Coke ipv speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Irie

Belezen gebruiker
Van coke word ik apathisch, terwijl ik van speed juist heel sociaal word. Mijn conclusie (die uiteraard tot absolute waarheid dient geïnterpreteerd te worden):
coke is a waste of money (ook al roept die een 3-tal keer per jaar toch nog zo hard mijn naam dat ik eraan toegeef, om weer tot dezelfde conclusie te komen).

Speed is teringlekker ... maar dat slaapgebrek inderdaad ... nu ja, als je het echt maar af en toe doet, dan kan een nachtje overslaan niet meteen zoveel kwaad (en ook al is je tentamen ondertussen al lang achter de rug - 2008 - ik zou nooit een weekendje doorhalen als ik de week erna tentamen heb)
Gisteren was het dus weer zover, begin nu pas wat in te zakken, terwijl ik amper 3 kleine lijntjes (van 19u tot 02u) op heb ... fijn zo voor mezelf denk ik dan :)

W.F.L.

Badass junkie
atbboy zei:
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.

Coke geeft uberhaupt geen rush vind ik, tenzij je dronken gaat snuiven of een ietwat directere administratiemethode gebruikt.

Haha, dit topic is best wel slecht eigenlijk. Bommetjes coke, speed vervangen door coke.. Denk nou eens na.

Vigilante

Wijs gebruiker
Geen coke snuiven als je geen alcohol hebt gedronken en niet teveel dagen achter elkaar speed gebruiken. KLAAAAAAAAAAAAAAAAAR

it'sme

Belezen gebruiker
Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P

Oom Klaas zei:
Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P

Inderdaad! Vind de werking van Coke niet echt geweldig en de werking van pep super! Maar de smaak van pep :kots: Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.

Maar ookal is de smaak van pep zo smerig :P Ik laat het er niet om liggen :hearteyes:

DonJon

Newbie
coke verschilt zeer zeker van speed
sos vind ik dan ook veel beter om te nemen
je slaapt beter
je voelt je beter
alleen duurt het iets minder lang
maarja als het langer zou duren zou je waarschijnlijk ook minder goed slapen denk ik

W.F.L.

Badass junkie
DonJon zei:
je voelt je beter

Dat is subjectief natuurlijk. Van sos voel ik me eigenlijk vooral onverschillig/gevoelloos en als ik erbij ga drinken word ik gewoon arrogant. Dat kan prettig zijn, maar ik voel me toch beter als ik speed op heb hoor.

DonJon

Newbie
W.F.L. zei:
DonJon zei:
je voelt je beter

Dat is subjectief natuurlijk. Van sos voel ik me eigenlijk vooral onverschillig/gevoelloos en als ik erbij ga drinken word ik gewoon arrogant. Dat kan prettig zijn, maar ik voel me toch beter als ik speed op heb hoor.

nou bij pep ben ik wel gewoon helemaal van de kaart maar sos geeft je dat gevoel dat je de hele wereld aan kan bij mij, dat heb k niet bij pep. daarom ben ik meer liefhebber van sos
en volgensmij is sos ook veel minder een aanslag op je lichaam dan pep

W.F.L.

Badass junkie
Ja, dat herken ik wel hoor. Toch vind ik de werking van speed leuker, maarja, ik gebruik ook geen speed om de wereld aan te kunnen. Coke is puur functioneel bij mij, omdat het "leuk" is hoef ik het niet te doen allesinds.

Sos is in elk geval een minder grote aanslag op je hersenen. Op je lichaam weet ik niet zo, coke is ook heel erg schadelijk en gevaarlijk. Maar minder neurotoxisch dan speed. En dagenlang doorhalen is nog wat anders dan 0,5g coke op een avond gebruiken die waarschijnlijk hoogstens 100-300mg zijn. :P Al ben ik er vrij zeker van dat coke schadelijker is voor je lichaam, het is ook vaatvernauwender.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik herinner mij Coke als verslavender dan speed (is alweer een aantal jaartjes geleden dat ik het voor het laatst gehad heb). Met speed neem je om de paar uur een klein beetje bij. Met coke moet je echt elk uur/half uur dikke lijnen leggen.

Ook de kater van coke vond ik veel erger. Als speed begint uit te werken dan is het net alsof je geestelijk en lichamelijk helemaal leeg en uitgeput bent, maar ik voelde mij daarbij nooit depressief (wel prikkelbaar). Na een avondje coke voelde ik me vooral emotioneel ook erg leeg en ik was de eerste paar dagen na het weekend constant in mijn kop bezig met zin hebben in coke om van dat depressieve gevoel af te komen.

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Coke oraal is een no go, gezien je bommetjes neemt ga ik er vanuit dat je je neusje geen pijn wil doen en coke werkt te kort om dat te slikken want dan zou al weer bij moeten nemen op het moment dat de eerste dosering begint te werken.

Mijn ervaring is dat je coke beter een hele dikke lijn kan pakken en dan heb je omdat je dan ook via slijm wat je wegslikt 1,5 / 2 uur plezier. Dan komt de trek naar meer toch echt aanzetten.

Nog een big difference is dat coke + alcohol maakt een nieuw stofje cokaethyleen als ik me niet vergis en die werkt ook weer oppeppend. Ik denk dat hier het euforische van coke achter schuilt. Bij pep heb je dit dus niet.

Zoals jij pep gebruikt met 1 bommetje op een avond van 0,1 g zou ik me absoluut geen zorgen maken en ken de gouden regel. Don't fix it if its not broken. Volgens mij kan je beter naar 0,15 gaan 0f 0,2 als je toch net wat extra wil. Maar coke zou ik echt links laten liggen beter ken je dat spul niet, want straks snuif je het wie weet rook je het een keer en dan ben je wel verder van huis.. Die high zul je namelijk niet zo snel vergeten..

weyoun22

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Nog een big difference is dat coke + alcohol maakt een nieuw stofje cokaethyleen als ik me niet vergis en die werkt ook weer oppeppend. Ik denk dat hier het euforische van coke achter schuilt. Bij pep heb je dit dus niet.

klopt :grin: als je eerst een half krat bier leegdrinkt en dan een paar lijnen coke neemt, dan lijkt het net of je 2 pillen en een lijn pep in 1x genomen hebt. Zieke shit.

Misschien is dat ook de reden dat je jaren na stoppen met cokegebruik nog een sterke drang naar coke krijgt als je alcohol op hebt. Met pep is het risico meer tegen iemand aanlopen die aan het gebruiken is als je zelf alcohol op hebt, dan kun je wel eens een foute beslissing maken, niet zozeer telkens weer een drang naar het middel zelf zoals bij coke.

McCrass

Newbie
Vrouwtje_Amsterdam zei:
1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
2. Is het een goede vervanging van speed als je gewoon wil slapen die nacht?
3. Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it. Als ik dit zou vervangen door coke is dat dan ook 0,1 mg coke en laten we zeggen 2 keer bijnemen of hoe zit dat?
4. Ik weiger te snuiven. Werkt coke ook als je het net als met speed in een vloeitje doet?
5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?

Alvast bedankt!

speciaal voor deze topic word ik lid van df eigelnlijk..
ik snap niet dat mensen speed en sos blijven vergelijken, het is allebei stimulerend, maar de manier waarop is totaal anders. Ik geef mijn persoonlijk antwoord op de 5 vragen, hoewel dat iedereen de effecten anders aanvoelt.
1. coke lijkt niet op speed, van uitzicht niet, en van effecten ook niet: van coke wil ik vooral rondlopen en praten, terwijl ik van speed wil feesten, en super sociaal word
2. persoonlijk kan ik als ik coke neem, rapper slapen dan ik speed neem, maar bij coke slaap ik niet goed door, en droom ik ook altijd over sos, vreemd genoeg, terwijl bij speed (als ik eenmaal slaapt) ik wel door slaap, en meestal ook wel goed
3. sos ga je sowieso willen bijnemen, met wat geluk duurt het een urenhalf vr het is uitgewerkt, terwijlje op speed (0.1 gr lijkt mij wel weinig, maar als het voor u genoeg is, zoveel te beter) wel een nachtje of meer kunt doorgaan
4. doe coke niet in een vloeitje, je gaat de echte rush missen, en waarom zou je dan sos nemen?
5. coke is verslavend doordat jze het meer gaat gebruiken op een avond (bij mij gaan er wel wat grammen door dan), maar ik wil de speedjunks in mijn stad zeker niet allemaal eten geven, als ze nog kunnen eten met hun rotte tanden. Ik denk dat coke verslavender is als speed, maar dat dit totaal opgehoffen word door zijn hoge kostprijs.

je moet niet zeggen dat het een of het ander beter is, het hangt allemaal af van het moment waarop en het doel waarom je het neemt: als ik sos, zit ik het liefst met (een) vriend(en) wat te praten, wat rond te lopen, nog meer te praten, en dan nr huis om wat in de zetel een film te kijken met een joint of iets gaan drinken ofzo, alles chill, terwijl ik van speed dan gek zou worden, en dingen uit elkaar begin te halen om te zien hoe ze werken.
Maar op een feestje wil ik speed: muziek word super, het volk mooier en leuker, je wilt niet om de 10 min een nieuwee lijn leggen, je leert nieuwe mensen kennen, die allemaal interessante dingen lijken te zeggen, terwijl ik als ik coke neem op een feestje, ik maar tegen een paal sta, en mensen te arrogant aanspreek. Persoonlijk vind ik speed leuker, als je wat een degelijke kwaliteit kan regelen, blijf bij speed :)

Hallo allemaal!

Ik heb eigenlijk even een vraagje, hoezo wil je niet snuiven? Snap dat je ergens grenzen legt, maar waarom bij snuiven? Als je niet wilt snuiven zou ik sowieso geen coke doen. Het roken of spuiten wordt egt door iedereen afgeraden, werkt maar heel kort en gaat vaak mis. Echt iets voor junks, sowieso niet handig op een feestje denk, ik zou zeggen probeer coke een keer, als je t niks vind, het is na een half uur uitgewerkt.

Ik vind persoonlijk coke zonder alcohol het chilst, je voelt de coke sterker, en je ziet vaak dat mensen zuipen, snuiven,zuipen, snuiven, ik vind dit onnodig risico lopen en zonde van je geld, je zorgt er eigenlijk voor dat je beide niet voelt, en bovendien kost t ziek veel geld!

Van coke heb ik meestal geen heel erge kater, je bent wel extra moe, dus in die zin als je de volgende dag moet leren zou ik wat Red Bull in slaan!

Verder is mijn persoonlijke ervaring dat je van een lijn van 0,1 gram neemt je niks voelt! Op een goede avond snuif ik tog snel een gram weg, ik zou het wel goed verspreiden over de avond ik heb zelf vaak als ik te veel in een x neem een beetje onrustig wordt!

En dan over het verslavende... op de korte termijn moet ik eerlijk toegeven dat ik er erg moeite mee heb om te stoppen! Vooral als je genoeg in huis hebt, als ik je dus 1 tip mag geven als je t op een feest gebruikt daar stoppen! En niet onderweg naar huis of thuis verder gaan, want voor je t weet ben je 10 uur verder! En dan op de lange termijn.. denk ik dat er niet veel verschil tussen coke & speed zit, sowieso vind ik dat verslaafd worden altijd een beetje overdreven wordt, ik heb het gevoel als je gewoon lekker in je vel zit, je echt niet zo snel elke dag gaat gebruiken enzo. Maar misschien denk ik er wel te makkelijk over.. hoor graag jullie mening!

greetz

de GT

Bewuste gebruiker
lieve schat, dan mag je je coke wel een x laten testen. want van 0.1 g 80% cocaine voel je wel degelijk wat.

En van dat spul snuif je ook niet zo maar eventjes een hele gram weg op een avond (als incidentele gebruiker)

Waar ik me coke vandaan heb is een rechtstreekse bron, koop zelf zon brok en door er wat olvarit doorheen omdat me neus anders n week nr de kk is, en idd van 0,1 gram voel je wat een half uur, maar je kan mij niet vertellen dat je daar een hele avond op losgaat,

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
studente19 zei:
Waar ik me coke vandaan heb is een rechtstreekse bron, koop zelf zon brok en door er wat olvarit doorheen omdat me neus anders n week nr de kk is, en idd van 0,1 gram voel je wat een half uur, maar je kan mij niet vertellen dat je daar een hele avond op losgaat,

Een lijntje coke werkt nooit voor de hele avond, maximaal 45 minuten tot een uur. 0,1 gram is echt een prima hoeveelheid per snuif. zelfs als je 50% hebt.

de GT

Bewuste gebruiker
ik vind 0.1 gram best wel veel voor 1 snuif.

ik doe een hele avond met minder dan een halve gram.

Drache20

Newbie
Haha de vraag die iedereen aan het denken zet. Bijde zijn helemaal andersik zeg altijd gajes hakken of.naar illegale tekno ha lkkr snel en ga je naar.een club discotheek ga dan rustig aan was sös snuiven PEPsoonlijk. Ga ik vur snelle maar let altijd goed op je zelf

harry123

Bewuste gebruiker
Ja het kan speed vervangen, maar is alleen veel duurder, dus ik zie het liever andersom.
Verder weet ik weinig van speed, gebruik eigenlijk alleen coke, vrijdag word voor mij eerste keer aan de pep :rock:

harry123

Bewuste gebruiker
de GT zei:

Coke of snelle, snelle doe ik met 250mg, coke snuif ik zo 1.5 a 2 gram weg op een avond

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
de GT zei:

En nu schep ik niet eens op maar ik heb vaak zat lijnen van een halve gram weggesnoven dan zat je wel tot de volgende ochtend super strak. Om 20.00 geeft een maat me een lijn maar alleen als ik hem helemaal opsnuif mag ik hem gratis. Dan gooit hij er bijna een gram neer en ik trotseer dat dan gewoon en daarna ging ik wel super maar dan ook super straks. Heb het vaker gepresteerd ook met kutpep dan was het standaard halve gram erin. Denk dat 0.1 echt het minimale is wat ik zou leggen als lijn maar heb dan ook de prijs betaald dat mijn rikketik naar de klote is. Pak ik nu nog een puntje dan wordt ik al doodziek en krijg last op mijn borst en in mijn borst waar mijn hart zit. Teveel is nooit goed heb er aan de ene kant ook nog wel wat spijt van daardoor verdraag ik die zooi nu niet meer. Aan de andere kant weet ik ook niet of ik anders wel gestopt was en nu moest ik wel want als ik niet stop dan stopt mijn hart wel voor mij. En dat is nooit grappig!

Prinz

Ik had laatst 2.gram echte goeie coke en daarmee bedoel ik flakes. 80%. Ik voelde e geen flinker van en mn vriendin ook niet. Wss omdat we meerdere malen per week 68%.speedavondjes houden..

Hendroit

Ik zou jou wel aanraden om speed snuiven een keertje te proberen. Het werkt sneller en heftiger en het effect houdt niet zo lang aan als met een bommetje.
Waarom heb je trouwens een afkeur voor snuiven? Omdat je denkt dat je neus ervan kapot gaat? Wat denk je dat er met je maag gebeurt als je een bommetje neemt?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan