Cocaïne nog zo slecht niet!?!

Corleoné

Newbie
Hallo iedereen. Ik ben Corleoné en ben in augustus begonnen met "harddrugs"... Had al vlug de smaak te pakken en nam al vlug iedere week pillen. Nu zo'n 6 en een halve maand verder ben ik na 139 pillen en 8 gram Speed volledig gestopt met deze troep. Moest er steeds meer en meer slikken, effect nam af, werd er paranoia van, bad trips, lusteloos en prikkelbaar... kortetermijngeheugen naar de kloten.... kortom veel redenen die ervoor gezorgd hebben dat ik pillen en speed voorgoed vaarwel heb gezegd. Heb trouwens nooit in de week genomen, enkel de zaterdagavond.

Sinds een maand ben ik nu echter begonnen met Cocaïne (3 gram). In het begin was ik nogal ontgoocheld van Cocaïne omdat ik er bijna niets van merkte... Echter nu ik al een maand geen Speed meer heb genomen en 2 weken geen pillen, begin ik Cocaïne pas echt te waarderen... Niet alleen door het gevoel op het moment zelf, maar ook door het feit dat ik me de dagen na gebruik precies veel scherper voel...

Jullie zullen nu wss denken dat ik goed op weg ben naar een verslaving..., maar ik ben mij maar al te goed bewust van de grote verslaving- en vernielingsfactor die Cocaïne wel niet heeft, en dat de drempel tussen gebruik en misbruik zeer klein is! Ik weet van mezelf (hoe moeilijk en lastig het soms wel niet is) dat ik nooit tijdens de week zal gebruiken (wat erg verleidelijk is, enkel al door de korte duur...), en dat ik de zaterdagavond ook nooit meer dan een gram zal hebben...

Wat ik dus wil aantonen is dat Cocaïne, mits je het goed gebruikt nog lang niet zo slecht is als het lijkt. Maximum een gram per week zal je persoonlijkheid heus niet vernielen maar juist ten goede komen. Ik ben dan nog wel redelijk onervaren wat betreft Cocaïne, maar ik kan je zeggen dat wanneer pillen en speed je na gebruik juist futloos doet voelen en dit een negatief effect heeft op je sociale gedrag + eveneens het feit dat je er erg van afvlakt, cocaïne je juist scherper maakt en je hierdoor actiever in het leven staat.

cunt

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
deranged sprakeloos????
topicstarter heeft werkelijk iets bereikt :wave:
volgens mij juist niet..
de topicstarter weet volgens mij nog niet met wat voor drug hij te maken heeft, alhoewel hij zelf denkt van wel.

melissa

Wijs gebruiker
niet brak en futloos :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
lieve corleone.......
je gebruikt net geloof me,gebruik wat langer en dat gevoel van moe en futloos komt vanzelf.....
dan mischien ook nog wel paranoide enz
kijk hierdoor onderschatten de mensen dus de gevaren van sos.
als je net begint ervaar je nog niet echt de nadelige gevolgen.....
die komen vanzelf op de lange termijn wel.

Mac...

Badass junkie
Is dat niet zo met alle drugs, dat je in het begin denkt, oh ik voel me zo selcht nog niet en het kan niet zo veel kwaad. En dan langzaam sluipt die gaarheid en daarbij ook de zin om toch nog maar wat te pakken erin.
Let op corléone, nu is het mss allemaal nog ok, maar drugs, en sos in het bijzonder, dat sluipt er echt in zonder dat je het weet. Zelfs als mensen het tegen je zullen zeggen, zul je het er niet mee eens zijn.

HDA

Bewuste gebruiker
Beste streekgenoot Corleoné,

ik vind je post toch wel heel erg gevaarlijk. Coke is een drug waar je alsmaar meer van gaat gebruiken, misschien omdat je denkt dat het je niet veel kan doen en je het allemaal in de hand hebt. Ik hoop voor jou dat je nu al eens stilstaat bij het feit waarom het veel mensenlevens verwoest.
Ik hoop dat je veel plezier beleeft, maar aub, pas op (jezelf) !
De weg naar verslaving is soms sneller bewandeld dan je denkt !

Corleoné

Newbie
Nja, uiteindelijk is het wel mijn bedoeling zoveel mogelijk met drugs te minderen en terug over te stappen op enkel alcohol in het weekend. Het is natuurlijk altijd! beter om niets te gebruiken...
Het is alleen maar: nu ik zolang pillen en speed heb genomen, kan ik niet zomaar op 1,2,3 terug naar een discotheek gaan en enkel maar alcohol nuttigen, dat is gewoon ondenkbaar... In dat opzicht is/lijkt Coke natuurlijk een (goed) substituut. (Je neemt bijvoorbeeld een lijn, drinkt wat, en wacht dan een uur ipv van een half uur...). Elke week 50 euro spenderen aan een gram C kan ik me ook niet veroorloven...

Ik zeg ook niet dat ik nooit meer Coke zal gebruiken. Mijn doel is uiteindelijk om alle harddrugs recreatief te gebruiken, dwz: 1 keer om de 3 maand pillen, Speed gewoon niet (sloopt je lichaam teveel), en Coke 1 keer om de 2 maanden.

Jullie hebben dus wel gelijk als jullie zeggen dat 1 keer per week Coke nadelige gevolgen zal geven. Ikzelf ervaar dit momenteel echter nog niet, want ik voel me als het ware volledig opgehelderd, gezuiverd... hoogstwss omdat ik de negatieve effecten niet meer ervaar van pillen, en Coke imo toch minder schadelijk is (al blijft het natuurlijk wel een harddrugs). Als ik dan een paar weken niets zal gebruiken, zal ik wss wel beseffen dat je je pas echt top en scherp voelt als je niets gebruikt. :)

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ja das een feit.
feit??????

LOL

wacht maar tot je na ettelijke maanden elke week sos te nuttigen de kriebels in je buik door de week krijgt...bij mij zijn ze nu zo goed als(lees : zo goed als) weg...
onderschat het maar niet... :rolleyes: :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik dacht ook altijd da ik nie verslaafd aan sos kon geraken :rolleyes: :rolleyes:
maar wacht maar komt nog wel, hoewel ge weet da het eig weggegooid geld is en 50 eur voor ne gram veel geld is,blijft ge het toch altijd ma kopen
ik ben nu een dikke 1.5 maand clean (van de sos toch)
1ste 2 weken heb ik bijna aan niks anders gedacht dan aan sos het bleef maar in mijn kop rondspoken.
toen is het ff goed gegaan maar de laatse dagen is die vettige cokeduivel weer daar.
met coke valt echt nie te spelen ge zit er rapper aan als ge denkt

boy

Bewuste gebruiker
Over drie maanden spreken we elkaar weer, ok. In het begin denkt iedereen altijd dat ie het onder controle heeft, maar naarmate je het langer gebruikt gaat de grens van wanneer je het wel en niet moet gebruiken vervagen. Voor je het weet snuif je doordeweeks de restjes van het weekend op (of in het weekend de restjes van doordeweeks :smoke: ).

Corleoné

Newbie
boy zei:
Over drie maanden spreken we elkaar weer, ok. In het begin denkt iedereen altijd dat ie het onder controle heeft, maar naarmate je het langer gebruikt gaat de grens van wanneer je het wel en niet moet gebruiken vervagen. Voor je het weet snuif je doordeweeks de restjes van het weekend op (of in het weekend de restjes van doordeweeks :smoke: ).

OK. :wink:

Dat probleem van de restjes van het weekend opsnuiven ken ik jammer genoeg al. Heb het 1 keer gedaan. Was de zaterdag mijn 2de keer Coke geweest + in combinatie met 4 smiley's (zeer slechte combi), en had nog 4 kleine lijntjes over, met als gevolg de dinsdagnamiddag toen ik me effen verveelde en ik me niet zo goed voelde door m'n dipje van de pillen... Sterkste is eigenlijk dat ik me er niet over beklaagd heb, integendeel, heb me die dag zelfs ongelofelijk gevoeld... :grin: Achteraf heb ik dan wel gezegd tegen mezelf, van kijk: doe dit nog 1 keer en je bent een verslaafde met niet één klein beetje zelfrespect nog...

Nu heb ik hier ook nog bijna 2 gram liggen, maar denk er in de verste verte niet aan om nog doordeweek een lijn te leggen. Is ook compleet zonde van je geld om tijdens de week zomaar even 6 euro neer te tellen voor een half uurtje genot.

Junkie_I

Experimenterende gebruiker
www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl

herken heel erg wat je schrijft... misschien moet je ffies op mn site kijken! heb kapot veel drugs gebruikt... en had steeds meer nodig om er wat van te voelen... totdat ik verslaafd raakte aan de coke. op mn dieptepunt snoof ik dagelijk 1 1/2 gram doordeweeks en in het weekend nog wel meer.

Corleoné

Newbie
Junkie_I zei:
www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl

herken heel erg wat je schrijft... misschien moet je ffies op mn site kijken! heb kapot veel drugs gebruikt... en had steeds meer nodig om er wat van te voelen... totdat ik verslaafd raakte aan de coke. op mn dieptepunt snoof ik dagelijk 1 1/2 gram doordeweeks en in het weekend nog wel meer.

Zeer mooie en aangrijpende site die ik zeker zal volgen! :wink:

Coke is idd een mindfucker..., heb ik nu ook gemerkt, want stiekem moet ik ook wel toegeven dat ik na het vorige weekend een gram C te hebben gesnoven me best wel anders gedroeg de voorbije dagen... Het is eigenlijk maar nu dat ik terug mezelf herken in m'n gedrag en contact met anderen. De voorbije dagen was het ook net of ik precies alles (beter) wist en overal een antwoord op had. Dat stiekeme lachje zo van "ik ben het hier"...
Alles draait immers om macht, en met Coke durf je die macht te grijpen (ten koste van anderen), wat je in normale toestand niet zou doen...

Het grootste probleem is nu eigenlijk dat ik wel weet waar ik aan toe ben, maar dat ik me best wel goed gevoeld heb de voorbije dagen...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Het linke van coke is dat het juist later wanneer je hier dus wel genoeg geld voor hebt het een gewoonte is geworden,net zoals een sigaret bij je biertje of baco.Dit in tegenstelling tot pillen en speed waar je echt ff genoeg van hebt als je zo'n avond hebt gehad.

En zeker de eerste jaren wanneer je net bent begonnen ervaar je de futloosheid nog niet zo en voel je je juist helder zoals je aangeeft,maar dit
is zo bekeken en dan zit je in de sleur.En ook al zou je dan alleen in het weekend gebruiken dan zijn de kuurtjes de hele week voelbaar na verloop van tijd,ook je doen en laten wordt anders.

Kortom kijk uit met je kennismaking met de witte duivel
voordat ie een plaatsje krijgt want hij lijkt iid zo slecht nog niet.

Daarom noem ik het witte duivel :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Het linke van coke is dat het juist later wanneer je hier dus wel genoeg geld voor hebt het een gewoonte is geworden,net zoals een sigaret bij je biertje of baco.Dit in tegenstelling tot pillen en speed waar je echt ff genoeg van hebt als je zo'n avond hebt gehad.

En zeker de eerste jaren wanneer je net bent begonnen ervaar je de futloosheid nog niet zo en voel je je juist helder zoals je aangeeft,maar dit
is zo bekeken en dan zit je in de sleur.En ook al zou je dan alleen in het weekend gebruiken dan zijn de kuurtjes de hele week voelbaar na verloop van tijd,ook je doen en laten wordt anders.

Kortom kijk uit met je kennismaking met de witte duivel
voordat ie een plaatsje krijgt want hij lijkt iid zo slecht nog niet.

Daarom noem ik het witte duivel :wink:

goh ben ik toch wel ff blij om te horen dat ik niet de enigge ben die een lang herstel nodig heeft na een avondje gebruik....
of zou t eraan liggen dat we al bejaard worden :grin: :grin: :grin:
waarschijnlijk ligt t er ook aan dat je vroeger meer tijd had om te herstellen van die flauwekul....
al met al merk ik dat mijn lichaam echt wel een langere rustperiode nodig heeft dan 6 dagen.....
nu gaat t op dag 5 beter en dag 6 gaan we weer loos......
zo ga je in rondjes en is t eind natuurlijk ver te zoeken......
t is echt lang geleden dat ik me echt mezelf heb gevoeld,fit en alert en zin had in dingen...
maandag en dinsdag moet ik een middagdutje doen anders haal ik t eind van de dag niet eens :openmouth: :openmouth:
zoveel ellende voor ff oppervlakkig plezier......
ik ga er niet om liegen.........
vanavond valt me nog koud op mijn dak,dat merk ik nu al.
ik heb de hele dag al de gedachte....als ik t niet trek neem ik er alsnog eentje..
ook dat irritante zenuwgevoel verdwijnt maar niet.....
en ik heb last van mijn opruimenvoordatjegaatsnuifen kick...
biologisch is mijn lichaam zich echt wel aan t voorbereiden op wat er vanavond zou moeten gebeuren....
nu maar hopen dat mijn brain verstandig genoeg is :grin:
voor morgen heb ik afleiding.....
dus op naar de 10 uur vanavond,want dan zijn de kriebels over t algemeen verdwenen en kan ik in alle rust mijn ding doen.
tja coke is zo gek nog niet :angry: :angry: :angry:

wou ik er ook nog ff bij vermelden dat ik ook echt de gruwels krijg als ik mijn mannetje van de kaart zie,vroeger viel me dat niet eens op......
dan was hij ook redelijk opgewekt.
nu is ie een dooie vage pier waar geen zinnig woord meer uitkomt.
echt lelijk........
hij is ondertussen ook niet meer half de persoon die ik 6 jaar geleden heb leren kennen....eerder een zombi die leeft van weekend naar weekend op automatische piloot...
daarbij is hij ook erg agresief geworden...
loopt alleen maar op de kids te kankeren om de kleinste dingen...
en heeft mij al tig keer mijn strot dichtgeknepen om iets onbeduidends...
ik heb t gevoel dat ik samenleef met een wandelende tijdbom....
ik weet dat t wel degelijk door de sos komt,daarom ga ik ook niet bij hem weg....
samen uit samen thuis......
al hou ik mijn hart vast wat vanavond zijn humeur zal zijn als daadwerkelijk blijkt dat ik hem aan zijn afspraak wil houden.....
gezellig zal t niet worden.

HDA

Bewuste gebruiker
Ik wens je 't allerbeste voor vanavond, melissa... Het zal inderdaad lastig worden, maar jullie hebben die afspraak gemaakt.

Veel succes !

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
De nasleep...na zo'n weekend..
Kinderen lijken dan iid vaak druktemakers,alles van andere is gezeik en je wordt inderdaad een soort tijdbom.Als ik zo om me heen kijk zie ik dat eigenlijk overal.

Ook is het zo dat als er dan echt wat loos is dat je het niet kan handlen en je dan laat leiden door emotie's er zitten maar teveel mensen nu in een celletje stiekem te huilen om hun berouw door die shit die ze gedaan hebben nav coke gebruik geloof me..

Kriebels heb ik gelukkig niet meer eerder rillingen van afgunst :wink:
Eergister zie ik als een geheugensteuntje waarom ik deze ongein niet meer wil.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
pfff.. weer zo eentje.. er zijn dr echt maar weinig die sos in de hand kunnen houden.. zelfs d mensen die t lukt komen vroeg of laat alsnog in d problemen.. sos fockt met j geest.. let maah op over n langere periode van gebruik... als j ineens denkt niet verslaafd t zijn en ineens j om 1 of andere rede niet meer kan gebruiken dan merk j j tog dergelijk weekend verslaafd bent of zelfs erger?

melissa

Wijs gebruiker
GabberFreak17 zei:
pfff.. weer zo eentje.. er zijn dr echt maar weinig die sos in de hand kunnen houden.. zelfs d mensen die t lukt komen vroeg of laat alsnog in d problemen.. sos fockt met j geest.. let maah op over n langere periode van gebruik... als j ineens denkt niet verslaafd t zijn en ineens j om 1 of andere rede niet meer kan gebruiken dan merk j j tog dergelijk weekend verslaafd bent of zelfs erger?

ik ben t gedeeltelijk met je eens.......
alleen ik hoef niet te stoppen........ik wil t graag :wave:
moest t maar dan zou dat alles een stuk makkelijker maken......
want wat niet kan dat kan niet..........

melissa

Wijs gebruiker
kaalkopje zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik wens je 't allerbeste voor vanavond, melissa... Het zal inderdaad lastig worden, maar jullie hebben die afspraak gemaakt.

Veel succes !

thanks hda :wave: :wave: :wink:

sterkte vanavond! :wave:

thanks meis.......

ik begin t nu lichtelijk moeilijk te krijgen...........
pffffffff die kloote kriebels gaan niet weg.......
en ik krijg niks voor elkaar,heb nergens zin in....
en de tijd........................................die gaat tergend langzaam :(

crazyfool_girl

het is wel waar dat je de dagen erna veel minder kutvoelt enzo.
Maaarre.. cocaine blijft net als andere drugs niet altijd leuk en spannend.
afgelopen zomer heb ik regelmatig coke gebruikt ook doordeweeks, en je had me moeten zien, leek wel een wandelend skelet. na veel comentaar en bloedneuzen ben ik maar weer een tijd gestopt.
tot 2 weken gelden ik een klein nakkie had genomen en ik me weer geweldig voelde.
Vanavond ga ik het herhalen, maar ik weet wat het kapot kan maken uit eigen ervaring van mezelf en van mensen om me heen.
jij weet totaal nog niet waar je over praat!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
crazyfool_girl zei:
afgelopen zomer heb ik regelmatig coke gebruikt ook doordeweeks, en je had me moeten zien, leek wel een wandelend skelet. na veel comentaar en bloedneuzen ben ik maar weer een tijd gestopt.
tot 2 weken gelden ik een klein nakkie had genomen en ik me weer geweldig voelde.
Vanavond ga ik het herhalen, maar ik weet wat het kapot kan maken uit eigen ervaring van mezelf en van mensen om me heen.

Lachen...eigenlijk.. jij weet hoe het zit maar toch doen he... :)
Ik kan me als geen ander voorstellen dat wanneer iemand die net een jaartje aan de sos zit en dan alleen in de weekende bv..denkt van ..waar the fuck hebben die losers het over?Ik heb daar geen last van al die bullshit...

Voor al diegene dit....Zo dacht ik toen ook....
Ik lees hier ook voor mij onbegrijpelijke verhalen van mensen die er zo erg opzitten dat ik denk bah bah...dat snap ik niet en dat heb ik gelukkig niet.Als je er net aan begint en je leest die shit denk je..sure..die lui zijn er gevoelig voor net zoals alchoholisten.Dat denk ik namelijk ook.

Maar vergeet dan 1 ding niet,er is ook een middenweg...je kan er ook zo aan gewend raken dat het je welliswaar niet beheerst,maar je oude levensstijl wel voorgoed veranderd..Je bent dan welliswaar geen junk die moet scoren,maar je zit wel mooi steeds met een gevoel dat je wat mist als je gezellig ergens aan het drinken bent met peukie erbij....en....ow shit...teveel gedronken...wat kan je dan nog?. om even door te gaan en niet te gaan zwalken? Owja mijn vriend mr. sos.....want dan ben ik weer ff bij en verder geen last daarna want het duurt niet zo lang...

Vergetend dat het juist heel wat met je doet de dagen erna..maarja dat zie jezelf niet dat komt later....

Mac...

Badass junkie
crazyfool_girl zei:

Jij ook niet volgens mij, waarom ga je weer gebruiken. Durf er op te wedden dat jij binnen no-time ook weer verder gaat waar je gebleven was. Als je jezelf dan echt zo'n mega-kenner vind, was je wel wat verstandiger en bleef je ervan af. Nu het nog kan

Psykaholik

Wijs gebruiker
en de tijd........................................die gaat tergend langzaam :([/quote]

een joint roken
da helpt echt perfect bij mij voor die kriebels/zenuwen weg te krijgen

melissa

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:

een joint roken
da helpt echt perfect bij mij voor die kriebels/zenuwen weg te krijgen[/quote]

whahaha daar kan ik echt niet meer tegen......
dan ga ik zwaar out :wink: :wink: :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
schranziewanzie zei:

een joint roken
da helpt echt perfect bij mij voor die kriebels/zenuwen weg te krijgen

whahaha daar kan ik echt niet meer tegen......
dan ga ik zwaar out :wink: :wink: :wink:[/quote]
een nie te dikke rollen he :wink: :wink: :wink: :wink:

crazyfool_girl

ik weet wel waar ik over praat.

En kan me eigen nu perfect in de hand houden.
Als ik het nu 1 of 2 keer in de maand doe omdat het dan lekker is, is altijd nog beter dan 5 keer in de week omdat je gevoel heb dat het 'moet' zoals ik had.
En k val niet terug in me oude periode, ookal gebeurt dit de meeste wel.het kan niet eens word namelijk in de gaten gehouden door alles en iedereen,die zouden het gelijk zien. en ben zelf ook niet echt van plan om weer een wandelend skelet teworden

XTENDER

Newbie
Het heet niet voor niks de witte SLOPER!!!

Hij pakt je van binnen uit!!!
Daarom zijn er nou zoveel mensen kapot van gegaan.... :angry:

pillywilly

Deranged zei:

LOL , naja vind af en toe in je dingen die je zegt nogal zwart/wit.
(ieder zijn eigen mening)

maar vind dit dan wel echt een hele coole opmerking van jou!

maarja meestal bereik je eerder je doel door niks te zeggen,soms nie

Bovenaan