Coke samen Lexapro

Donnie

Newbie
Heb van m'n arts Lexapro gehad vanwege mijn angststoornissen en paniekaanvallen. Ik gebruik 1x in de week coke met alcohol samen. Kan het veel kwaad als Lexapro er ook bij komt kijken, heeft er iemand ervaring of suggesties?

Alvast bedankt voor jullie reacties........................................................

Tripper

Wijs gebruiker
Donnie zei:
Heb van m'n arts Lexapro gehad vanwege mijn angststoornissen en paniekaanvallen. Ik gebruik 1x in de week coke met alcohol samen. Kan het veel kwaad als Lexapro er ook bij komt kijken, heeft er iemand ervaring of suggesties?

Alvast bedankt voor jullie reacties........................................................

Ik zou toch even helemaal niks nemen als je angststoornissen en paniekaanvallen hebt. Alcohol kan nog wel, maar ik denk dat sos wel iets van angst of paniek kan veroorzaken. Denk jezelf ook niet?

alcoholist

Wijs gebruiker
mijn broer gebruikt precies hetzelfde,hij is trouwens vandaag voor de 1e keer gestopt..heeft geen alcohol gehaald en is vroeg gaan slapen,ben erg trots..maar hij heeft maaaanden lang zo gebruikt..en had geen klachten,dus geen pro denk ik.. maja wie ben ik,

Chris Pontius

Badass junkie
Stimulanten staan er om bekend dat ze angstaanvallen kunnen verergeren (zowel kwantitatief als kwalitatief). Zit er een patroon in die aanvallen, of kan het op elk random moment gebeuren?

vaarklaas

Belezen gebruiker
Dat dit een serieuze vraag is... Ik blijf me verbazen over de onwetendheid van vele mensen wat betreft drugs/ middelen. Het feit dat je lexapro moet innemen zegt al genoeg over het feit dat je van elke andere drugs moet afblijven als je de angstaanvallen serieus neemt en er van af wil komen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar angstaanvallen daar kan je niet overheen groeien, sterker nog, als je ze niet aanpakt worden ze erger en kom je steeds meer in een sociaal isolement terecht.. dat is de praktijk bij vele mensen. Coke is uit den boze als je last hebt van angstaanvallen. Natuurlijk kan je het gebruiken en zal je niet meteen angstig worden, wellicht ervaar je helemaal geen angst meer.. voor even.. daarna wat onrustig, maar dat gaat nog wel en een week na gebruik begint het feest, het feest der angsten en stress. Een goede reden om weer wat middelen te nemen. Gebruik je het veelvuldig dan gaat het je op de lange termijn vloeren, ongetwijfeld. Ook alcohol versterkt angstgevoelens. Eerst verdoofd het de boel en dan komt het dubbel zo hard terug. Meer alcohol nemen is dan slechts uitstel van executie.
Gewoon niet doen en je heil zoeken bij andere dingen is het beste advies wat je nu kan krijgen.
Succes

(overigens, als je dit advies niet ter harte neemt en je gaat het toch gebruiken. Niet na een paar maanden/ jaar gaan klagen bij de huisarts of psychiater en meer medicijnen/ drugs vragen en zielig lopen doen. Draag dan de consequenties en be a man.)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je een anti depressiva zoals lexapro gebruikt moet je afblijven van alle soorten drugs! Het combineren kan 99 keer goed gaan, maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan en dan heb je een enorm probleem. Als je het nog na kunt vertellen..

vaarklaas

Belezen gebruiker
^ en dat ook nog eens ja..

en daarbij haalt het compleet het neurotransmittersysteem in je hoofd door de war. Het kan blijvende schade brengen.

gia79

Experimenterende gebruiker
je kunt, zonder grappen of omwegen een drugspsychose krijgen van combineren... Neem jezelf serieus, zoek tenzij je al hulp hebt professionele begeleiding voor je psychische klachten. Succes

Bovenaan