Cocaïne.

Dirkdirk

DF-koning
Hmm jammer. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat er niet een paar wetenschappers zijn die denken “hè, laten we eens coke proberen na te maken”

Heb jij niet een of ander doe het zelf setje die je even van de opleiding kunt lenen 🤪
Cocaine is chemisch niet interessant. In de criminele wereld wel, en dan vooral in de westerse wereld. Het heeft een cultstatus gekregen waardoor mensen bereid zijn vele malen hoger te betalen dan wat het uiteindelijk waard.

Ik zeg niet dat cocaïne niet leuk is om te doen, maar als je puur kijkt naar de chemische structuur is het zwaar overrated.

• Like
Waarderingen: Ape

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Troparil is gewoon cocaine maar dan met de benzeenring er rechtstreeks aangeplakt.

Zou het dan ook trope heten in plaats van coke? Maar dat klinkt niet. Dat lijkt op troep.
Hoor er gemengde stellingen over maar de overgrote meerderheid schijnt dit inderdaad troep te vinden.
Het is wel redelijk niche en weinig gebruikt aangezien het maar bij 1 venor te koop is.

Moleculair lijkt het op vlak van onderzoekschemicaliën wel het meest op die van cocaine.

Ape

Badass junkie
Hoor er gemengde stellingen over maar de overgrote meerderheid schijnt dit inderdaad troep te vinden.
Het is wel redelijk niche en weinig gebruikt aangezien het maar bij 1 venor te koop is.

Moleculair lijkt het op vlak van onderzoekschemicaliën wel het meest op die van cocaine.
Hmm interessant. Ik lees dat het lijkt op coke, maar sterker en werkt minder op de serotonine. Een kruising tussen speed en coke misschien?

Waarom zou het niet populair zijn?

Bovenaan