Coke bommetje??

3970

Wijs gebruiker
Aangezien ik zelf geen coke gebruik, en het dus niet kan proberen, stel ik de vraag hier maar eens aan de kenners :grin: Ik lees en hoor altijd dat coke gesnoven wordt, en een redelijk kortdurend effect heeft. Andere drugs zoals speed, 2C-B en MDMA zijn ook te snuiven, en hebben dan ook een kortere werking, maar slaan wel sneller in natuurlijk.

Waarom wordt coke dan niet, zoals speed, in een bommetje/capsule genomen? Als ik speed neem (bommetje) duurt het wat langer voor het werkt, maar het effect duurt langer, en is voor mij veel heftiger dan snuiven...Iemand die het weet?

Hemi

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb ergens gelezen dat het dan helemaal geen werking heeft, maar dat zou je nog even in de zoekfunctie van DF kunnen kijken.

Funky Monkey

Badass junkie
Coke werkt wel bij het bommen, bommetje slikkers kunnen tenslote ook dood gaan aan een overdosis :)

Ik denk dat ze het niet doen omdat coke maar rond de 30 min werkt, waardoor je elke 30 min moet bommen en wachten tot die inslaat :)

space scientist

Wijs gebruiker
het is voornamelijk zo dat je voor het zelfde effect veel meer moet nemen. Coke werkt gewoon slecht via een bommetje en aangezien het erg duur is wordt het niet gedaan. Snuiven werkt gewoon beter

acidboy

Badass junkie
^jeps... het werkt wel, ooit zelf gedaan, maar da's best wel duf in vergelijking tot een goede dikke lijn..

Gemini

Badass junkie
Ik heb wel eens een bommetje genomen, maar ik vond het echt zonde van m'n spul.
Ik voelde veel minder en mijn maag was het er achteraf niet zo mee eens.

Bommetje speed daarentegen.. neem ik liever een bommetje van dan een nakje ofzo.
Is mijn neus een stuk blijer mee.

Bovenaan