Cocaine in joint roken?

User81923

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer cocaine was gerookt in een joint , samen met wiet en tabak dus... Maar aangezien dat dit snuifcoke is, verspil ik dan niet de coke? Ik heb wat opgezocht en vond iets dat je zo de coke zou verbanden , en dus verspillen. Kan iemand me hier mee helpen?
Ik voelde de coke trouwens vrij goed en lang in die joint...

_shikantaza

Badass junkie
Cocaine HCL verbrandt als het gerookt wordt, en heeft weinig tot geen effect. Om het rookbaar te maken moet het omgezet worden naar een base (freebase, crack). Maar begin daar maar niet aan en neem gewoon een paar lijntjes. De keren dat ik THC en cocaine combineerde werd het stonede gevoel helemaal overheerst door de up high. Denk dat je beter vlak voor je comedown na een lijntje een joint op kunt steken.

bietsky

Newbie
Ik bedoel t ook niet als een belediging.. je moet het ook maar net weten :wink:

maar beter hou je t bij snuiven.. basen is een riskante vorm van gebruiken.Coke snuiven is al zeer verslavend laat staan basen, er zijn altijd mensen die het wel in de hand kunnen houden maar als je verslaafd raakt aan basen dan word je echt gesloopt,laat staan wat de financiële gevolgen zijn.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Rauwe coke roken met alleen tabak (ploffen) is inderdaad verspilling van de coke en kan ook gevaarlijk zijn als deeltjes verbrande coke (of andere substanties) de longen bereiken, al komt dat zelden voor. In de jaren 90 was ploffen echter zeer populair en werd ook veel gedaan. Ik heb periodes gehad dat ik liever een plof rookte in plaats van een snuif te nemen, vanwege het korte, hevige effect dat het heeft als je goed inademt. Combineren met wiet lijkt me niks.

User81923

Experimenterende gebruiker
Dit is inderdaad zeer slecht voor de longen, maar een vriend rolde de joint met zijn coke dus zijn coke zijn regel he :tongueout:

Lion1973

Belezen gebruiker
wij deden het vroeger ook, vonden het leuk....maar als je bedenkt wat voor een rotzooi je binnenkrijgt :openmouth:
als ik het nu ergens ruik, moet ik kokhalzen.

met gecleande c viel dat best mee, maar het is allemaal verspilling. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
BelgianTrip zei:
Rare geur maar ik vind het wel lekker smaken.

Vooral die stank die van de snuif coke afkomt die sommige toch roken. Vind dan uitgekookte coke om te roken minder stinken. Maar is een afgesloten hoofdstuk voor mij.

Laat je niet gebruiken door de coke, basen is nou eenmaal erg verslavend, wil je alleen even een extra waarschuwing geven voor de valkuil ervan. Wens ik andere ook niet toe maakt al snel meer kapot dan je lief is heb ik geleerd.

Greets

360owns

Newbie
heb je zelf wel eens base coke gerookt?
Ik wel, ik vond snuiven veel verslavender, ik ervaarde dat alsje even Man bent na het base gebruikt je daarna nergens meer last van heb, gewoon heerlijk ervaring voor de echte mannen en vrouwen niet de doetjes die makkelijk verslaaft raken!

Ik zeg wel dat dat gevoel van snuiven heerlijk is, en hoe traag dat afkicken erna gaat en hoe zeurdig het gevoel is, ik kan het niet vergelijken met base.

Irriteerd me een beetje dat iedereen een vooroordeling over dit middel heeft terwijl ik zo veel mensen ken die het wel eens geprobeert hebben en en lang niet zo verslavend vonden, en dan weer terug stapte naar speed of snuif coke.

Ieder mens is anders, ik kan een paar peuken per dag roken een ander moet gelijk 2 pakjes...

Etc etc, punt= STOP met die voordoordelen probeer het zelf eens pakt het voor jou slecht uit, stop dan en doe het niet meer.

bietsky zei:
coke roken als een plof = verspilling van je coke
coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
360owns zei:
heb je zelf wel eens base coke gerookt?
Ik wel, ik vond snuiven veel verslavender, ik ervaarde dat alsje even Man bent na het base gebruikt je daarna nergens meer last van heb, gewoon heerlijk ervaring voor de echte mannen en vrouwen niet de doetjes die makkelijk verslaaft raken!

Ik zeg wel dat dat gevoel van snuiven heerlijk is, en hoe traag dat afkicken erna gaat en hoe zeurdig het gevoel is, ik kan het niet vergelijken met base.

Irriteerd me een beetje dat iedereen een vooroordeling over dit middel heeft terwijl ik zo veel mensen ken die het wel eens geprobeert hebben en en lang niet zo verslavend vonden, en dan weer terug stapte naar speed of snuif coke.

Ieder mens is anders, ik kan een paar peuken per dag roken een ander moet gelijk 2 pakjes...

Etc etc, punt= STOP met die voordoordelen probeer het zelf eens pakt het voor jou slecht uit, stop dan en doe het niet meer.

bietsky zei:
coke roken als een plof = verspilling van je coke
coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven..

Neem aan dat je voor jezelf spreekt want mijn ervaring is dat base meer verslavend werkt dan coke snuiven. Juist om de uitwerking die bij base veel agressiever komt als bij coke. Was het effect van de base weg dan ging er meteen in de hersenen iets automatisch van ik lust nog wel een base... De drang naar meer is bij base veel meer aanwezig.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
k0isk0 zei:
Zonde en het roken van coke heeft maar 1 minuut effect.

Dat klopt niet coke roken heeft ongeveer een kwartier effect. Heb wel gehoord dat coke of crack shotten heel kort werkt enkele minuten maar daar weet ik het fijne niet van.

Bovenaan