is het normaal na cocaine gebruik dat je hartslag tot 120 slagen gaat per minuut ?
Hoe bedoel je ?Heb je het over de bovendruk of onderddruk?
Hoe bedoel je ?
Hoe bedoel je van mijn hart zelf ? Welke klachten krijg je van je hart zelf ?Ja hoort erbij hoge hartslag vernauwingen van bloedvaten veroorzaken denk ik de tintelingen.
Zou wel oppassen linkerborst heb je geen last van je hart zelf?
Ja ik bedoel polsslagen per minuutHeb je niet met een bloeddruk meter gemeten?
Bedoel je polsslagen per minuut?
Welke klachten ervaar je van je hart ?Ja hoort erbij hoge hartslag vernauwingen van bloedvaten veroorzaken denk ik de tintelingen.
Zou wel oppassen linkerborst heb je geen last van je hart zelf?
Ja ik bedoel polsslagen per minuut
En de tintelingen in mijn linkerborst ? Dat zijn toch geen hart klachten ? Of ?Maak je geen zorgen.
Check: https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/hartslag
Lijkt alsof je de eerste keer coke gebruikt, nu wat bang bent voor de onbekende symptomen ... en misschien wel jong bent?
Indien ja: laat de spanning niet overheersen. Dat werkt juist averechts.
Hij heeft het over zijn hartslag, niet zijn bloeddruk. Hij noemt het aantal slagen per minuut, en dan is 120 helemaal niet zoveel na cocaine.Heb je het over de bovendruk of onderddruk?
Nee Caffeine vrij.Is het Estamminet 0,0?![]()
En de tintelingen in mijn linkerborst ? Dat zijn toch geen hart klachten ? Of ?
Mijn hart is 27 jaar jongSpreekt voor zich dat als je coke, of welke upper dan ook je dit merkt aan een hoge hartslag etc.
Of je hart klachten kan ik niet oordelen vanaf een laptopscherm.
Hier lees je wat over hart en coke gebruik: https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/waarom-is-cocaine-slecht-voor-het-hart/
Maar hoe jong is jouw hart?
leeftijd maakt denk ik weinig uit voor die bijwerking de mate waarin je het ervaart/voelt zal wel anders zijn maar het aanwezig zijn van dat effect zal altijd wel zijn ongeacht de leeftijd
Natuurlijk wel. De leeftijd van hart bepaalt toch de capaciteit en kracht die het kan leveren?leeftijd maakt denk ik weinig uit voor die bijwerking
naja ook met een sportershart bijv zal je wel een verhoging in hartslag kunnen zien/meten/voelenNatuurlijk wel. De leeftijd van hart bepaalt toch de capaciteit en kracht die het kan leveren?