COCA BLADEREN

Ik zit al lang met een vraag.
Is het mogelijk om de bladeren van de coca plant te bewaren of verliezen ze dan de alkoiden die erin zitten?
Ik heb onlangs zaadjes besteld en ja ik weet het `t duurt minimaal een jaar voordat je kan oogsten en ja je heb zo`n duizend kilo nodig om een kilo coke te maken, maar dat betekent dus dat je van 10 kilo blad 10 gram kan maken nou is dat niet rendabel voor de verkoop (gezien de lange periode voor de oogst) maar ik vind het wel de moeite waard om zo`n 1 tot 2 jaar te wachten om een blokkie super zuivere coke te proeven.
Ik heb vrienden die het zelf of laten overvliegen vanuit de antillen maar hun vertellen me ook dat zelfs de coke uit land van herkomst niet te vergelijken is met wat ze daar hebben (en dat is al flink puur) hun vertellen me dat voordat het daar het land al uitgaat van alles doorheen gaat om de productie te vergroten en dat met bijv uitkoken of andere tests niet te zien is.
Dus ik ben wel heel nieuwsgierig hiernaar ik weet na heel lang research op het net en met wat navraag bij een colombiaanse vriend zijn vader hoe je het moet maken.
Het is totaal niet moeilijk om de pasta te maken alleen het omtoveren in base en dan naar de snuifbare variant vergt wat meer moeite en is ivm giftige dampen wat gevaarlijk en niet erg aan te raden om in huis te doen, maar al bij al het is mogelijk.
Alleen wil ik weten of ik de bladeren kan opsparen (invriezen ofzo) of gaan alle werkzame stoffen verloren?

Amateurtje

Wijs gebruiker
Geen ervaring maar als ik me niet vergis kan zo'n cocaplantje hier niet overleven. Ik kan verkeerd zijn maar ik denk niet dat het hier kans heeft op overleven.

Bovenaan