Coke op het vliegtuig

Judas

Wijs gebruiker

Judas

Wijs gebruiker
DAVID0FF zei:
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?

joo

Wij hebben dat ook wel eens gedaan. Eerst de sosa in plastic vacuum geseald, pakketje dun opgerold en daarna in een tube Welaform haarcreme gedouwd. Die tubes waren van metaal, een soort flexibel blik dus daar kijkt de x-ray niet doorheen. In de badtas waarin dit zich bevond hadden we een geopende tube tandpasta gestopt. Dat brengt het reukorgaan van evtuele drugshonden van slag. No problemo: we hebben tijdens de vakantietrip heerlijk geketst op de sos :P :)
zorg dat je er netjes uitziet: goed geschoren enzo. als je niet relaxed bent, neem dan een half oxazepammetje voor je naar de luchthaven gaat :grin:

kennis van me neemt het regelmatig mee als hij gaat vliegen. sealt het, smeert het met tandpasta in en verstopt het dan in de zoolluchtkussens van (oudmodel) nike air schoenen. linkerschoen cocaine/rechterschoen hasj :stoned: nimmer gepakt, toch lijkt de haarcremetube me veiliger. vooral omdat ze dan afgeleid worden door de rest van de spullen in de badtas. :grin:

volgende keer doe ik misschien een nagelschaartje in de badtas: die types zijn erop gebrand iets te vinden wat niet mag en als ze dat sinds 9-11 als tereurwapen te boek staand object vinden zijn ze bevredigd en zoeken ze niet door. een hond gaat ook geen 2e bot zoeken als hij er een gevonden heeft :tearsofjoy:

4 fmp

Belezen gebruiker
yeti zei:
volgende keer doe ik misschien een nagelschaartje in de badtas: die types zijn erop gebrand iets te vinden wat niet mag en als ze dat sinds 9-11 als tereurwapen te boek staand object vinden zijn ze bevredigd en zoeken ze niet door. een hond gaat ook geen 2e bot zoeken als hij er een gevonden heeft :tearsofjoy:

misleiding, slim.
Maar aan de andere kant lok je ze wel heel dicht naar de plek waar je ze niet wil hebben.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Dat zou ik echt niet doen, misschien zoeken ze wél door, dat zou nog best kunnen.

Voorderest wel heel slim gedaan :)

Judas

Wijs gebruiker
Denk dat het inderdaad beter is om 10 sexboekjes in de handbagage te stoppen ipv dat nagelschaartje :grin:

Flameon

Badass junkie
Stoneboot zei:
Dat zou ik echt niet doen, misschien zoeken ze wél door, dat zou nog best kunnen.
Voorderest wel heel slim gedaan :)

Inderdaad. In mijn handbagage hebben ze eens een kurkentrekker gevonden met een zakmesje aan (ja stom, ff snel de tas inpakken nog haha) en toen is mijn hele rugzak uitgekiept en nagepluist. Ze zijn er tien minuten mee bezig geweest.
Afleiding is goed, maar ik denk niet dat je moet gaan mesjes etc.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Smokkel naar andere landen is zo dom vind ik. Ook al is het een land binnen de EU.
Kijk je geen tv? Er is eens een programma op tv geweest, ik geloof "gevangen in het buitenland", wat daar ook over gaat. Hier in nederland zijn ze nog "redelijk" soepel, maar niet in Spanje, Turkije of waar dan ook. Sommige landen hebben een "Zero Tolerance" beleid. Dus, ook al heb je maar een halve bij je, dan nog krijg je een dikke vette straf in een gevangenis.

Weet het niet, maar lijkt me geen pretje om daar te zitten. Jij wel?

En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!

-spaceman-

Badass junkie
040_Eindhoven zei:
En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!

waarom zou je het niet daar kopen dan?

riddick

Experimenterende gebruiker
alloooha allemaal, lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, ik heb zo wat zitten lezen en ik ben echt verbaast, jullie zijn geniaal, coke meesmokkelen pfff wat een makkie, even naar de winkel achter 2 condooms en een flesje badschuim en taddaaaaaaaaa het is opgelost, ik word miljonair door jullie ...

juist ligt er iets op mijn maag dat ik moet vertellen: denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks.

er is maar 1 ding dat de waarheid is, ( GELUK HEBBEN )
als er echt drugscontrole is, vinden doen ze... dan keren ze alles binnenste buiten, sta je mooi in je blooten en mag je door je kniejen buigen

1 ste onderwerp:
op een luchthaven waar duizenden mensen per dag rondlopen is het onmogelijk om alles te controleren, heb je al gezien hoe ze je bagage scannen, dat duurt nog geen 10 sec en dan moet je ondertussen door metaaldetector, piept dat ding ok ja moet je even appart gaan staan en gaan ze zo met een piepertje dat op metaal reageert rond je lichaam, ze raken je zelfs met moeite aan, het laatste dat achter word gekeken is drugs, nu ga je zeggen hoe komt het dan dat er mensen worden gepakt? als ze iets verdacht vinden gaan ze controleren, heb je toevallig drugs bij je dan heb je ongeluk,

gewoon door al die controles te moeten passeren denken we dat het zwaar beveiligt is maar het is enkel schijn, : duizenden mensen per dag door de controle, laten we nu zeggen dat er van die duizend een stuk of 50 wat drugs meesmokkelen, hoeveel worden ervan die 50 opgepakt ?

wat bedoel ik met schijn: het zijn verschillende stappen die worden ondernomen die ons onderdrukken zodat we netjes de regels volgen, het begint bij de media: het programma over de beveiliging van de luchthaven: je ziet dan dat ze met drugshonden speuren, dat er mensen worden opgepakt,...

op de luchthaven zelf staat er altijd overdreven veel politie, altijd in het zicht dat iedereen ze ziet, ze doen niks van controle maar ze staan er gewoon

al de controles die je dan binnen moet passeren

deze dingen allemaal samen geven ons een gevoel van veiligheid, ook al is het niet zo

2de onderwerp de drugsbrigade:

als er dan effectief drugscontrole is dan is je geluk ver te bespeuren, een drugshond kan je niet misleiden, je verstopt je coke nog zo goed maar de hond komt naast je zitten, zelfs al heb je niks bij je, een simpel iets is al genoeg: als je coke gebruikt, wat gebruik je om je lijn te leggen? als je coke plet met een kaartje van je blijft er altijd wel iets aanplakken, dat steek je dan terug in je portefeuille waardoor er daar dan ook al wat aanhangt, als je 1 lijntje legt speelt dit geen rol, maar als je 1 gr coke gebruikt hebt heb je makkelijk 4 a 5 keer je kaart gebruikt en in je portefeulle gestoken, dat is al genoeg

een drugshond is eigenlijk een junkie, geloof het of niet maar deze honden worden verslaafd gemaakt, ( niet dat ze aan de coke zitten :tongueout:) maar aan de geur zijn ze verslaafd, deze opleiding voor drugshonden is zeer zwaar en lukt zeer moeilijk, in belgie zijn er maar 5 echte drugshonden, dus je moet echt pech hebben als je zo een hond tegenkomt

als laatste geef ik de raad: neem het risico toch niet van te smokkelen, coke is overal te vinden als je wat zoekt, wie zoekt die vind

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Ik lees het nou allemaal nog een keer en die plaatjes zijn echt te grappig :grin: Ik pleurde echt van mijn stoel van het lachen XD

oldskool

ik zit voor mijn werk redelijk veel in het buitenland en vlieg redelijk veel...

maar nog nooit echt een serieuse controle gehad eerlijk gezegt; wellicht heb ik mazzel gehad...

ik gebruik zelf al wel enkele jaren coke op regelmatige basis... maar ik neem het nooit mee naar het buitenland omdat ik "het" risico niet waard vind... maar ik heb wel altijd mijn portefeuille bij me waar ook mijn kaarten inzitten waar ik wel eens een lijntje mee leg....

ik had wel eens over de risico's nagedacht; maar dacht steeds dat een drugshond zulke abnormaal kleine resten nooit zou ruiken...

dus nu na de reply van riddick ga ik me de week wel een andere portefeuille aanschaffen... 1 die enkel zal dienen voor buitenlandse reizen... en de kaarten die ik dan nodig heb zullen wel een serieuse wasbeurt krijgen....

ik was totaal niet op de hoogte van zulke dingen en dat die drugshonden "echt" zo goed waren!!!

DAVID0FF

riddick zei:
denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks.

ik begrijp je punt maar het in 2 condooms stoppen is ook om te voorkomen dat de coca na een urenlange reis naar de shampoo riekt, en in de shampoo is nog niet zo'n slecht plaats want voor ze je busje leeggieten moeten ze al een sterke aanleiding hebben, vb verdacht gedrag. Ook een beetje in de hoop dat een 2derangs drugshond het niet riekt natuurlijk.
Dat een goede drughond het vind geloof ik graag.
Drugssmokkelaars die grote hoeveelheden inslikken om het te transporteren, ruikt een hond het dan nog? geloof ik nooit.

Vrienden van mij zijn trouwens naar Dom Republiek gegaan met wiet op zak, ook zonder problemen overigens al vind ik met wiet na Dom Rep. gedurvder dan me 5 gr C naar Can Eilanden.

Bovenaan