Cocaïne

Grrl

Experimenterende gebruiker
Wat ik graag wil weten, wat doet cocaïne nou met je?
Wat voel je? Ik las dat je veel energie had, je zorgen vergeet?
En klopt het dat het na een kwartier tot een half uur is uitgewerkt
en je daarna een sterk gedeprimeerd gevoel krijgt??
Ik weet dat Cocaïne erg verslavend is, is het één van de meest
verslavende harddrugs?
'k Heb beetje op internet rond gesearched en zo..

Ik stel wel veel vragen he, ja ik weet het, maar ik ben stiekem de
laatste tijd heel geïnteresseerd in coke.. Ik ben 15 en ik zou er
als ik even m'n best doe er aan kunnen komen, maar ik weet het
nog niet zeker. Misschien dat ik er even mee wil wachten, meer
over wil weten etc. En beter niet tijdens een drukke schoolperiode.

I'm just curiousss :rolleyes:

xxmasterxx

Grrl zei:
verslavende harddrugs?

wat je voelt !!! je kan het beschrijven als the king of the world gevoel
je kan alles en iedereen aan ( denk je ) en ja voelt je DE MAN van het moment

duur van het witte goud +- ( licht een beetje aan de hoeveel hijd je op snuift) tussen de 20 a 45/60 min ( en natuurlijk aan de kwaliteit)

of je een dipje krijgt er na !!! mmm de eerste paar een denk ik niet want dan is de spanning nog te groot ma na een paar keer denk an keer of 5 a 6 dan heb je het gevoel dat als het uit begint te werken dat je snel weer nieuwe moet pakken want dat gevoel VIND je dan op dat moment zo MASTER dat je dat nog maal wil beleven

of het een van de meeste verslavende drugs is ????
licht een beetje aan je eigen persoonlijkheid ivm hoe sterk sta je in je schoenen
ik lust zelf graag een paar lijnen mja ik heb ook weken dat ik helemaal niks aan raak en soms wel een paar keer per week licht een beetje aan de momenten

mja als je je zelf ma in de hand kan houden

het is niet zo verslavend als je het zelf maakt
je kan ook 2 pakjes peuken op rooken en dan jezelf af vragen of je verslaafd bent !!!

je moet er gewoon goed mee uit kijken dan kan je niks geks overkomen

en als je het toch wilt doen ga dan na een paar oudere ( wijzere) gebruikers en vraag het daar aan ipv zelf aan de slag gaan met meschien slechte coke das sonde van je geld en minder goed voor de eerste keer dan denk je dat je gelijk genaait bent en zo

mja kijken uit en hou je koppie er bij want je bent nog jong dus laat je niet voor de gek houden

Yuppie 2 Waste

Wat ik ervan weet is dat het idd verslavend is, maar niet lichamelijk.
Dus als je verslaafd raakt is het een kwestie van geestkracht en gewoon niet doen. Ik heb het weleens moeilijk gevonden om eraf te blijven en stak dan een joint op, dan verlies ik alle zin erin.

De ervaring is voor iedereen anders, bij mij ligt het aan het tijdstip, de mensen die erbij zijn, en de sos die je in je handen hebt.

Een avond met vrienden waarbij iedereen het doet of tijdens het uitgaan loopt heel anders dan wanneer er bijv. mensen bij zijn die het niet doen, minder prettig is het als mensen het beter maar niet kunnen weten. Dat doe ik niet meer, dan word ik para, al is er geen rede toe.

De top van een snuiffie zit op een half uurtje ongeveer, al heeft het daarna nog zeker effect. Op een gegeven moment is het weg en kan je weer naar de WC :wink: of niet. Na zo'n avondje sos meteen gaan slapen lukt bij mij alleen als het goeie zuivere is, dan snuif ik ook minder.

1 tip. Als je wilt gaan slapen ga iig niet blowen, dat houdt je alleen maar (al zei het comfortabel) wakker met denken enzo.
beetje sterke drank, 2 glazen water en je word lachend wakker.

Ik moet wel zeggen dat het voor mij wel een eyeopener is geweest qua omgang met mensen. Ik ben er, ook in nuchtere toestand, minder verlegen door geworden. Maar daarvoor moet je t niet doen.

Yuppie 2 Waste

Gevoelens van dank overspoelen mijn hart. :grin:

Nog een tippie. Maak van te voren duidelijke afspraken met jezelf.

Hier zijn de mijne :

- Nooit doordeweeks (tenzij vakantie)
- Nooit op je werk of school (dat werkt echt niet)
- Nooit bijhalen als het op is.
- Nooit in je eentje op je kamer of in je huis
- Nooit in je eentje als er anderen bij zijn
- Nooit waar kinderen bij zijn
- Nooit meer dan je kan betalen
- Altijd op een gegeven moment naar huis gaan, niet blijven hangen
- Hoe je je ook voelt de volgende dag, toch bijtijds opstaan en "face the music"

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:
Gevoelens van dank overspoelen mijn hart. :grin:

Nog een tippie. Maak van te voren duidelijke afspraken met jezelf.

Hier zijn de mijne :

- Nooit doordeweeks (tenzij vakantie)
- Nooit op je werk of school (dat werkt echt niet)
- Nooit bijhalen als het op is.
- Nooit in je eentje op je kamer of in je huis
- Nooit in je eentje als er anderen bij zijn
- Nooit waar kinderen bij zijn
- Nooit meer dan je kan betalen
- Altijd op een gegeven moment naar huis gaan, niet blijven hangen
- Hoe je je ook voelt de volgende dag, toch bijtijds opstaan en "face the music"

Goede afspraken ja.. ^^

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:
Wat ik ervan weet is dat het idd verslavend is, maar niet lichamelijk.
Dus als je verslaafd raakt is het een kwestie van geestkracht en gewoon niet doen. Ik heb het weleens moeilijk gevonden om eraf te blijven en stak dan een joint op, dan verlies ik alle zin erin.

De ervaring is voor iedereen anders, bij mij ligt het aan het tijdstip, de mensen die erbij zijn, en de sos die je in je handen hebt.

Een avond met vrienden waarbij iedereen het doet of tijdens het uitgaan loopt heel anders dan wanneer er bijv. mensen bij zijn die het niet doen, minder prettig is het als mensen het beter maar niet kunnen weten. Dat doe ik niet meer, dan word ik para, al is er geen rede toe.

De top van een snuiffie zit op een half uurtje ongeveer, al heeft het daarna nog zeker effect. Op een gegeven moment is het weg en kan je weer naar de WC :wink: of niet. Na zo'n avondje sos meteen gaan slapen lukt bij mij alleen als het goeie zuivere is, dan snuif ik ook minder.

1 tip. Als je wilt gaan slapen ga iig niet blowen, dat houdt je alleen maar (al zei het comfortabel) wakker met denken enzo.
beetje sterke drank, 2 glazen water en je word lachend wakker.

Ik moet wel zeggen dat het voor mij wel een eyeopener is geweest qua omgang met mensen. Ik ben er, ook in nuchtere toestand, minder verlegen door geworden. Maar daarvoor moet je t niet doen.

Okay dan :grin:

Grrl

xxmasterxx zei:
Grrl zei:
verslavende harddrugs?

wat je voelt !!! je kan het beschrijven als the king of the world gevoel
je kan alles en iedereen aan ( denk je ) en ja voelt je DE MAN van het moment

duur van het witte goud +- ( licht een beetje aan de hoeveel hijd je op snuift) tussen de 20 a 45/60 min ( en natuurlijk aan de kwaliteit)

of je een dipje krijgt er na !!! mmm de eerste paar een denk ik niet want dan is de spanning nog te groot ma na een paar keer denk an keer of 5 a 6 dan heb je het gevoel dat als het uit begint te werken dat je snel weer nieuwe moet pakken want dat gevoel VIND je dan op dat moment zo MASTER dat je dat nog maal wil beleven

of het een van de meeste verslavende drugs is ????
licht een beetje aan je eigen persoonlijkheid ivm hoe sterk sta je in je schoenen
ik lust zelf graag een paar lijnen mja ik heb ook weken dat ik helemaal niks aan raak en soms wel een paar keer per week licht een beetje aan de momenten

mja als je je zelf ma in de hand kan houden

het is niet zo verslavend als je het zelf maakt
je kan ook 2 pakjes peuken op rooken en dan jezelf af vragen of je verslaafd bent !!!

je moet er gewoon goed mee uit kijken dan kan je niks geks overkomen

en als je het toch wilt doen ga dan na een paar oudere ( wijzere) gebruikers en vraag het daar aan ipv zelf aan de slag gaan met meschien slechte coke das sonde van je geld en minder goed voor de eerste keer dan denk je dat je gelijk genaait bent en zo

mja kijken uit en hou je koppie er bij want je bent nog jong dus laat je niet voor de gek houden

Thnx a lot :)

space scientist

Wijs gebruiker
ik raad het je ook sterk af, je bent nog jong.

gewoon voor je lichamelijke kant maar ook je geestelijk.
Ik ben er zelf de mist mee in gegaan

Grrl

space scientist zei:
ik raad het je ook sterk af, je bent nog jong.

gewoon voor je lichamelijke kant maar ook je geestelijk.
Ik ben er zelf de mist mee in gegaan

Ik zal nu ook niks meer 'ondernemen' dan alleen informatie.
Maar ik weet van mezelf dat ik het vroeg of laat ga proberen.
Niet nu, niet nu ik 15 nog 15 ben, maar misschien straks als
ik wat ouder en inmiddels wijzer ben. 16, 17, 18.. ?

Het gaat goed op school, prima thuis, en prima met mij en m'n gezondheid,
ik wil niks beschadigen, daarom wacht ik er sowieso mee :).
Anders heb ik in één jaar 3 verschillende soorten drugs gebruikt op m'n
15! Ik doe rustig aan :sunglasses:

Yuppie 2 Waste

:flushed: 15..!!

OMG daar heb ik dus effe helemaal overheen gelezen.. :flushed: :flushed:
maar zoals ik al zei.. "Geen kinderen erbij".

dat moge duidelijk zijn. . . :sunglasses:

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:

zoals ik al zei.. "Geen kinderen erbij"

HÉ JOH! ;p

Kijk, ik weet zelf ook dat 15 een jonge leeftijd is.
Maar ik ben er altijd gewoon vroeg bij geweest, blijkt..
Ik denk dat het vooral gaat om de persoon zelf, niet waar?
Ik kan wel 15 zijn, maar ik heb ook zo mijn eigen visies op
bepaalde dingen, eigen opvattingen en ik weet waar ik sta en dat
ik mezelf onder controle heb. Ik weet wat ik wil.

Als je me in het echt zou zien, zou je me net zoals
ieder ander mij net zo goed 17/18 schatten :wink:.

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:

maar zoals ik al zei.. "Geen kinderen erbij".

dat moge duidelijk zijn. . . :sunglasses:

Mare, wat is in jou ogen dan nog een 'kind', jij Yuppie 2 Waste :sunglasses:?

Yuppie 2 Waste

Niks persoonlijks hoor, ik zeg alleen maar dat ik 15 jong vind om het te proberen. Dat betekend niet dat je er niet naar mag vragen, integendeel.
Ik verbaasde me alleen dat ik dat niet gelezen had.

Dat je zelf zegt dat je het niet wil gaan doen geeft tot nu toe alleen maar aan dat je er verstandig mee omgaat, dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik.

No worries :wink:

Wartaal

Belezen gebruiker
Ik raad je ten strengste af cocaine te gebruiken. Niet vanwege je leeftijd maar omdat het samen met heroine zo ontiegelijk verslavend is (de eerste paar keer zul je hier niets van merken maar toch). Als je dan toch wilt experimenteren neem een lijntje speed of een pilletje maar blijf alstublieft van cocaine af. (Je moet wel voor je zelf beslissen of je wel aan harddrugs toe bent maargoed dit verschilt per persoon).

Grrl

Yuppie 2 Waste zei:
Niks persoonlijks hoor, ik zeg alleen maar dat ik 15 jong vind om het te proberen. Dat betekend niet dat je er niet naar mag vragen, integendeel.
Ik verbaasde me alleen dat ik dat niet gelezen had.

Dat je zelf zegt dat je het niet wil gaan doen geeft tot nu toe alleen maar aan dat je er verstandig mee omgaat, dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik.

No worries :wink:

:wink:

Delirium

Badass junkie
Niet teveel in verdiepen als je het nog niet wil proberen zou ik zeggen. :rolleyes:

Vooral op je vijftiende lijkt het me link om er mee bezig te zijn. Houd het bij alcohol drinken, ookal mag je dat nog niet volgens de wet :P

Grrl

Delirium zei:
Niet teveel in verdiepen als je het nog niet wil proberen zou ik zeggen. :rolleyes:

Vooral op je vijftiende lijkt het me link om er mee bezig te zijn. Houd het bij alcohol drinken, ookal mag je dat nog niet volgens de wet :P

Ik hou het nu al niet op alleen alcohol drinken..

acidboy

Badass junkie
Delirium zei:

ook dat is niet bijster verstandig om te doen in je puberteit... maar in ieder geval beter dan coke e.d

Grrl

acidboy zei:
Delirium zei:

ook dat is niet bijster verstandig om te doen in je puberteit... maar in ieder geval beter dan coke e.d

Gelukkig lijdt mijn school of thuissituatie of zo nergens onder :grin:

acidboy

Badass junkie
Ik zei altijd tegen mezelf 'zodra mn schoolwerk of sociale leven onder mn blowgedrag gaat lijden, dan stop ik ermee, of minder op zn minst drastisch'

never happened, en dan heb ik het over het laatste gedeelte...

Grrl

acidboy zei:
Ik zei altijd tegen mezelf 'zodra mn schoolwerk of sociale leven onder mn blowgedrag gaat lijden, dan stop ik ermee, of minder op zn minst drastisch'

never happened, en dan heb ik het over het laatste gedeelte...

Hm, tsja. Ik blow even denken, een klein jaartje denk ik zo, elk weekend.
Soms door de weeks, soms. Ik drink ook elk weekend.
Ik zit op 4Havo (nooit blijven zitten) en ga netjes over naar m'n
examen jaar. Bovendien heb ik heb een geweldige relatie met m'n familie..
Tot nu toe níks ernstigs :grin: ik dat hou ik zeker zo, want niks
is zo belangrijk voor me als m'n gezinnetje :flushed:

pepito

Bewuste gebruiker
Havo? You've got a brain, so use it! Coke is een absoluut niet interessant ding om je aandacht op te richten.... Houd je vrije gedachten en je autonomie! Na 15 jaar werken in verslavingszorg heb ik vele verhalen gehoort... het begint altijd bij een 1e keer...gelukkige gezinnetjes of niet, stabiele thuissituaties of niet. Waarmee ik niet wil zeggen dat gebruik gelijk staat aan verslaving, maar de drogreden van stabieliteit/afspraken e.d. wil ontkrachten.....

wel erg moraliserend, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die hun gebruik in de hand kunnen houden en er van genieten. maar eigenlijk is nuchter de grootste kick....en over coke: t blaast je ego op en voegt verder niets toe....

Grrl

pepito zei:
Havo? You've got a brain, so use it! Coke is een absoluut niet interessant ding om je aandacht op te richten.... Houd je vrije gedachten en je autonomie! Na 15 jaar werken in verslavingszorg heb ik vele verhalen gehoort... het begint altijd bij een 1e keer...gelukkige gezinnetjes of niet, stabiele thuissituaties of niet. Waarmee ik niet wil zeggen dat gebruik gelijk staat aan verslaving, maar de drogreden van stabieliteit/afspraken e.d. wil ontkrachten.....

wel erg moraliserend, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die hun gebruik in de hand kunnen houden en er van genieten. maar eigenlijk is nuchter de grootste kick....en over coke: t blaast je ego op en voegt verder niets toe....

Thnx voor je verhaal, 't doet me eigenlijk wel wat..
Ik laat m'n intresses even rusten..

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik denk dat, als dit meisje het écht wil, ze het toch wel doet. Ik heb sinds mijn 15e ook een enorme drang naar drugs gehad...en hoewel het een aantal jaren heeft geduurd voordat ik het met de verdovende middelen in aanraking kwam is het toch gebeurd...omdat ik het wílde. Maar ze moet wel uitkijken, ik ben er nu ook even mee gestopt. Ik durfde ook een tijdje niet met licht uit te slapen, want ik lag 's avonds paranoide in mijn bedje. (Ook al heb ik het niet eens zo vaak gedaan).

Grrl

Natural_Mystic zei:
Ik denk dat, als dit meisje het écht wil, ze het toch wel doet. Ik heb sinds mijn 15e ook een enorme drang naar drugs gehad...en hoewel het een aantal jaren heeft geduurd voordat ik het met de verdovende middelen in aanraking kwam is het toch gebeurd...omdat ik het wílde. Maar ze moet wel uitkijken, ik ben er nu ook even mee gestopt. Ik durfde ook een tijdje niet met licht uit te slapen, want ik lag 's avonds paranoide in mijn bedje. (Ook al heb ik het niet eens zo vaak gedaan).

Ja, ik weet ook wel dat ik het ooit ga proberen, ik zeg alleen
nu nog niet. Maar zoals je zegt, de drang is groot en ik
wil gewoon het eens gebprobeerd hebben. Maar nu nog niet.
Nog ff wachteeeh :sunglasses:.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
dat zei ik ook toen ik 14 was ff wachten voordat ik xtc doe mja tog was ik 14 met men eerste keer en coke heb ik zelf nog nooit gehad ook nooit van plan om te gebruiken mja kzou wel eens een puntje van iemand wille proeven maar zelf halen vergeet het maar veelste duur :grin:

Grrl

eXeCuze zei:
dat zei ik ook toen ik 14 was ff wachten voordat ik xtc doe mja tog was ik 14 met men eerste keer en coke heb ik zelf nog nooit gehad ook nooit van plan om te gebruiken mja kzou wel eens een puntje van iemand wille proeven maar zelf halen vergeet het maar veelste duur :grin:

Ja 't is wel duur :openmouth:

cheetah

hoe kan het dat zij is geregistreerd op de site (ik heb er verder geen problemen mee) de leeftijdsgrens is toch zestien ? :)

Weednator

Bewuste gebruiker
cheetah zei:
hoe kan het dat zij is geregistreerd op de site (ik heb er verder geen problemen mee) de leeftijdsgrens is toch zestien ? :)

zij zal slimmer zijn dan u en invullen dat ze 16 is of ouder :wave:

Bovenaan