Cocaine

Mavrick

Newbie
Beste,

is het normaal na cocaine gebruik dat je hartslag tot 120 slagen gaat per minuut ?
En dat je soms tintelingen krijgt aan je linker borst ? Precies spiertjes die samen spannen

• Haha
Waarderingen: N3K0

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Ja hoort erbij hoge hartslag vernauwingen van bloedvaten veroorzaken denk ik de tintelingen.
Zou wel oppassen linkerborst heb je geen last van je hart zelf?

MR_CHIP

Badass junkie
leeftijd maakt denk ik weinig uit voor die bijwerking de mate waarin je het ervaart/voelt zal wel anders zijn maar het aanwezig zijn van dat effect zal altijd wel zijn ongeacht de leeftijd

Kordie

DF-koning
Ga eens goed rechtop staan @Mavrick
Benen uit elkaar als een omgedraaide V
En sla dan eens met beide handpalmen net onder je oksels. Tien keer achter elkaar. Gewoon rustig, met beleid.

Wordt het gevoel dan minder?

Kordie

DF-koning
leeftijd maakt denk ik weinig uit voor die bijwerking de mate waarin je het ervaart/voelt zal wel anders zijn maar het aanwezig zijn van dat effect zal altijd wel zijn ongeacht de leeftijd

Wat je zegt klopt.
Maar angst ervaring is wellicht bij iemand van bv 13 jaar anders dan iemand van 30. Qua poging tot rustig nadenken.

MR_CHIP

Badass junkie
Natuurlijk wel. De leeftijd van hart bepaalt toch de capaciteit en kracht die het kan leveren?
naja ook met een sportershart bijv zal je wel een verhoging in hartslag kunnen zien/meten/voelen
en als je daar nog eens angst bovenop gooit kan het een opstapeling worden

Bovenaan