Gisteren voor het eerst naar 'de nieuwe Waterfront' geweest, club Watt in het oude gebouw van nighttown. Het begon al niet goed, we moesten redelijk lang in -2 graden buiten wachten naast nors kijkende security mannen (jee ik ben stoer type). Toen je daar eindelijk doorheen was, moest je vrij ernstig gefouilleerd worden en dan pas mocht je door naar de gardarobe dat nu ook al geld kost :P Maar de klap op de vuurpijl was toch wel toen we in de zaal een joint aan het draaien waren op een tafel en er opeens een security vrouw langs komt met de boodschap 'DAT IS HIER VERBODEN, geef maar hier' waarna ze de half afgemaakte joint van tafel grist en weggooit..... WTF O_O
Hoewel de muziek aardig was, vind ik het op verschillende punten slecht geregeld en is de uitstraling heel anders dan vroeger. Waar het vroeger vooral een beetje chille alternatieve sfeer was, probeerden ze nu echt een 'hippe club sfeer' neer te zetten.
Ik hoop dus dat Watt nog gaat veranderen, zeker qua hun 'zero tollerance beleid' want dit is gewoon vrij pauper.
Hoewel de muziek aardig was, vind ik het op verschillende punten slecht geregeld en is de uitstraling heel anders dan vroeger. Waar het vroeger vooral een beetje chille alternatieve sfeer was, probeerden ze nu echt een 'hippe club sfeer' neer te zetten.
Ik hoop dus dat Watt nog gaat veranderen, zeker qua hun 'zero tollerance beleid' want dit is gewoon vrij pauper.

ben naar zoon vaag feestje geweest daar minimal denk ik weet ik veel kk muziek kk mensen migraine opgelopen