• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Codeïne, Salvia, Lorezepam, Ritalin, Hasj en huh

eeneend

Experimenterende gebruiker
ik zeg eerst dat ik niet normaal ga typen en geen spelfouten ga verbeteren daar heb ik nu echt geeeeeeeeeeeeeeeen zin in oke

dit is een live trip report ofzo maar ook weer niet denk iik

ik heb net 12 ritalin of weet ik veel kunnen er ook 15 zijn geweest genomen, daarna een salviahasj joint gerookt omdat ik salvia in de bong te hard effect vind hebben en toen nog een dikke bong hit hasj en daarna nog wat codeine pillen en wat lorezepam ik heb weet echt niet meer heoveel maar waren er niet heel veel wooow ik liep net naar de lamp knop huh hoe heet dat eigenlijk wow ik typ nu zegmaar mijn gedachten hey een kopje oke wow dit is raar ik hoor mezelf typen in mijn gedachten eigenlijk typ ik wat ik denk en ik denk het niet ik voel het niet in mijn hoofd maar het is nu alsof de laptop mijn brein is en ik typ gewoon en dat gaat echt automatisch en super snel maar ik lipe dus net naar de lampknopschakelaar ( deze moet even hier dan is het zen :rockband: ) en wow mijn benen voelen echt raar alsof ze 5% een orgasme hebben en van iemand anders zijn ik update zo weer ik ga even met mijn voeten spelen ik ben echt door elkaar

eeneend

i've been trough the desert on a horse with no name tututututu dit is echt raar, de lucht is gelig blauw en alles (deze moet hier even ik doe echt -- autistisch nu maar oke :stoned: ) trilt een beetje ofzo

eeneend

ik kreeg een vreetkick en ik eet nu boontjes wtf boontjes waarom pakte ik niet iets lekkers nouja het is in ieder geval gezond en natuurlijk hoop ik dan maar

eeneend

ik realiseerde me net dat ik een tong heb en nu voelt mijn tong niet meer als een tong maar als een vinger ofzo huhh

eeneend

ik ben er nog ik voel me al heel lang heel dromerig en heel fijn en euforisch ik heb net met mijn beste vriend en mijn vriendin gepraat en ik heb een uur lopen zeggen hoeveel ik van haar hou en ik moest net huilen van geluk dat ik zo'n lieve vriendin heb en daarna begon i met mijn vriend te praten (no homo) en ik heb hem gewoon verteld dat hij mijn beste vriend is en dat ik van hem hou (nohomo) en ik krijg zoveel liefde terug! Alles is zo positief, en ik heb net nog over pesten gedacht en kreeg een soort videobericht in m'n hoofd en zag een dik (sorry als ik stevig zeg is het niet meer in balans) jongetje met kort haar alleen huilen omdat hij gepest word ik moest toen weer huilen en ik ben nu bezig met een plan maken samen met mn beste vriend over hoe we de wereld kunnen verbeteren en meer liefde kunnen versprijden. Niet grootschalig, maar in ons dorp wonen er wel mensen die eens wat liefde kunnen gebruiken of hulp nodig hebben of alleen zijn. Maar we willen niet gewoon alleen mensen blij maken maar we willen gewoon dat iedereen blij wordt en als dan iedereen blij is is iedereen aardig tegen elkaar en gaat iedereen van elkaar houden (nohomo) en heeft iedereen respect met elkaar ik ga trouwens nog even over het trippen praten dit was ook niet echt een trip alleen mini hallucinaties, ik zit te twijfelen of ik vanavond op bed nog een halve bowl salvia x5 extract zal gaan roken. Het kan een super mooie afsluiting zijn maar de vorige x was het voor mij te heftig. Ookal had ik toen veel te veel. Ik denk dat ik nog wel even ga kijken maar ik ben nog lang niet moe en ik (thanks god! BEDANKT GOD EN KARMA! ik klikte net perongelijk op vorige pagina een paar x en toen dacht ik kut nu is alles w :P eg maar toen ik weer terug klikte was het er nog en daar ben ik erg dankbaar voor! Heel erg bedankt wie dat voor mij heeft gedaan, u heeft mij zoveel moeite bespaard. Is dit nou de pogrammeur van het script, een god, een gelukskoekje hey er licht hier chips of iets anders ik ben erg dankbraar ik heb echt even geen zin meer nu ik ga een biertje pakken en nog even chillen en wappen

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Damned the path to destruction... Het klinkt verder als een leuke avond maar liever jij dan ik...

mm2013

Newbie
Wow dat is aardig wat! Heb nog tig van die doosjes ritalin maar bij mij gaan ze niet hard, 15 is wel erg veel hoor

eeneend

yoo,

ik kom nog even zeggen dat de rest van de avond heel leuk was. heel spacend trippy gevoel maar ik moest steeds om alles huilen en ik was heel gevoelig. vannochtend voelde ik me wel een beetje raar maar na een wake and bake weer helemaal toppie. alleen toen ik zo hard spacede wou ik toen ik op bed ging mijn laptop, oplader, oordopjes, muis, chips, koekjes, schaaltjes een glas en een flesje bier mee naar boven nemen voor op mijn bed te chillen maar toen voor de trap liet ik dat flesje bier vallen en ben ik in het glas gaan staan. maar ik liep gewoon naar boven want ik voelde het niet maar toen keek ik ineens naar de vloer en zag ik allemaal bloed en shit en ook de vloerbedekking op de overloop zat onder het bloed. dus dat opgeruimt toen nog paar hasj bowls gerookt en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ( sorry dit moet gewoon weer even: :kots: ) geslapen. Leuke avond gehad alleen ik sliep wel pas rond 5 uur maar dat komt ook door het internet.

Ik zal binnenkort nog wel eens een leuk verslagje posten

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik heb het gelezen...tja, wat moet ik hier nu weer van vinden....
.
.
.
.
Ah, ja:

DIT. DIT!!!.is.hoe.een.live.tripreport.eruit.hoort.te.zien. Chapeau!

Die eerste zin ook: "ik zeg eerst dat ik niet nirmaal ga typen..." en dan zo'n verhaal erachteraan.

liefde(nohomo)-->salvia --> sciptprogrammeur --> gelukskookie --> chips ....Perfect geredeneerd!!

Weet je, ik denk dat je gelijk hebt, Dit is geen tripreport, dit is een CREATIE!!

Kijk uit naar je volgende report.
Ennuh... is het nog wat geworden met die salvia???

dernael

Bewuste gebruiker
Mooi dat je het leuk hebt gehad, al zal ikzelf nooit dezelfde stoffen tot me nemen denk ik, en al helemaal niet in de hoeveelheid als jij hebt gedaan. :P

Ik ben wel een beetje jaloers op het feit dat jij erg hard gaat van salvia. Ik heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar ben waarschijnlijk opgelicht door de smartshop waar ik toendertijd nog heen ging.

Waar haal jij je salvia vandaag als ik vragen mag?

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Blauw

d1g1tal1s zei:
Ik heb het gelezen...tja, wat moet ik hier nu weer van vinden....
.
.
.
.
Ah, ja:

DIT. DIT!!!.is.hoe.een.live.tripreport.eruit.hoort.te.zien. Chapeau!

Die eerste zin ook: "ik zeg eerst dat ik niet nirmaal ga typen..." en dan zo'n verhaal erachteraan.

liefde(nohomo)-->salvia --> sciptprogrammeur --> gelukskookie --> chips ....Perfect geredeneerd!!

Weet je, ik denk dat je gelijk hebt, Dit is geen tripreport, dit is een CREATIE!!

Kijk uit naar je volgende report.
Ennuh... is het nog wat geworden met die salvia???

Dit dus! Heb t met een grijns gelezen! :mrgreen:

eeneend

dernael zei:
Mooi dat je het leuk hebt gehad, al zal ikzelf nooit dezelfde stoffen tot me nemen denk ik, en al helemaal niet in de hoeveelheid als jij hebt gedaan. :P

Ik ben wel een beetje jaloers op het feit dat jij erg hard gaat van salvia. Ik heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar ben waarschijnlijk opgelicht door de smartshop waar ik toendertijd nog heen ging.

Waar haal jij je salvia vandaag als ik vragen mag?

Groetjes,
Dernael. :stoned:
Haha, als je een bong hebt en je gooit daar 1/3 van zo'n buisje x10 extract in ga je wel hard hoor :mrgreen: . Heb 't gewoon van internet besteld, kreeg gewoon dezelfde als bij de smartshop. Steek je het wel aan met een Jet aansteker? Zo'n ding met zo'n blauwe vlam.

Nu ik dit trouwens weer na lees lig ik weer helemaal plat. :tearsofjoy:

Bovenaan