coke foliën

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Ik ben ff te lui om te zoeken maar ik ken iemand die verbrand zijn coke op folie en inhaleert het.
Geeft dit meer effect en waarom eigenlijk?

ktja

Experimenterende gebruiker
je kan crack of base-coke chinezen, dit doet men door het op een aluminium folie te leggen en te verhitten met een aansteker. De dampen worden vaak met een rietje of een ijzeren buisje opgezogen. Dit doet men omdat het effect sterker zou zijn dan coke snuiven. Het is echter ook sneller uitgewerkt dan snuiven, en verslavender.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het is inderdaad heerlijk, maar zeer kort (dat vraagt om meer) en je moet natuurlijk wel base coke ofwel crack hebben. En een beetje weten hoe het moet anders verbrand je de zooi slechts.

Als je ook maar enigzins verslavingsgevoellig bent zou ik er nooit aan beginnen.

Sarori

Bewuste gebruiker
Jokkelshizzle zei:
ik ben toch ook niet verslaafd aan coke :rolleyes:
Jij zegt het, ik dacht het! :wink:

Dan hoef je het effect ook helemaal niet te weten, want als je het eenmaal wel weet, dan weet je niet hoe snel je er spijt van krijgt dat je dit zinnetje hierboven nog getikt hebt :P

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Zou je eventueel niet veel geld kunnen besparen als je zeg maar gewoon altijd basecoke koopt maar dat je het zelf in snuif omzet?

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
Je kan zo ook herkennen of er niet te veel bullshit in je coke zit. Als je het verbrand moet het vloeibaar worden en als je nog wat restjes erbij ziet dan is het rotzooi

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
crack als gebruikt in de states is toch echt heel iets anders dan base-coke hier hoor :wink: majah hopelijk hoeft geen van jullie daar ooit achter te komen :wink:

en als rauwe coke is uitgekookt tot base-coke, is de structuur van de coke veranderd, gekristalliseerd, die structuur is niet meer terug te krijgen tot snuifcoke .... dat heeft niets te maken met de troep die er nog doorheen wordt gedaan :)

base coke snuiven is daarom vragen om neusverwoesting en nix merken ... weggegooid geld dus :wink:
en aangezien coke duurder is dan goud, zou dat zonde zijn toch :wink:

:wave:

Bovenaan