Coke in de was per ongeluk

CocAHazE

Newbie
Hoi,

ik had me snow sneal in me trainingsvest laten zitten en die is in de was gegooid door me moeder en nu is het sealtje erg plakkerig en rood verkleurd en de coke zelf is roze en hartstikke vochtig ik heb het nu op een bordje uitgesmeerd om het te laten drogen.
nu is mijn vraag:
is dit spul nog wel te snuive?? of is het rijp voor de kliko?

Alvast bedankt :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Bobsacamano

Badass junkie
Denk maar zo er kan niet echt iets bij gekomen zijn wat je niet zou moeten snuiven. Beetje kleurmiddel ga je niet dood aan oftewel laat drogen en probeer het.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Restanten wasmiddel? Naja zal niet veel slechter zijn dan waar het normaal mee versneden zal zijn. Wasmiddel wat er in blijft zitten zal echt nihil zijn. Wat bob zegt, gewoon proberen.

CocAHazE

Newbie
Dankjewel voor jullie reacties het is opgedroogd en het is al minder roze dus ik zal zo maar eens een poging wagen.
En ja ik heb nog geluk dat ze het niet had gevonden anders was ik echt de sjaak haha. :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wasmiddel is niet bepaald gezond om te snuiven, maar ik denk dat de hoeveelheid te verwaarlozen valt. Gewoon proberen dus :grin:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Of je nou coke of wasmiddel snuift het is beide slecht.

Je moeder kan ook gewoon niets gezegd hebben tegen je omdat ze niet weet hoe ze het moet zeggen.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
oortjes zei:
Of je nou coke of wasmiddel snuift het is beide slecht.

Je moeder kan ook gewoon niets gezegd hebben tegen je omdat ze niet weet hoe ze het moet zeggen.

Haha maak die jonge nou niet bang. Als je moeder coke vind zegt ze dr echt wel direct iets van. Moeders zijn heel angstig wat drugs betreft en denken gelijk dat je verslaafd bent

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
CocAHazE zei:
Dankjewel voor jullie reacties het is opgedroogd en het is al minder roze dus ik zal zo maar eens een poging wagen.
En hoe was het? Gaf het naast een oppeppend effect ook een verfrissend effect?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
CocAHazE zei:

Een manier om de vieze smaak te verminderen :wink:
Voor herhaling vatbaar ?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
CocAHazE zei:
:tearsofjoy: Ineens een superschone neus vanbinnen...

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Dunnetjess33 zei:
Gelukkig heeft je moeder het niet gevonden! :wink:

Dat hen ik dus wel is voorgehad.
Zij had geen flauw idee wat het kon zijn, dus uit nieuwsgierigheid had ze met haar vinger is geproefd.

Toen ze mij ermee confronteerde was ze zeer ontgoocheld, en daarmee was de kous af.

Dus ben er nog vrij goed uitgekomen, al was ik de coke wel kwijt

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
snelgemsurfd zei:
Dunnetjess33 zei:

Zij had geen flauw idee wat het kon zijn, dus uit nieuwsgierigheid had ze met haar vinger is geproefd.

Toen ze mij ermee confronteerde was ze zeer ontgoocheld, en daarmee was de kous af.

Ach je kan nu wel zeggen maar jij hebt ook coke gedaan dus je mag niet boos worden.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
oortjes zei:
snelgemsurfd zei:
Dunnetjess33 zei:

Ach je kan nu wel zeggen maar jij hebt ook coke gedaan dus je mag niet boos worden.

Haha, zo had ik het nog niet bezien, maar ondertussen weet ik dat ze het een 'enorm vervelend vedovend ' gevoel gaf

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
snelgemsurfd zei:
Zij had geen flauw idee wat het kon zijn, dus uit nieuwsgierigheid had ze met haar vinger is geproefd
Toch wel apart eigenlijk om wit poeder te gaan proeven terwijl je niet weet wat het is. En hoe wist ze dan dat het coke was als ze het verder niet kent?

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
snelgemsurfd zei:
Zij had geen flauw idee wat het kon zijn, dus uit nieuwsgierigheid had ze met haar vinger is geproefd
Toch wel apart eigenlijk om wit poeder te gaan proeven terwijl je niet weet wat het is. En hoe wist ze dan dat het coke was als ze het verder niet kent?

Nog meer bewijs dat je moeder een leuke jeugd gehad heeft!

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
snelgemsurfd zei:

Ik ben zo eerlijk geweest om te vertellen wat erin zat,.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je moet je moeder maar even zeggen dat ze niet met drugs om kan gaan dan en dat het bijzonder onverantwoord is wat ze deed :tearsofjoy:

Bovenaan