Coffeeshop

NaViDa

Newbie
Hallo,
Misschien een rare vraag dit maar ik stel hem maar gewoon.
Ik ben dus vorige week 18 geworden en wou graag eens zelf naar de coffeeshop!
Maar ik zit een beetje met de volgende dingen; Ik woon in een klein dorpje waar ze maar 1 coffeeshop hebben en als ik zo van de buitekant kijk ziet het er niet echt gezellig uit.. daarbij komt dat ik er echt nog uitzie als een 15/16 jarige, dus kijken ze dan niet raar op daar?
En als ik bij de toonbank sta wat moet ik dan vragen? gewoon van mag ik 2 joints ofzo? ik heb verder ook nog totaal geen verstand van soorten enzo..
Hoop dat iemand me kan helpen!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De eerste keer zal misschien eng zijn, maar daar wen je wel aan. Je bent echt niet de eerste die daar een beetje zenuwachtig binnen zal komen. Of je er nu uitziet als een 15-16 jarige of zelfs als een 12-jarige maakt niet uit. Zo lang je maar een identificatiebewijs bij je hebt. En dan kijken ze misschien maar even raar als je binnen komt. So what?

En als ik bij de toonbank sta wat moet ik dan vragen? gewoon van mag ik 2 joints ofzo? ik heb verder ook nog totaal geen verstand van soorten enzo..

Heb je al eerder geblowd? Zo niet, vraag dan gewoon om een standaard wietje of haal gewoon een voorgedraaide joint als je niet kan draaien. Gewoon doen, het is echt niet zo eng.

Good luck!

NaViDa

Newbie
Svali zei:
De eerste keer zal misschien eng zijn, maar daar wen je wel aan. Je bent echt niet de eerste die daar een beetje zenuwachtig binnen zal komen. Of je er nu uitziet als een 15-16 jarige of zelfs als een 12-jarige maakt niet uit. Zo lang je maar een identificatiebewijs bij je hebt. En dan kijken ze misschien maar even raar als je binnen komt. So what?

Heb je al eerder geblowd? Zo niet, vraag dan gewoon om een standaard wietje of haal gewoon een voorgedraaide joint als je niet kan draaien. Gewoon doen, het is echt niet zo eng.

Good luck!
Alleen ooit een paar trekjes gehad, verder niks.
Maar oké ik ga er straks gewoon heen en dan zie ik wel!
Maar dus als ik zeg dat ik een paar voorgedraaide wil is het goed?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja vraag gewoon paar voorgedraaide wiet of hasj, of mix. De volgende keer zal je je een stuk meer op je gemak voelen lijkt me zo :)

Enjoy!

Maddog

Bewuste gebruiker
Of zeg gewoon dat je nog nooit binnen bent geweest en wat ze aanbevelen. Werken alleen maar relaxde mensen. :stoned:

Bovenaan