cocaine darkweb

jetsetlife

Experimenterende gebruiker
iemand ervaring met cocaine kopen op het darkweb? is het de moeite waard of is het gevaarlijke research chemicals?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Darkweb is groot. Zal per verkoper verschillen. Zoals bij live dealers.
Na bestellen het laten testen bij het testcentrum en je weet het.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik heb best goede ervaringen met cocaïne en aankopen in het algemeen via Darkweb. Telkens zonder probleem geleverd en de beloofde kwaliteit (na (extra) testing, soms zit er een testrapport bij).
Het is een kwestie van grondige research, reviews uitspitten, etc.

jetsetlife

ja ik ga dat eens proberen te doen , heb wel een paar keer heel slechte cocaine gehad. de effecten leken echt op een mdma comeup. ga wat samples indienen in testcentra ook, hoop dat deze snel weer openen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Je kan ook zelf een test kit kopen dacht ik. Zelf nog nooit gedaan maar als je googled op ez test Cocaine zijn er genoeg Nederlandse webshops die dat verkopen. Weet je iig of het coke of wat anders is.

jetsetlife

nah vind zo ez testen waardeloos, heb thuis zoiets als een testcentrum geeft marquis etc maar op deze kan ik nauwlijks afgaan. ga nogmaals wat samples indienen omdat de coke toch wat andere effecten geeft. zelfs na een aceton was verlies ik nauwlijks iets dus denk ik dat er wel zaken in zitten die er niet uit kunnen gewassen worden met aceton of ethanol.

Babbanem

Belezen gebruiker
Ik heb best goede ervaringen met cocaïne en aankopen in het algemeen via Darkweb. Telkens zonder probleem geleverd en de beloofde kwaliteit (na (extra) testing, soms zit er een testrapport bij).
Het is een kwestie van grondige research, reviews uitspitten, etc.

Wat bedoel je precies met een testrapport ?

storemem

Newbie
Goeie ervaringen mee regelmatig besteld en altijd de beloofde kwaliteiten gehad.
Belangrijk is om te kijken naar zijn score, bij de gerenomeerde "marktplaatsen" op darkweb kan je zien wat andere mensen over hem zeggen en welke score ze geven dit zegt eigenlijk altijd wel de betrouwbaarheid.
En ik zou het nooit voor grote bedragen doen, bij een normale dealer loop je ook de risicos van troep krijgen en genaait worden dus zoveel verschil is er niet.

Vchip

Badass junkie
met coke al;tijd gekregen wat ik wou. was zelfs een keer betrapt door een begeleider en moest urinesample afleveren. en ja hoor, teste positief op cocaine, terwijl de begeleider al dacht dat ik coke had gebruikt. het was overduidelijk volgens hem en de test gaf hem gelijk. was goed spul. en gekocht op darknet. goed de reviews doorlezen en een markt uitkiezen dat er al langer is op het darkweb. heb overigens over het algemeen positieve ervaringen met drugs kopen op het darknet. ben een paar keer opgelicht, waarvan 1x het niet te voorkomen was. een dealer waar ik vaker van kocht vond het ineens nodig om mij rotzooi op te sturen, terwijl hij daarvoor altijd retesterke keta leverde.

heyol

Bewuste gebruiker
Ik koop ook regelmatig op darkweb. Tips: Bij de meeste sites kan je selecteren uit welk land je product komt, ik selecteer daar altijd NL. Het heeft naar mijn mening geen zin je product te laten overkomen vanuit de VS ofzo. Veel te lang wachten, grotere kans dat het niet aankomt, en wss ook slechtere kwaliteit.

Vanuit NL nog nooit problemen gehad. Kijk ook goed de reviews en het aantal sales/ervaring van de vendor.

Via darkweb komt echt topkwaliteit aan! Vind je niet op straat (ik toch alvast niet).

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik koop ook regelmatig op darkweb. Tips: Bij de meeste sites kan je selecteren uit welk land je product komt, ik selecteer daar altijd NL. Het heeft naar mijn mening geen zin je product te laten overkomen vanuit de VS ofzo. Veel te lang wachten, grotere kans dat het niet aankomt, en wss ook slechtere kwaliteit.

Vanuit NL nog nooit problemen gehad. Kijk ook goed de reviews en het aantal sales/ervaring van de vendor.

Via darkweb komt echt topkwaliteit aan! Vind je niet op straat (ik toch alvast niet).

Inderdaad zo deed ik het ook altijd. Diegene zoeken die verstuurd van NL naar NL. Die waren meest legit. Want die weten ook als ze naar NL versturen dat mensen kunnen testen en puurheid snel achterhalen. Woon wel in Belgie maar het geleverde product had altijd het hoogste percentage puurheid. Via straatdealers of zelfs vertrouwde bronnen lag dit meestal een stuk lager.

WAZA

Belezen gebruiker
Welke algemene darkweb naam hebben we het over??? * modknip* ?? aangezien sommige fake zijn of totale scams

Laatst bewerkt door een moderator:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Welke algemene darkweb naam hebben we het over??? * knip * ?? aangezien sommige fake zijn of totale scams

Dit valt ook onder forumregel 1. Geen verkooppunten noemen en er ook niet naar vragen. Zie dit als een waarschuwing.

Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon *modknip*

Rivalrie

Badass junkie
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon
Fake. Wij houden niet van waspoeder

Spyro

DF-koning
Er zullen spoedig vele meer producten toegevoegd worden.
Darkweb is niet nodig ,lekker op Nederlands bodem houden.! haha
Geweldige Forum hier trouwens, baal dat ik de opbouw heb gemist.
Je mag dit niet posten. Ik zou het weghalen voordat je een ban krijgt

Carlitos

Badass junkie
Lekker in NL kopen, de kwaliteit is er alleen misschien moet je je er even voor inspannen.
Zie hier cijfers uit DIMS rapport van 2019
1620918794595.png

Gevoelsmatig heb ik het idee dat de kwaliteit nog meer is gestegen maar dat is niet objectief.
Ook mooi dat coke niet met de inflate meestijgt en altijd stabiel *eu blijft, alhoewel sommige 10/20 hoger zitten maar das echt niet nodig.
Ook zie ik vaker een trend dat dealers werken met "2 soorten" met verschillende prijzen.

Het komt wel eens voor dat 89% sampletjes ingeleverd worden maar dat is niet de cocaine die je van de taxichauffeur zal krijgen denk ik :)

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
hoezeer ik uw post waardeer (ja, echt !) denk ik dat zelfs openbare prijsinfo niet mag vernoemd worden.
Correct me if i'm wrong :relaxed:

Edit: de prijs blijft niet stabiel.
Vroeger had je 0,9 meer zuivere coke. Nu is het of dikwijls 0,65-0,75 of zwaar versneden.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring.

WAZA

Belezen gebruiker
hoezeer ik uw post waardeer (ja, echt !) denk ik dat zelfs openbare prijsinfo niet mag vernoemd worden.
Correct me if i'm wrong :relaxed:

Edit: de prijs blijft niet stabiel.
Vroeger had je 0,9 meer zuivere coke. Nu is het of dikwijls 0,65-0,75 of zwaar versneden.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring.
Afgelopen jaren vaak gehaald letterlijk OVERAL in nederland met mijn auto via google adds..
Je hebt 100% gelijk. Ik durf te stellen pakembeet bij 30 verschilllende dealers ben geweest. Ik was best een junky kan nu tegenwoordig makkelijk 7 maande zonder.

Ik had nooit een vast contact en haalde bewust zo ver mogelijk tot wel 100km verder want ik wist wat voor probleem dat zou vormen als het iemand om de hoek van de straat zou zijn lol. dan was ik al lang dood.

Maar je krijgt ALTIJD zon beetje troep soms zelfs versneden met shit wat in je neus blijft plakken (GAdverdamme).. of stinkende sos.
Naar mijn menign zijn het allemaal losers en sukkols die verkopen. Op 2 personen na die wel intellectueel hadden.
Of je krijgt suiker waar benzine in is gegooid, ook leuk om mee te maken.

En ja een gram is al snel 0.7

Laatst bewerkt:
Bovenaan