coke loopneus

boltok

Newbie
als ik coke snuif krijg ik meestal wel dat mn neus een beetje begint te snotteren maar das niet zo'n heel groot probleem alleen wordt t wel lastig als ik klaar ben met snuiven dat na een uurtje ofzo ik echt massale 'leegloop' krijg... is dit normaal?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Niet iedereen heeft er even snel last van, maar je knalt natuurlijk wel een laag chemie tegen je slijmvlies aan dus dat kan zeker gaan iriteren en dus slijm produceren.

Als je er veel last van hebt, probeer je gebruik dan te beperken. Het kan een chronisch probleem worden en dat is vrij vervelend (ik ben al 2 jaar verkouden van licht gebruik, gevoelige neus..)

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Heb ook wel eens gehoord dat echt dat hele erge loopneus effect door een of ander versnijdingsmiddel komt, zou niet weten welke.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
boltok zei:
als ik coke snuif krijg ik meestal wel dat mn neus een beetje begint te snotteren maar das niet zo'n heel groot probleem alleen wordt t wel lastig als ik klaar ben met snuiven dat na een uurtje ofzo ik echt massale 'leegloop' krijg... is dit normaal?

In dat geval wat water snuiven als je genoeg heb gehad om het eruit te spoelen snel . Tenminste dat deed ik vroeger als dat het geen goede was/is ben je in 20 seconden ervan af ongeveer.

Bovenaan