pino77 zei:hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?
wahahaha geniaalParanoidAndroid zei:Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun![]()
![]()
![]()
linke zei:Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.
Ghanzibaldhi zei:linke zei:Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.
Juist. Of dat je de hele tijd met je hoofd naar beneden loopt te praten omdat je denkt dat iemand wat aan je neus ziet![]()
Worstenjongen zei:En het mooie is dan als je er ook nog wat hebt zitten![]()
Ben om die reden ook gestopt(tijdelijk)zit nu aan de roze snoepjes.pino77 zei:hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?