Coke gesnoven en nu?

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik heb zonet een stuk of 4 dikke lijntjes gsnoven maar... Ik heb geen flauw idee ofd het coke is.. Ik voel me wel wat scherper maar dat kan omdat het wat placebo is... Hoe ziet coke eruit? (wit weet ik wel maar tog)
Het heeft een raar geurtje... Nergens mee te vergelijken. En de smaak is zo bitter als maar kan. Het brandt niet echt maar is niet lekker voor de neus... Wat zou het kunnen zijn? Of moet ik gewoon meer snuiven?Heb het gratis gekregen en ben er niet van plan verslaafd aan te raken. Maar ik zou tog wel eens willen weten hoe het voelt....

A

Anonymous

Gast
Als je na een kwartier a 20 minuten niets voelt heb je troep. Ga terug naar je dealer.

Coke is lekker zacht terwijl pep nog wel eens weg wilt schieten als je het verkruimelt.

A

Anonymous

Gast
De coke die ik normaal gesproke haal voel je zeker na een kwartier, je denkt alles tegelijk en kan de wereld aan. Alle auto's geven ineens voorrang en iedereen zegt je gedag, vreemd spul.

spacekonijn

Badass junkie
t zou trouwens best coke kunnen zijn hoor , het is (voor sommige )erg saai namelijk :P beetje scheit hebben alles is een lachertje etc..

spacekonijn

Badass junkie
ik vond die verdoofde bek + gehemelte het meest opvallende aan het hele effect..
verder baalde ik alleen omdat k niet meer stoned of aangeschoten was en ik nogal emotie-loos rondliep.
2e en 3e keer idemdito..

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Jij heb het effect niet goed ervaren denk ik, gewoon lekker houden zo. :wave:
mja als k t nog es gratis krijg probeer k t nog wel een keer...
maar k werd ook gek van al die mensen om me heen die allemaal aan t ouwehoeren waren.

het enige leuke was dat ik zeker 30 minuten compleet gefocussed heb zitten tekenen.
en daarna 'iets' te trots was op mn tekening :wink:

Deranged

Badass junkie
BobG zei:
Gebruik je pep? Dan kan je nogal immuun zijn voor sos.
Gelul, waar baseer je dit nou weer op? Klinkt als iemand die na een lange tijd speed bij een marrokaan maar eens wat coke ging halen. Voor die coke is iedereen immuum, heeft niks met de speed te maken. :P

Deranged

Badass junkie
Ik heb dit verhaal wqel vaker hier voorbij zien komen. Ook zou speed qua effect heviger zijn. Allemaal bullshit, als jij goeie coke heb is speed er toch echt ff niks bij qua effect, maar dan wel met de nadruk op ff. :P

Deranged

Badass junkie
Speed is een coke, orogineel is ie iig wel. Zit er ook nog iets van een uitleg of verklaring bij innbegrepen?Met zo'n opmerking roep je wel vragen op natuurlijk, ik ben iig best benieuwd nu. Je hebt de aandacht.

Deranged

Badass junkie
Las ik nou verlkeerd of heb je ge-edir? Ik kan mijn zicht momenteel niet helemaal vertrouwen dus kan goed zijn dat ik gewoon weer he;emaal fout zat, wel eerlijk aub. :wink:

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Las ik nou verlkeerd of heb je ge-edir? Ik kan mijn zicht momenteel niet helemaal vertrouwen dus kan goed zijn dat ik gewoon weer he;emaal fout zat, wel eerlijk aub. :wink:

als ik ge-edit had zou er 'this post has been edited by spacekonijn @ 19:08 ' onder hebben gestaan...

lol volgens mij heb je ergens iets totaal verkeerds gelezen haha

Deranged

Badass junkie
Als je meteen na je post edit komt er niks te staan. ''\speed is gewoon een coke'' ik vond het een intressante uitspraak en had graag meer gehoord. u blijkt dat het imijn eigen nbeelding was ben . Nk toch een beetje teleurgesteld.

spacekonijn

Badass junkie
haha, maargoed je reageerde helemaal niet op mij....
mijn laatste post hier voordat jij met je post kwam van speed is een coke?
was van zeker een paar uur geleden...

das ik denk helaas voor je dat t een verbeelding was :wink:

melissa

Wijs gebruiker
whoehaha dikke pret gehad lees ik al......... :grin: :grin:
ff voor de toppic starter.........
zo te lezen heb je flink wat in je neus gestopt in een vrij relatieve korte tijd......
als t goeie sos was geweest had je echt wel wat moeten merken :rolleyes: :rolleyes: ongeacht wat je eigenlijk gebruikt.....

melissa

Wijs gebruiker
BobG zei:
De coke die ik normaal gesproke haal voel je zeker na een kwartier, je denkt alles tegelijk en kan de wereld aan. Alle auto's geven ineens voorrang en iedereen zegt je gedag, vreemd spul.

jaja dikke pret......
waarom heb ik tegenwoordig t gevoel dat iedereen me aanstaart dan :confused:
juist ja overdaad schaad :P
mij zul je buiten niet meer tegenkomen met die zooi op,ik ben een echte huismus geworden als ik gebruik......blehhhhhhhhhhhh
ik ging een tijdje terug op stap met een vriendin die net gebruikt,en die zich dus nergens druk over maakte.....
stond gewoon vrolijk te snatzen in de wc van een kroeg :openmouth: :openmouth:
helemaal paraaaaaaaaaaaa werd ik van dat mens :openmouth: :openmouth:
terwijl ik vroeger ook nergens bij nadacht,en me nergens druk over maakte.......
op de lange termijn word je dus echt wel lichtelijk knetter van die zut.

melissa

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
het enige leuke was dat ik zeker 30 minuten compleet gefocussed heb zitten tekenen.
en daarna 'iets' te trots was op mn tekening :wink:

hahaha ,dat had ik vroeger altijd met opmaken voordat we uitgingen.....
dan nam ik eerst een glas baco mee en ging met een maskertje op een uur languit in bad liggen....
eruit,een flinke snatz en opmaken maar,mtv erbij heerlijkkkkkkkkk
mijn makeup zat altijd perfect op zo een avond....... :mrgreen:
helaas was ik bijna niet meer bij de spiegel weg te krijgen als t daadwerkelijk 11 uur was en we moesten gaan :P
whahaha en dan zat ik met de hele bups visite boven in mijn slaapkamer te ouwehoeren,terwijl ik me zat op te maken.......
en iedereen maar kankeren of ik al klaar was :wink:
een kennisje van mij zit altijd als hij sos heeft gebruikt kruiswoordpuzzels op te lossen :confused: zit iedereen gezellig te ouwehoeren,zit hij te puzzelen.....
dan heb je ook nog de computerfreaks,die de hele avond maar voor de playstation hangen........
en degene die niks anders doen dan een potje kaarten........heel geconcentreerd.......

melissa

Wijs gebruiker
die gekke gewoonte van dat opmaken heb ik altijd al gehad.......
t was gewoon mijn ritueel om t weekend of t uitgaan te beginnen......
ik werkte altijd tot 5 uur,dan kwam ik thuis en at wat(jaja toen nog wel :P )
dan liet ik t bad vollopen,baco erbij en badderen maar.......
en omdat ik niet tot 11 uur kon wachten op die eerste lijn nam ik hem maar als ik me ging opmaken.......dat moest toch gebeuren.....
en zo werd t mijn weekend ritueeltje......
iedereen boven op de slaapkamer erbij,mtv knoerhard aan echt super gezellig.......
t was niet echt dwangmatig ofzo,t was wel gewoon lekker om je dan op te maken omdat je veel geconcentreder bent en meer geduld hebt,tja achterlijk he :wink:
en t feit dat ik niet meer mee te krijgen was lag eerder aan t punt dat je op een gegeven moment echt geen zin meer hebt om van je plek af te komen........
t word dus gewoon een gewoonte al die rare dingen,net zoals je geen alcohol kan drinken zonder dat je dat met sos in verband brengt.....
he ieder zijn tic toch.........
nu heb ik mijn opmaaktic veruild voor een poetstic,whahaha net als caatje.......
ik kan gewoon niet stilzitten...... :grin: :grin:

A

Anonymous

Gast
Ik krijg nou wel zin in sos zeg.

Kheb vandaag nog helemaal nix geblowd. Maar heb wel nog een kleine stash liggen. Helaas geen wiet. Alleen wat poedertjes en pille

Bovenaan