium Blossem .... test result are bad ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OK beste Nicotinisten, THC junkies, DMT'ers, PEPsnuivers, Ketamisten en moderators,

Ok, na hel veel lobbieen, veel geslijm en nog veel meer junkachtige leugentjes heb ik eindelijk zicht op een bal.
Een opium bal van enkele grammen, ik ga deze oproken en een volledig tripreport achterlaten.

Goed idee of zal ik vergaan als een opium junk in zijn eigen ellende ?

iemand al verslaafd en goede tips voor een junk in spe ?

Hoe moet ik die shit roken bijvoorbeeld enne .... heeft er iemand al een tripreport in het nederlands ?

http://www.erowid.org/chemicals/opiates ... _faq.shtml

SMOKING OPIUM

Opium is the name for the brown waxy exudation from the unripe seed capsules of Papaver somniferum. Opium is a combination of chemicals, not a chemical name in itself, as someone so rightly pointed out in Usenet recently. It's active ingredients are morphine, thebaine, codeine, papaverine and several others besides. Yield and proportions of opiates vary between individual plants, crops, varieties, areas. Other parts of the poppy plant (stems, leaves) produce a latex which dries and resembles opium, but the quality of the latexes from the other parts of the plant are not near as high.

Opium is described as a narcotic. Historically it has been prescribed as a painkiller, for inflammation unaccompanied by dyspnoea, in typhus, typhoid and smallpox etc.

PLEASE KEEP IN MIND THAT OPIUM IS AN ADDICTIVE SUBSTANCE.

IT IS POSSIBLE TO OVERDOSE ON OPIUM- BE CAREFUL!

Smoking it regularly can increase your tolerance- faster than you think. The good thing about growing your own opium is that usually by the time you think you've picked up a habit, you run out. The other good thing about growing opium is that it's a fiddly, low yield job, particularly using the easier to get, purple variety. You'd only do it if you were fairly dedicated to having a smoke of O. In the quantities it takes to pull a reasonable crop, it is way too much work for the money or the buzz...not to mention the risk.

The best way to smoke O is in a bong. Assume you've cut and grown your own O: store it in small flakes in an airtight bag, or just dry the heads you wiped it on and smoke them. You can mix O with tobacco or pot, or smoke it on its own.

O burns at a higher temperature than pot or tobacco, so keep your lighter at its hottest. Initially pack small cones as O will keep burning long after your tobacco or pot has gone out: you can waste quite a bit without realising it. The taste is a bit of a shock at first, but the smell of the smoke is a delightful sweetish pungent scent. If you've ever read anything about smoking opium you'll recognise the smell immediately...

My first smoke of O, some years ago now, reminded me of nothing so much as the first time I got stoned on pot. I grinned a lot. I snuggled with a friend as we watched TV. The best thing about an O stone is the lack of paranoia, and it's a stunning sex drug which can prolong orgasm, etc. It's also a great painkiller, given its history of legitimate prescription that's hardly surprising.

As to the amounts you'd start with, it's best left to the individual really, start with a matchead size portion of opium per person and take it from there. The effects of O are fairly immediate, making it easier to calculate an appropriate smoking dose as opposed to say, dropping acid. It is, of course, much easier to overdose via oral dose of opium, which is why I've recommended the smoking route.

The effects of O last 2-3 hours, depending on body size, tolerance, how much you've smoked. I've absolutely no idea as to how long traces stay in your bloodstream. Side effects- well, you sleep well, and next day you experience a certain amount of lassitude if you've had a fair bit, but that's all I'm aware of. I've heard it can cause nausea and constipation and have experienced neither.

Pharmaceutical incompatibles: Astringents, alkaline carbonates, salts of copper, iron, mercury, lead and zinc.

Antidotes to opium poisoning are: stomach pumps, coffee enemas, 1/6 grain apomorphine hydrochloride hypodermically, emetic of zinc sulphate, 5 grains or so of potassium permanganate in a half pint of water. All sounds most unpleasant- just don't take too much in the first place.

You can purify opium further into its constituent alkaloids -- then take the morphine and turn it into smack if you so desire. Wouldn't bother really, opium is a much more pleasant experience overall than heroin. And the skills you'd require are well out of the range of those described in this FAQ. It IS possible though, if you need more information you may well find it.

And yes, I believe it's possible to get out of it on opium seeds, which CAN contain (depending on the seed source, age and your luck) absolutely minute traces of alkaloids. Positively microscopic traces...I estimate, however, that it would be cheaper and far less hassle to go out and buy a beer..........you'd need that many seeds .......and loads of determination. The presence of alkaloids in opium seeds has been a hotly debated thread on alt.drugs.chemistry for quite some time.

Tot nu Stonie ...

ps:
Ok ik heb een opium bal .....

Mijn eerste echte Iraanse bal.

3 gram, de prijs van de opium is lager dan de BHO.

Ongeloofelijk maar waar.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Meteen naar mijn vrienden gegaan om het te laten testen ..

Het morfine gehalte wordt over enkele weken duidelijk.

Gegroet

Stonie Opiahonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

speeseend

Wijs gebruiker
Zo te zien heb jij de pech dat het geen eigen-teelt is! Hoop dat je goed beseft waar je mee bezig bent.

Het lijkt overigens wel een salmiak-knots.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
speeseend zei:
Zo te zien heb jij de pech dat het geen eigen-teelt is! Hoop dat je goed beseft waar je mee bezig bent.

Het lijkt overigens wel een salmiak-knots.

Ik heb geen pech ik heb juist mazzel.!!

Ok kun je deze opmerking ook onderbouwen ?

Eigenteelt in holland ??

Goed besef waarmee ik bezig ben ?

Stonie

speeseend

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Ik heb geen pech ik heb juist mazzel.!!

Ok kun je deze opmerking ook onderbouwen ?

Eigenteelt in holland ??

Goed besef waarmee ik bezig ben ?

Stonie

Aan de mazzelaar:

Wat betreft de eigen-teelt wil ik dit best onderbouwen voor jou :wink:

In jouw stukje info staat geschreven (quote):''Smoking it regularly can increase your tolerance- faster than you think. The good thing about growing your own opium is that usually by the time you think you've picked up a habit, you run out. The other good thing about growing opium is that it's a fiddly, low yield job, particularly using the easier to get, purple variety. You'd only do it if you were fairly dedicated to having a smoke of O. In the quantities it takes to pull a reasonable crop, it is way too much work for the money or the buzz...not to mention the risk.
''

De ''pech'' slaat voor jou dan op dit stukje.

Aangaande of je goed beseft waar je mee bezig bent; dit kan ik wel onderbouwen maar dat wil ik niet. Ik denk namelijk dat je zelf over een behoorlijk functionerende brein beschikt. Je kan dus alle negatieve dingen zelf wel op een rijtje zetten. Indien je dat niet kunt, dan heb jij de voorsprong dat je op deze site zit. Je kan dus ook putten uit ervaringen van anderen. Ookal zal jouw Afgaanse bal niet direct genoemd worden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Iraanse bal ....

Ok dat eigenteelt verhaal is hetzelfde dat ik niet weet waar de dealder woont. Dat weet ik ook niet dus dat scheelt.

Enne opium is nogal verslavend .... dus dat risico neem ik .

Alvast bedankt voor je bezorgdheid.

Stonie

speeseend

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Iraanse bal ....

Ok dat eigenteelt verhaal is hetzelfde dat ik niet weet waar de dealder woont. Dat weet ik ook niet dus dat scheelt.

...

Stonie

Afhaanse...Iranese... Allebij opium-producerende landen blijkbaar!

Je bent er nu toch ook aan gekomen?! Ik denk dat je dus creatief genoeg bent om er nog eentje te halen.

Ben blij te horen dat je alle risico's rondom O kent. Nu nog incalculeren.

let come

Belezen gebruiker
waarom wil je dit eigenlijk proberen?
ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar waarom juist opium? Er zijn toch 1000-den soorten drugs.. probeer dan toch al die andere uit.
Waarom het risico? :confused:

Goed idee of zal ik vergaan als een opium junk in zijn eigen ellende ?

iemand al verslaafd en goede tips voor een junk in spe ?

no offense maar dit klinkt alsof je verslaafd WIL worden :openmouth:
hopelijk heb ik het verkeerd voor :)

maar je zal het wss toch doen dus: enjoy en hou het bij 1 keer :wink:

De jongen

Bewuste gebruiker
andere drugszijn nietopium toch.
Ik vind dat er wel iets van een raar sfeertje hangt rond opium. Dan denk ik aan oude chinezen met zo'n mooie pijp, in een schommelstoelbuiten in de zon.

het heeft gewoon iets en ik zou het ook wel eens willen doen.

is het ook niet te roken in een shisha????

azgaza

Badass junkie
De geschiedenis van Opium geeft het dat interessante, en ik las ooit hoe je kan merken dat je hasj vervuild is met opium (wat kan gebeuren). Als je alleen hasj hebt, dan berijk je op een bepaald punt een soort van plateau, veel stoneder dan dat wordt je niet, maar bij opium ga je door, en door, tot slaap, coma en dood.. het heeft gewoon iets.
Toch zou ik het nooit doen puur en alleen omdat het zo verslavend is, ik heb namelijk nog nooit iets echt verslavends gedaan en wil daar ook helemaal niet aan beginnen.

speeseend

Wijs gebruiker
het heeft gewoon iets en ik zou het ook wel eens willen doen.

Wat op zich een heel menselijk gevoel is. Er word immers op verschillende manieren 't beeld opgeroepen dat dit middel (opium, morfine, heroïne e.d.) het lekkerste is wat een mens kan ervaren.

Sommige verslaafden laten er hun hele leven door leijden. Ze slaan tot in 't extreme hun eerste levensbehoeften over en ga zo maar door. Dan moet dit goedje wel zo krachtig zijn als ze allen beweren.

Dan is het ook nog eens mens-eigen om de negatieve effecten weg te cijferen. Die beginnen pas te leven wanneer het moment daar is.

Toen ik dit middel het eerste jasr op recreatieve wijze nog kon gebruiken had ik precies dat magische gevoel. Ik ging het zelfs ophemelen. Van; het is lang niet zo schadelijk als XTC, SPEED e.d., Je kan hier heel oud mee worden mits je gezond blijft leven/eten/drinken.

Neem a.u.b. aan dat het middel zéér geraffineerd te werk gaat. Er zijn maar weinigen die daar tegen opgewassen zijn. Iedereen heeft immers zo nu en dan een zwak moment. En dan ben je LICHAMELIJK verslaafd. En dat word wederom op een geraffineerde manier gekoppeld aan de PSYGISCHE verslaving.

Eénmaal de smaak te hebben geproefd, vergeet je het nooit meer. Je dromen zullen levendig worden, het kan dan een strijd van jaren of voor 't leven worden.

Het zou mooi zijn wanneer mensen leren van de ervaringen van anderen. Maar helaas, het leeuwendeel van de mens leert enkel door zelfervaring. Zonde, maar ja...

Gegroet,

S.

Dale

Newbie
Opium in essentie

Opium is een geschenk van de natuur, maar het heeft 2 tegenovergestelde werelden in zich."Matig" gebruik kan hemels zijn, overdaad echter resulteerd in een hardnekkige verslaving en om die te breken moet je echt door een HEL!! Het actieve ingridient in opium is MORFINE, DIACETHYLmorfine=HEROÏNE, en wanneer heroïne in je bloed door je bloed:hersenbarriere je brein heeft bereikt dan is die di(=2) acethyl(dus 2 acethylmolecules) eraf gevallen en het effect is het effect van MORFINE. Opium=morfine=heroïne=opium. Ik ben begonnen met BUPRENORFINE, dan morfine, dan opium; helaas afhankelijk geworden: voorraad moest ik beginnen vullen met smerige straat-heroîne, dan kwam METHADON in mijn leven: methadon-verslaving is een lange vreugdeloze nacht zonder sterren, en om eruit te geraken moet je door een absolute totale HEL. Ik ben afgekickt, ik ben clean en af en toe geniet ik van de unieke roes van opium... of morfine ,of heroine of fentanyl of buprenorfine of tramadol of pentazocine...Geniet, maar met mate; en deze stoffen zijn niet eens toxisch gelijk alcohol(=nero-en hepatoxisch)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste slaapbollen,

Opium is voor mij iets organisch, iets magisch, iets dat oorlogen levend houdt en de mensheid zowel redt als vernietigd.

De 2CB is niet verslavend ik heb uiteraard wel mijn bedenkingen bij de opium.

:hearteyes:

matthijs

Badass junkie
lysergine25 zei:
Opium is voor mij iets organisch, iets magisch, iets dat oorlogen levend houdt en de mensheid zowel redt als vernietigd.

Dat is olie ook. Denk dat je iets teveel boeken van Poe enz hebt gelezen... je hebt misschien wel een iets te romantisch beeld van poppy's.
Maargoed.. je moet het trouwens zelf ook maar uitzoeken, ik ben je pa niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De opium is een mix van ellende ....

cafeine
paracetamol
heroine

De dealer is een oplichter of een onwetende sukkel die maar rookt tot ie verslaafd is.

Mijn apathie tegen heroine is zo groot dat deze bal onmiddelijk de vuilnisbak in kan.

De zoektocht zal verder gaan.

Groetjes van Stonie

pepito

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
De opium is een mix van ellende ....

cafeine
paracetamol
heroine

De dealer is een oplichter of een onwetende sukkel die maar rookt tot ie verslaafd is.

Mijn apathie tegen heroine is zo groot dat deze bal onmiddleijk de vuilnisbak in kan.

De zoektocht zal verder gaan.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: soms is het lesgeld hoog... :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes van Stonie

Telefoon

Wijs gebruiker
Jammer Stonie ..

ik stel voor dat je de dealer een Gift geeft

een Capsule met een halve gram 2cb ! duur grapje maar 1 klootzak minder ^^ :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wie niet waagt wie niet wint ..

Niet schieten is altijd mis ..

Na regen komt er zonneschijn ..

De opium bal komt desnoods haal ik hem persoonlijk op uit Iran !!

speeseend

Wijs gebruiker
Ballen

lysergine25 zei:
Wie niet waagt wie niet wint ..

Niet schieten is altijd mis ..

Na regen komt er zonneschijn ..

De opium bal komt desnoods haal ik hem persoonlijk op uit Iran !!

Ik heb nog twee goede ballen :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Haha the quest for the opiumballs! Prachtig topic dit, als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar Iran, ik kan wel een kleurtje gebruiken ! :smoke: Good luck to you, Mahonie :wave:

Telefoon

Wijs gebruiker
Zoek zoek zoek ... is het echt zo moelijk te vinden .. das minder! ( ik ben er nog nooit naar opzoek geweest dus ) :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst opium gebruikt met een Iranese kennis. Voelde me wel prettig, maar het was verder niet erg speciaal voor me. Ik heb ook niet het gevoel dat ik het ooit nog een tweede keer wil gaan doen. Voor mij is hier dus geen groot verslavingsrisico. Ik denk wel dat als je het een (korte) periode vaker achter elkaar gebruikt snel (lichamelijk) afhankelijk zou kunnen raken en dat in die zin het risico om aan deze drug verslaafd te raken dus ook als zo groot bestempeld wordt. Maar goed, voor mij niet weggelegd. Een keertje experimenteren kan opzich dus wel, het hangt er denk ik alleen wel per persoon van af hoe erg je de geestelijke werking waardeerd. Ik vond het iig niet zo boeiend en hoef het verder ook niet meer te doen.

Bovenaan