Dat dit een serieuze vraag is... Ik blijf me verbazen over de onwetendheid van vele mensen wat betreft drugs/ middelen. Het feit dat je lexapro moet innemen zegt al genoeg over het feit dat je van elke andere drugs moet afblijven als je de angstaanvallen serieus neemt en er van af wil komen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar angstaanvallen daar kan je niet overheen groeien, sterker nog, als je ze niet aanpakt worden ze erger en kom je steeds meer in een sociaal isolement terecht.. dat is de praktijk bij vele mensen. Coke is uit den boze als je last hebt van angstaanvallen. Natuurlijk kan je het gebruiken en zal je niet meteen angstig worden, wellicht ervaar je helemaal geen angst meer.. voor even.. daarna wat onrustig, maar dat gaat nog wel en een week na gebruik begint het feest, het feest der angsten en stress. Een goede reden om weer wat middelen te nemen. Gebruik je het veelvuldig dan gaat het je op de lange termijn vloeren, ongetwijfeld. Ook alcohol versterkt angstgevoelens. Eerst verdoofd het de boel en dan komt het dubbel zo hard terug. Meer alcohol nemen is dan slechts uitstel van executie.
Gewoon niet doen en je heil zoeken bij andere dingen is het beste advies wat je nu kan krijgen.
Succes
(overigens, als je dit advies niet ter harte neemt en je gaat het toch gebruiken. Niet na een paar maanden/ jaar gaan klagen bij de huisarts of psychiater en meer medicijnen/ drugs vragen en zielig lopen doen. Draag dan de consequenties en be a man.)