COKE & PARAnoia

pino77

Newbie
hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
nee, ik heb wel altijd het gevoel dat ik wil dat de politie achter me aanzit want dan ren ik gewoon weg ofzo. en dan voel ik me belangrijk

ktja

Experimenterende gebruiker
Ik heb precies wat jij hebt! Denk constant dat er politie komt en dat ik dan vercrackt in het celletje wordt gegooid, en kijk constant naar buiten of er een horde agenten voor de deur staat. Waarom? geen idee, ik heb het alleen als ik coke hebt gebruikt.
Misschien komt het, doordat cocaine er voor zorgt dat het gehalte aan dopamine en adrenaline wordt verhoogd. Adrenaline laat je hartslag stijgen en geeft je een superalert en onrustig gevoel. Misschien dat het daarmee te maken heeft?

sve1200

Ik heb het altijd als we het even ergens buiten een kroeg doen.
Elk steegje kan zo'n mooie witte auto uitkomen, niet goed.

Angramar Temenos

Badass junkie
pino77 zei:
hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?

Dat heb ik zonder coke vaak genoeg, maar in een veel ergere mate dan jij beschrijft.. :(

Judas

Wijs gebruiker
Vreemd verschijnsel. Op een gegeven moment kreeg ik ook zoiets als ik me volgesnoven door de stad verplaatste. Van elke auto die ik hoorde naderen dacht ik dat het de smeris was. Dacht dat ik de enige was die daar last van had. Raar soort para achterdocht want mensen die high zijn oppakken is nou niet bepaald iets dat een hoge prioriteit heeft bij de cops. In het ergste geval ben je je sos kwijt als je gefouileerd wordt. (Tenzij je natuurlijk meer dan 1gr bij je hebt)

Tijdens de rush vernauwen je bloedvaten zich en daardoor krijgen hersenen & hart minder zuurstof. En inderdaad enorme toename adrenaline zoals Ktja zegt. Dat alles schept gunstige omstandigheden om rare, paranoide ideeen te krijgen. Ik begrijp gezien mijn persoonlijke geschiedenis goed waarom in mijn vernauwde bewustzijn de politie een vijandige factor wordt. Waarschijnlijk hebben jullie ook negatieve ervaringen met de gezagsdragers of op te jonge leeftijd Robocop gekeken????

Oom Klaas

Badass junkie
Altijd als ik 't buitenshuis gebruik, 'k vind het altijd ook nog wel een extra kick geven eerlijk gezegd. Constant op je hoede zijn, zonder enige reden :grin:

anon22

Belezen gebruiker
para en onrustige gedachten krijg ik alleen van slechte coke.

goede coke egt geen last van :P
dan doe ik juist eerder dingen die ik beter niet had kunnen doen (overmoedig)

ParanoidAndroid

Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun :rolleyes: :confused: :grin:

blowvaakblowveel

ParanoidAndroid zei:
Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun :rolleyes: :confused: :grin:
wahahaha geniaal :tearsofjoy:

linke

Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.

Ghanzibaldhi

linke zei:
Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.

Juist. Of dat je de hele tijd met je hoofd naar beneden loopt te praten omdat je denkt dat iemand wat aan je neus ziet :flushed:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ghanzibaldhi zei:
linke zei:

Juist. Of dat je de hele tijd met je hoofd naar beneden loopt te praten omdat je denkt dat iemand wat aan je neus ziet :flushed:

En het mooie is dan als je er ook nog wat hebt zitten :tongueout:

Ewie

Belezen gebruiker
Nope, gelukkig geen last van, behalve op de XTC in een volle discotheek/kroeg, rest kan ik goed genoeg in de hand houden, en al kijk ik groot uit de doppen, boeiend... :wink: al helemaal voor de politie..

shah

pino77 zei:
Ben om die reden ook gestopt(tijdelijk)zit nu aan de roze snoepjes.
Waarschijnlijk heeft het ook te maken met wie je gebruikt.
Als je gebruikt met mensen die rare trips (flash)krijgen slaat dat volgens mij op jou over.
Gebruik met de juiste mensen om je heen of verlaag de dosering.Je moet ook altijd een downer zoeken voor na het coke gebruik.De een gebruikt een joint, de ander valium kijk wat bij je past.

anon22

Belezen gebruiker
oplossing: regel goede coke.

dan is de kans dat je para word zo minimaal.

slechte coke word je para van

Judas

Wijs gebruiker
Er is ook nog een ander soort paranoide achtig, coca gerelateerd gevoel. Een onheilspellende gemoedstoestand die pas dagen na de rush op komt zetten. Zo iets van: ' There's something wrong with me'. :openmouth: Je kijkt om je heen en denkt plotseling dat de wereld niet meer hetzelfde is als voorheen. Je zoeft over de snelweg en ziet opeens dat er iets mis is met de lucht. Een soort omgekeerde hoogtevrees die gepaard gaat met een dreiging om naar de blauwe dampkring toe getrokken te worden en daarin te crashen. Of je staat op een verlaten station op iemand te wachten en het gedender van een voorbijrazende trein dreigt je ziel mee te sleuren.

Hoor en lees regelmatig dat dit soort ervaringen na excessief gebruik de kop opsteken wanneer mensen vervolgens weken of langer clean blijven. Herkenbaar????

Bovenaan