www.steklab.nl
Geen idee, maar als dat zo is, heb ik weer een nieuwe hobby te pakken denk ik.Overleeft een Coca plant het klimaat in ons kikkerlandje ueberhaupt?
Hmm. Té verleidelijk, maar er moet toch een reden zijn dat de zolders volmstaan met Cannabis en niet met Coca 🤔Geen idee, maar als dat zo is, heb ik weer een nieuwe hobby te pakken denk ik.
Stuk lucratiever dan pepers kweken.![]()
Binnen kunnen coca planten met een schoteltje water er naast en dagelijkse besproeiing prima overlevenOverleeft een Coca plant het klimaat in ons kikkerlandje ueberhaupt?
Hmm. Té verleidelijk, maar er moet toch een reden zijn dat de zolders volmstaan met Cannabis en niet met Coca 🤔
Goed punt. Het is ook wel wat bewerkelijker dan Cannabis. Ik geloof dat er 1% Alkaloids in zitten dus 1000kg blad voor één kilobrick.Volgens mij heb je van coca veel meer planten nodig om resultaat te behalen in vergelijking met cannabis. Daarnaast is ons land al overspoeld met cocaïne uit het buitenland.
Heb wel eens iets gelezen over cocaïne labs, maar geen idee hoe serieus dat was. Kan ook zomaar een mediafout zijn.
Volgens mij heb je van coca veel meer planten nodig om resultaat te behalen in vergelijking met cannabis. Daarnaast is ons land al overspoeld met cocaïne uit het buitenland.
Heb wel eens iets gelezen over cocaïne labs, maar geen idee hoe serieus dat was. Kan ook zomaar een mediafout zijn.
Ja je hebt echt hele velden nodig om wat coke te maken.Goed punt. Het is ook wel wat bewerkelijker dan Cannabis. Ik geloof dat er 1% Alkaloids in zitten dus 1000kg blad voor één kilobrick.
Ja je hebt echt hele velden nodig om wat coke te maken.
Als je dan bedenkt hoeveel coke hier in de havens binnenkomt. Hoe fucking veel hectare wordt daar in Zuid-amerika wel niet verbouwd?
Dit is het inderdaad. Voor wat rendement moet je hele kassen volplanten met coca planten, met een zoldertje ga je er niet komen. Vandaar dat men er eerder voor kiest om cannabis te kweken.Ja je hebt echt hele velden nodig om wat coke te maken.
Als je dan bedenkt hoeveel coke hier in de havens binnenkomt. Hoe fucking veel hectare wordt daar in Zuid-amerika wel niet verbouwd?
Dit is het inderdaad. Voor wat rendement moet je hele kassen volplanten met coca planten, met een zoldertje ga je er niet komen. Vandaar dat men er eerder voor kiest om cannabis te kweken.
Dit is voor iedereen die benieuwd is hoe cocaïne wordt gemaakt+wordt gekweektStaat hier niets over op Google? Kun je deze plant überhaupt wel stekken bijvoorbeeld?
Ik ben nog al (zoals mn status zegt) een newbie hoe verwijder je iets?