MusicIsLife zei:
Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker
Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzig

ook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben
( and that says a lot
)
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet
Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja

Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.