chocolade paddo repen

Bengt

Bewuste gebruiker
Hallo.
Ik heb hier wat informatie over nodig.
Hoeveel kost dit normaal( Als je een shop kent waar ze zulke repen verkopen)

En is het effect de moeite voor de prijs.( Chocolade is wel een mao-remmer maar toch.)

Ik kan namelijk voor 30 euro zulke repen kopen( en die gast zegt dat je van zon halve reep al flinkt tript)

Bedankt

MindTraveler

Belezen gebruiker
ik weet niet waar je ze kunt kopen (er zullen waarschijnlijk wel genoeg smartshops zijn die ze nog stiekem verkopen) maar heb nog wel een goede tip als je er wat moeite voor wil doen: zelf maken. Is echt heel makkelijk, goedkoper en dan ben je nog creatief bezig ook :P enige minpuntje is dat et er wel niet zo mooi uitziet als de echte. koop gewoon paar repen pure chocolade en verwarm die zodat ze vloeibaar zijn (is al bij redelijk lage temperatuur), paddo's drogen, verpoederen, erdoor gooien een beetje roeren en daarna uurtje in de koelkast zetten dan heb je eigenlijk exact hetzelfde maar gewoon wat lelijker.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ja vriendelijk dat je antoord maar dat is niet echt een antwoord op mijn vraag.

Toch bedankt.

Carlitos

Badass junkie
Jah hangt er van af wat voor en hoeveel erin is gewerkt.
Maar €30,00 is duur.

Voor 15euro heb je er hier al een..
Chocola kan je zelf nog bij eten als denkt dat het werking heeft..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Omg, voor €15 heb je een portie stevige paddo's en voor een eurootje extra een reep 72% pure chocolade, dat is meer dan je nodig zult hebben :þ

Soad16

Experimenterende gebruiker
heb wel es van dat chocolade gehad, valt heel erg tegen in verhouding met egte paddo's... maar tis wel n leuke ervaring... wij hadden t toen gewoon uit n smartshop dus daar kun je t vast wel vinde

Bovenaan