Club Watt

shokora

Wijs gebruiker
Gisteren voor het eerst naar 'de nieuwe Waterfront' geweest, club Watt in het oude gebouw van nighttown. Het begon al niet goed, we moesten redelijk lang in -2 graden buiten wachten naast nors kijkende security mannen (jee ik ben stoer type). Toen je daar eindelijk doorheen was, moest je vrij ernstig gefouilleerd worden en dan pas mocht je door naar de gardarobe dat nu ook al geld kost :P Maar de klap op de vuurpijl was toch wel toen we in de zaal een joint aan het draaien waren op een tafel en er opeens een security vrouw langs komt met de boodschap 'DAT IS HIER VERBODEN, geef maar hier' waarna ze de half afgemaakte joint van tafel grist en weggooit..... WTF O_O

Hoewel de muziek aardig was, vind ik het op verschillende punten slecht geregeld en is de uitstraling heel anders dan vroeger. Waar het vroeger vooral een beetje chille alternatieve sfeer was, probeerden ze nu echt een 'hippe club sfeer' neer te zetten.

Ik hoop dus dat Watt nog gaat veranderen, zeker qua hun 'zero tollerance beleid' want dit is gewoon vrij pauper.

Immo

Badass junkie
Afgelopen jaar ben ik erg vaak in waterfront geweest en persoonlijk vond ik deze tent echt geweldig. Iedereen aan de drugs, goede sfeer, fijn personeel, mooie ligging en zo kan ik nog wel even door gaan. 24 januari ga ik denk ik naar Watt, naar de "PRSPCT" avond. Wel balen dat je nu gefouilleerd word als je naar binnen gaat. Volgende keer maar mijn verboden middellen verstoppen in plaats van in mijn portemonnee doen. :rolleyes:

oinks

Newbie
watt is een overgesubsideerde kk tent, dat merk je aan alles aan het personeel, het 0,1 procent alcohol bier, het zero tollerance beleid,geen glazen mee naar de binnenplaats

waterfront moet terug!!!

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij die er laatst was zei dat ie daar gewoon mocht blowen. Hij heeft daar meerdere joints gerookt en er waren nog veel meer anderen die ook gewoon blowden. Verder ben ik er zelf nog niet geweest maar ik ga binnenkort wel een keer kijken.

Immo

Badass junkie
Nog 6 dagen tot ik het zelf uit ga checken. :P Ik ben echt benieuwd hoe erg het er aan toe is daar. Tot nu toe alleen nog maar negatieve reacties gehoord over die tent.

Immo

Badass junkie
Nou ik ben er gisteren geweest en ik vind het een prima tent, niets mis mee naar mijn mening. Echter Watt zal nooit Waterfront worden, maar ik vind het een prima vervanging. Het viel me op dat het publiek wel totaal anders is nu. In Waterfront liep het vol met underground publiek, In Watt is het publiek ineens wel erg mainstream. Het is zeker een tent waar ik vaker heen zal gaan. :)

SyntheticDistortion

Experimenterende gebruiker
Tja, WaTT....ik vind het een gemiste kans eigenlijk, het had veel gastvrijer gemogen, maar nee....regeltjes hier en daar, betalen voor garderobe, voor de WC, drankjes zijn fucking duur...en de mensen die er komen zijn ook minder leuk dan het toen bij Waterfront was...

Dopezilla

Badass junkie
De garderobe is gratis in de Watt. Althans, bij de feestjes waar ik heen ga. Weet niet wat iedereen hier zit te mieren.

Maar ja, Watt trekt een heel ander publiek aan dan Waterfront, maar de harde kern is gebleven, en het beleid is soepeler geworden waardoor het toch een erg fijne tent is.

Ik heb geen klachten, of misschien één kleintje:

Ventilatie in de rookruimte is om te huilen. M'n ogen branden uit m'n kassen.

Olle

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
wat een kut tent is dat zeg :kots: ben naar zoon vaag feestje geweest daar minimal denk ik weet ik veel kk muziek kk mensen migraine opgelopen

kon der wel gewoon blowen :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vond waterfront beter vanwege de door Immo opgenoemde kenmerken van waterfront.
Watt zelf vindt ik ook wel leuk, maar dat is voornamelijk vanwege de feestjes. Wel chill dat je inderdaad gewoon buiten en in de rookruimte mag blowen. Ben nog nooit gefouilleerd, weet wel dat harddrugs betekent: Exit.
Sinds kort €2,50 extra entree voor gratis wc en garderobe is opzich niet verkeerd. Ik ga meestal wel vaker dan 5x per avond naar de plee.

Dopezilla

Badass junkie
Als ik een beetje vaag ben vergeet ik die toilet-juffrouw steeds geld te geven, en mik ik aan het eind van de avond pas een leuk bedragje in haar bakje. :flushed:

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Maar dat is een grove leugen die enkel verspreid wordt door mensen die vast zijn blijven zitten in het verleden. :grin:

Olle

L

Lid 6909

Gast
Wat nou lollers?!

Minimal is gewoon de shit, net als drum and bass en dubstep.

Je moet minimal alleen snappen, en niet iedereen kan dat.

Dopezilla

Badass junkie
Minimal kan wel lekker klinken, maar 't is meer iets om te luisteren terwijl je loom op de bank zit, en niet de feestmuziek bij uitstek voor mij.

Maar goed, het zal bij iedereen anders liggen. :grin:

Olle

Elohtibbar

Badass junkie
Minimal kan in mijn inziens juist complexer en gevoeliger zijn dan techno, vooral de commerciële techno. Techno á la bijvoorbeeld Laurent Garnier en Jeff Mills is best rauw, weinig melodie, veel "klik-klakjes" enzo. Die muziek is best industrieel. Minimal is meer gericht op de melodie. Het is ook wel rustiger en zachter, vaak worden er ook orchestrale geluiden gebruikt. Ik vind het ook veel spiritueler, kan er heerlijk op trippen. Je hebt ook wel hele 'minimale' minimal waar ook weinig melodie in zit, dat zou je zachtere en simpelere techno kunnen noemen. Maar geef mij maar die minimal die een beetje is gemixt met progressive/ambient ofzo, that does the trick for me. Ja, je kan er niet los op gaan. Maar dat kan ik op techno ook niet echt, dan ga ik wel naar een feest waar ze hardere muziek draaien. Minimal is heerlijk voor op de achtergrond, om lekker op weg te spacen.

W.F.L.

Badass junkie
Doe mij maar acid! :grin:

Laurent Garnier heeft wel nog in The Hacienda gewerkt. Dat geeft hem instant credibility.. Van mij toch.

Beanhead

Badass junkie
Minimal is goed als het oud is of van ibiza komt :) . Of je gebruikt ket.

Sleaze records vol 1 & 2 (op vol.2 luister naar save DC10 heerlijk die bass drop onder de K)

haters :tearsofjoy:

L

Lid 6909

Gast
Je moet de dubbele laag van minimal/techno begrijpen, ik kan er heerlijk op losgaan, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Sommige mensen die zeggen dat het eentonig is snappen er niks van! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
^dat vind ik zelf vrij weinig met minimal of techno te maken hebben eigenlijk :P Bijna schandalig dat ze het woordje techno in die style zetten

Elohtibbar

Badass junkie
Nee hoor, da's gewoon hardtechno. :) Beetje op het schranz-achtige af. Ik vind de relatie met 'gewone' techno zeker duidelijk te horen.

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Nee hoor, da's gewoon hardtechno. :) Beetje op het schranz-achtige af. Ik vind de relatie met 'gewone' techno zeker duidelijk te horen.

Schranz is de duitse benaming voor hardtechno dus eigenlijk hetzelfde

Dopezilla

Badass junkie
Dit was de eerste keer dat ik zulk strenge beveiliging heb gezien bij de Watt. Nou ja, het zal wel zijn geweest omdat het een tekno feest was. Feesten als dat hebben toch een bepaalde reputatie.

Hoe is 't nu eigenlijk afgelopen met die Belg die gepakt werd met mdma?

Olle

Dreuge

Badass junkie
Ben geloof ik 2 of 3 keer geweest. Tas werd wel gecontroleerd maar verder niet.. Had een keertje ongeveer 20 pillen bij, gewoon in een zakje in een pak shag, geen problemen mee gehad. En sowieso als je buiten/rookhok blowt krijg je toch geen gezeik? Ik heb dat nog niet gezien in ieder geval :confused:

nultien

Belezen gebruiker
Blowen mag gewoon buiten/rookhok.

Met je pilletjes zou ik in het vervolg toch wat voorzichter mee zijn haha,
Iig als er een groot (danceachtig) feest is / hardcore wordt er meestal wel wat beter gecontroleerd

Immo

Badass junkie
Als ik naar watt ga doe ik altijd mijn drugs in mijn sok, daar kijken ze toch nooit. :P

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad. Soms wordt er voor de vorm even in je zakken gekeken, maar daar blijft het bij.

Niet in je tas laten slingeren, though. Daar graaien ze ook even door, al is het niet al te uitgebreid.

Olle

Bovenaan