• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Clonazolam en Flinitrazolam nep?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dexedrine

Experimenterende gebruiker
Onlangs bij een vendor waar ik regelmatig iets bestel voor het eerst een benzoderivaat gekocht. 25x 0,5mg clonazolam. Dit was wel aardig maar niet echt shocking; Ik werd er een een beetje loom van maar viel niet als een steen in slaap. Ook niet na 1.5 of 2 stuks.

Later bij dezelfds vendor flunitrazolam pallets gekocht. Deze keer 25x 0.25mg omdat ik benieuwd was naar een wat sterker sederend middel. Heb gisteren 1 pellet gepakt voor het slapen gaan. Volgens bronnen zou dat mij knock-out moeten laten gaan. Na 2 uur lag ik nog wakker in bed.. heb er nog een genomen en heb nu de hoop maar opgegeven; het is een doorhalertje geworden.

Dus bij beide maar milde effecten terwijl ik zou verwachten dat deze beide stoffen vrij heftige benzos zijn.

Nu las ik meerdere posts over clonazolam en flunitrazolam die niet werken op dit forum. Ligt het aan mij of word ik bedonderd? Ik weet dat we geen vendors mogen bespreken maar ik zou iedereen willen uitnodigen hun research op trustpilot te delen o.i.d.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Indien de vendor je een puur product had gegeven had je deze vraag niet gesteld. Als het kan zou ik wat laten testen. Vooral de clam en flunitrazolam zouden je knock out moeten doen gaan met een dosering onder de 1mg (dacht flunitrazolam is rond de 200mics)
Ik weet niet hoe groot je tolerantie is maar het lijkt erop dat je of iets anders hebt gekregen of lage kwaliteit.

Wees voorzichtig ; je weet hoe je moet doseren anders zat je niet hier te posten. Maar dit blijven extreem (op basis van gewicht) de meest sterke voor de clonazelam en flualprazolam flunitrazolam etc.
Zou op zoek gaan naar een andere bron maar laat het testen als dat kan.

Succes!

Realist

Belezen gebruiker
Indien de vendor je een puur product had gegeven had je deze vraag niet gesteld. Als het kan zou ik wat laten testen. Vooral de clam en flunitrazolam zouden je knock out moeten doen gaan met een dosering onder de 1mg (dacht flunitrazolam is rond de 200mics)
Ik weet niet hoe groot je tolerantie is maar het lijkt erop dat je of iets anders hebt gekregen of lage kwaliteit.

Wees voorzichtig ; je weet hoe je moet doseren anders zat je niet hier te posten. Maar dit blijven extreem (op basis van gewicht) de meest sterke voor de clonazelam en flualprazolam flunitrazolam etc.
Zou op zoek gaan naar een andere bron maar laat het testen als dat kan.

Succes!
Klopt wat je zegt dat deze rc benzo's je gelijk met vloer gelijk zou maken. De vendor waar ik koop verkoopt clonazolam pellets 0'5mg die werken wel goed, maar zijn niet super sterk. Flunitrazolam blotters 0.25 mg, en die werken zeer goed, fijn product maar zou 1 van de sterkste rc benzos. 1 0.25 mg werkt behoorlijk maar ben niet gelijk helemaal wappie. Ik kan er zo een drie nemen en dan is het met spoed naar bed! Heb wel gelezen dat flunitrazolam blotters geregeld ondergedoseerd zijn. Verder zit er zeker werkzame stof in., maar lichte benzo tolerantie verwacht ik dat na 1 zegel genoeg zou zijn. Maar verder prima tevredenheid over devendor die ik heb gevonden. verschillende goed revieuws gebonden. Zonde dat bijna de helft niet naar België mag verstuurd mag worden

Eddit heb nu 2 5 zegels van 0.5 op, en ga nu naar bed heerlijk moe en zorgeloos gevoel. Neem ze nu wel al wel tijdje heel frequent kan daar aan liggen. Verder zijn nu op ff wachten tot de volgend bestelling. Btw het wazig zicht is echt een teken dat ze Niet fa'e zkjn

Laatst bewerkt:

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Clonazolam tabletjes vloeren mij zowat binnen een half uurtje.
Optisch zien ze eruit als kleine felblauwe pilletjes, ik zal de sterkte eens nalezen. (0,5 mg)
Neem ik er twee, dan ga ik gestrekt!
En, op drugsgebied heb ik een nogal grote tolerantie...

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
dacht flunitrazolam is rond de 200mics
Neh, Flunitrazolam is eerder even potent in gewicht aan Clonazolam. Flunitrazolam is echter na zo'n 6-7 uur vrijwel volledig uitgewerkt waar Clonazolam in verhouding zo'n 16 uur duurt na een 'gemiddelde' dosering, laten we zeggen 0,5mg al kan dit per persoon wat verschillen natuurlijk.

Flunitrazolam zou echter wel wat sneller moeten opkomen in effecten dan Clonazolam aangezien Flunitrazolam lichtelijk water oplosbaar is. Al komt Clonazolam ook zeer snel op.

Mocht Dexedrine de Flunitrazolam in de nasleep ontwenning van de Clonazolam gebruik zal dit ook niet helpen. Mensen kunnen wel vaker niet slapen de dag na benzodiazepine gebruik.

Ik weet niet waarom maar vrijwel iedere drugs die ik ontvang op blotter dan geen psychedelica is geeft echt matige effecten naar mijn ervaring, zelfs fentanyl analogen op blotter gaven herhaald matig effect. Er zijn wel meer mensen die melden dat blotters vrij waardeloos zijn.

Poeder heeft vrijwel altijd veel sterkere effecten voorzien maar tolerantie is ook absoluut een factor mbt benzodiazepines. Mijn eerste ervaring ooit met benzodiazepine was een lachwekkende 0,125mcg Clonazolam en mn vriendin filmde hoe ik liep te struggelen om wakker te blijven op de bank. Op een veel latere periode na een paar maanden pauze 1mg Flunitrazolam, zeer recreatief maar ik viel niet in slaap. De sedatieve/hypnotische/spierverslappende effecten ontwikkelen zeer sterke tolerantie ten opzichte van de anxiolitische/recreatieve effecten. Er is ook genoeg wetenschappelijk onderzoek dat deze tolerantie ontwikkeling onderstreept.

De reden waarom relatief sederende benzodiazepines zoals Clonazolam en Flunitrazolam aanzienlijk veel recreatiever worden zodra er sprake is van enige tolerantie voor de effecten.

PS: Op trustpilot kun je wel meer reviews terug vinden mbt RC benzodiazepines. Ik heb in het verleden zo'n beetje in mijn broek gepist van het lachen. Mensen die compleet over de rooie gaan en hem flippen wanneer hun benzodiazepines niet aan komen, dat soort praktijken.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Dank voor de info :)
@Jmths
Flualprazolam is waar ik het over heb, geen flunitrazolam. Ga off topic excuus .
Wel weer wat geleerd over flunitrazolam , had gewoon een topic moeten maken.

Bas

Wijs gebruiker
Clona is sowieso niet nep, dit heb ik zelf ondervonden. Ben daar een keer goed out van gegaan. Ook zeer zware afkick verschijnselen, zelfs na pas 2 dagen gebruik. In de vorm van out gaan, lichte epilepsie triggers; oftewel geen pretje.

DéjàVoodoo

Experimenterende gebruiker
Clonazolam is behoorlijk heftig. Bij 0.5mg was ik toch behoorlijk verdoofd hoor. Toen ik het nog sporadisch nam bleef het ook bij een kwart tabletje. De rebound was voor mij veel te heftig dus ik gebruik deze ook niet meer. Sporadisch etizolam na een trip of feestje en dat blijft bij maximaal 1 milligram. Pas ermee op. Benzo's zijn een ware valkuil.

Incubi666

Belezen gebruiker
Clonazolam werkt gewoon goed alleen weinig efectvmer voor mij vanwege mijn valium gebruik daarvoor pakte ik er 3 per dag. Zelfs onder werk.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan