Cocaïne inderdaad over rated.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Wat hoor je te voelen van coke?

Als ik coke snuif wordt ik alleen een beetje losser.
Maar daar blijft het ook bij.
Een echte space vind ik maar niet.

Ik snuif liever speed of neem een pilletje dat ik helemaal para ga.

Wat zijn jullie ondervindingen?

Kessie

Experimenterende gebruiker
Voor mij geld hetzelfde helaas.
Ik vind het niets bijzonders, terwijl mijn vrienden het geweldig vinden. Ik wordt wel wat losser en ga meer praten, maar dat was het ook wel.
Sommige van mijn vrienden vinden het zelfs lekkerder dan XTC? :confused:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Kessie zei:
Ik vind het niets bijzonders, terwijl mijn vrienden het geweldig vinden. Ik wordt wel wat losser en ga meer praten, maar dat was het ook wel.

Dit dus.

:)

Placebo effect?

SirErick

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
Kessie zei:

Dit dus.

Placebo effect?
Elk lichaam reageert anders op drugs, de ene persoon gaat er los op en de andere niet. Los daarvan, het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat het effect dan tegenvalt.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SirErick zei:
MentalFucked zei:
Kessie zei:

Dit dus.

Placebo effect?
Elk lichaam reageert anders op drugs, de ene persoon gaat er los op en de andere niet. Los daarvan, het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat het effect dan tegenvalt.

Denk inderdaad dat laatste.

Nouja, ieder zijn eigen drug zeggen we maar dan.

EDit:
3:02 om 02:30 2de & laatste naar binnengegooid.
Begin redelijk te hallucineren nu :tongueout:

Ik word er scherper van. Krijg meer energie , zin om dingen te doen( dansen ,praten,...).
De reden waarom ik cocaïne verkies boven speed , is omdat het maar 1 uur duurt waardoor ik het beter kan regelen.
Bij speed heb ik ook slaapproblemen en een kater , maar na een nachtje coke gebruik heb ik dit allemaal niet.

Helaas is het heel duur

Timmie94

Bewuste gebruiker
ik vind het ook overrated eigenlijk. Vooral vanwege de prijs vind ik het zo overrated. vind het het geld niet waard.

geen behoefte aan slaap en veel willen lullen en je lekker voelen, tsja dan kies ik liever voor x of 4f.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het persoonlijk ook overrated hoor, maar ik vraag me wel af hoe zuiver je coke was. Je zou toch zeker wel iets van een rush moeten voelen, of je hebt gewoon heel veel troep er doorheen gehad.

ooscaar

Wijs gebruiker
Mwa, ik heb nog nooit coke gebruikt en ik ben het ook niet echt van plan in de nabije toekomst, maar ik denk toch niet dat je naar de prijs moet kijken om te beoordelen of het overrated is. Het is een verslavend goedje en het moet uit Colombia komen en dat soort landen. Logisch dat het duur is. Ik denk dat speed ook goed zou verkopen als het overal 40 euro per gram zou zijn en xtc ook goed zou verkopen als het 25 euro per pil. Je zou nu misschien denken van niet omdat je lagere prijzen gewend bent, maar voor een avondje speed wil je toch ook best misschien 10 euro neertikken als je er zin in hebt?

En verder worden over zo een beetje elke drug wel hele positieve dingen gezegd, daar zijn het ook drugs voor. :mrgreen: Natuurlijk werkt dat voor iedereen anders.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ik vind coke ook overrated. Nu 3x gedaan waarvan een keer echt met dikke lijnen maar vind de effecten tegenvallen. Het is zeker wel leuk spul maar niet de prijs waard in mijn ogen.

Haardroger

Belezen gebruiker
Moeilijk om te zeggen.
Mijn eerste paar keren vond ik er helemaal niets aan.
Moest er absoluut niet aan denken om er 50 euro voor neer te leggen!

Afgelopen weekend toch maar weer eens gedaan.
Eerste paar puntjes waren wel ok.
Uiteindelijk was het sealtje leeg en heb ik hem maar leeg gelikt.
Vond het heel bijzonder omdat er zo goed als niets in zat.
Merkte echter pas na die laatste keer dat het vele malen beter werkte!
Gevoel bleef lang hangen en ineens kreeg ik een top moment!

Ben nog steeds niet van plan om het veel vaker te gebruiken vanwege verslaving etc.
Weet iemand of dit 'normaal' is, dat orale inname sterker werkt?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Coke is heerlijk spul. Gebruik het ook graag. Alleen voor een arme student als ik, is de prijs gewoon wat aan de hoge kant, en het gevoel is subtiel (vind ik). Dus maak ik eerder de keus om pep te kopen ipv coke. Maar als ik geld genoeg had wist ik het wel :wink:. Moet er wel bij zeggen dat ik coke heb moeten leren waarderen, ik weet het klinkt heel lomp, waarom drugs gebruiken als je het niet eens zo heel veel aan vind. Maar toch, naarmate ik het vaker gedaan had wist ik meer waar ik op moest letten en merkte ik er ook steeds meer van.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Haardroger zei:
Moeilijk om te zeggen.
Mijn eerste paar keren vond ik er helemaal niets aan.
Moest er absoluut niet aan denken om er 50 euro voor neer te leggen!

Afgelopen weekend toch maar weer eens gedaan.
Eerste paar puntjes waren wel ok.
Uiteindelijk was het sealtje leeg en heb ik hem maar leeg gelikt.
Vond het heel bijzonder omdat er zo goed als niets in zat.
Merkte echter pas na die laatste keer dat het vele malen beter werkte!
Gevoel bleef lang hangen en ineens kreeg ik een top moment!

Ben nog steeds niet van plan om het veel vaker te gebruiken vanwege verslaving etc.
Weet iemand of dit 'normaal' is, dat orale inname sterker werkt?

Oraal werkt niet sterker. Minder sterk zelfs. Misschien placebo effect? Omdat je hele mond verdoofd word?

Fool

Badass junkie
Oraal heeft het echt een biobeschikbaarheid van 30% ofzo, misschien was het wel gewoon een stuk meer dan het leek :P

Haardroger

Belezen gebruiker
Een placebo effect was het volgens mij niet.
Werd even later nog aangesproken door een bekende dat ik er goed waus bij liep... :tongueout:
Verlate inslag van de vorige keer? Een heel erg verlate?
Of misschien was het inderdaad meer dan ik dacht...

Fool

Badass junkie
Haardroger zei:
Een placebo effect was het volgens mij niet.
Werd even later nog aangesproken door een bekende dat ik er goed waus bij liep... :tongueout:
Opzich kan placebo je best echt van de kaart maken, dus hierdoor kun je het niet uitsluiten. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker

Missyy23

Bewuste gebruiker
MusicIsLife zei:
Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker

Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzig :) ook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben :wink: ( and that says a lot :wink: )
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet :)
Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja :wink:
Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .

T-Bone

Experimenterende gebruiker
snelgemsurfd zei:
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .

Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep. Zouden we dan pep ook niet meer gaan waarderen ? En zou coke dan ook niet maar 'gewoontjes' zijn ? Ik heb er mijn twijfels bij..

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
T-Bone zei:
snelgemsurfd zei:

Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep. Zouden we dan pep ook niet meer gaan waarderen ? En zou coke dan ook niet maar 'gewoontjes' zijn ? Ik heb er mijn twijfels bij..

Daar had ik nog nooit over nagedacht
, wat wel een nadeel is, dat je van pep telkens na gebruik niet al te best voelt. Dus zou coke dus weer als winner eruitkomen.
Long ago a man said to the people: I had a dream...

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Missyy23 zei:
MusicIsLife zei:

Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzig :) ook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben :wink: ( and that says a lot :wink: )
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet :)

Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja :wink:
Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.

Dat kan, ik gaf ook alleen mijn mening over coke :wink:

Iedereen mag ervan vinden wat hij/zij wil natuurlijk :)

SirErick

Wijs gebruiker
T-Bone zei:
snelgemsurfd zei:
Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep.
In Mexico kost een grammetje coke 80-90 Peso, dus dat is omgerekend zo'n kleine 5 Euro.

Fool

Badass junkie
Nah, betaal liever 5 euro voor een grammetje pep dan 5 euro voor een grammetje sos. :P

Haardroger

Belezen gebruiker
Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)

Missyy23

Bewuste gebruiker
Haardroger zei:
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)

Geniaal plan ja... :confused:

ooscaar

Wijs gebruiker
Haardroger zei:

Hahaha :tearsofjoy:

Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is! :mrgreen:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is!
Hahahaha die was ik alweer bijna vergeten joh.

SirErick

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Haardroger zei:
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is! :mrgreen:
Weet je wat? Ik betaal zijn reiskosten, dus dat gaat dan helemaal goed komen.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Hahaha en dan weer klagen dat de coke dat jullie krijgen naar poep ruikt :tearsofjoy:

Maar als je wat wilt meenmen voor mij, ik heb wel een contactje, gewoon vragen naar Pablo.. Pablo escobar :tearsofjoy:

GUESS

Newbie
Denk dat de meeste mensen zoiets verwachten zoals in blow.
Discoshit....pure as the driven snow. Helaas is het niet echt makkelijk om hieraan te komen in NL. Er is gewoon teveel rotzooi op de markt. Heb vroeger een mannetje gehad die echt goed spul had en het niet echt versneed omdat hij een goede prijs voor zichzelf had. Tegenwoordig is het 9 van de 10 x rommel en als iemand die het nog nooit gedaan heeft dat krijgt dan heeft hij ook zoiets van laat maar zitten. Zou ik ook hebben,
Is ook veel te duur geworden. Vroeger haalde ik met z'n 3en gewoon een vinger van 5 gr voor het hele weekend en dan hadden we over en daar betaalden we peanuts vergeleken met nu.
Kan ook de goede contacten ervoor niet meer vinden.

* had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
GUESS zei:
* had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden.
Wilde echt net je bericht aanpassen, prijzen zijn inderdaad niet toegestaan.

GUESS

Newbie
Ik had hem geplaatst en ik keek hem nog eens na en bedacht me dat ik op een ander forum (geen drugs) prijzen had neergeplempd en dat leverde me bijna een ban op na m'n 1e bericht dus dacht even aanpassen maar :grin:

MeejheM

Badass junkie
Ik vindt het geen nieuw topic waard dus plant ik hem hier.

Zijn er nog meer speedgebruikers die echt niks merken van coke? ikzelf merk er niks van al snuif ik een halve gram(wel kwaliteit), terwijl ik geen speed op heb. als ik wel speed op heb merk ik nog steed niks van welke hoeveelheid coke(binnen aannemelijke grenzen, maar >1g/7,5 uur) dan ook.

Ik vindt het werkelijk zonde voor de rest rond de tafel om coke te snuiven, dan pak ik liever wat van mn speed.

klinkt het iemand bekend in de oren? dan bedoel ik vooral niks merken van .5g topkwaliteit, terwijl de rest wel lekker gaatop de coke... zijn mn neurotransmitters op?

Bovenaan