Coke valt tegen

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Coke vind ik qua werking haast niks op 3mmc lijken. Je kunt ze niet vergelijken denk ik.

Nou ben ik geen ervaren coke gebruiker, keer of 5 pas en maar 1x zelf gekocht lang geleden. Maar als je goede hebt moet je 100mg wel merken. Als je tenminste geen tolerantie voor uppers hebt.

Sinds ik bij tijd en wijlen periodes braaf mijn Methylfenidaat slik, merk ik van alle uppers minder. Ik moet dat echt wel 5 dagen tot een week geen Methyl oid slikken wil ik het volle effect van een stim voelen. Zeker bij speed.

• Like
Waarderingen: San

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Unpopulair opinion...
Ik vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.

Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.

Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Unpopulair opinion...
Ik vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.

Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.

Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.
Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaïne base.."

Kibo3

Bewuste gebruiker
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.

Numiah

De abominabele kwaliteit heeft mij doen besluiten de coke vaarwel te zeggen en te switchen naar mmc3.
Zie ook mijn post of afkicken van coke dmv mmc3

Numiah

Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaïne base.."
De testen die ik van diverse (tientallen) dealerts deed kwamen eigenlijk nooit boven de 50%.
Hoe het trimbos aan andere cijfers komt is een raadsel.

Katowice

Bewuste gebruiker

Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg

Numiah

Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.

Dior-la

Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen

Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.

Numiah

Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.
Ik zou die zoektocht of toevalstreffer nu nooit meer aan durven gaan.
Het heeft me al een keertje flink in de staart gebeten.
En volgens mij is de stap terug makkelijker dan er vanaf blijven.
😱

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.

Dior-la

Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.

Of

Neh laat maar. Kan nog wel een paar domme vergelijkingen maken. Onzinopmerking iig
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
Jouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.
Je bent wel echt sowieso junkie als je bruin of wit gaat roken
Eigenschuld joh niemand dwingt je om te gebruiken doen ze allemaal zelf gewoon niet aan beginnen simpel
Moet jij zelf weten in mijn ogen ben je dan sowieso een junk als je die zooi gaat gebruiken roken denk toch ff na
Je bent ook dom als je aan die zooi gaat roken
Rare man jij hahaha
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻‍♂️
Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?

Lemmy

Badass junkie
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.

Dat ligt dan aan je "lichaam" en niet aan de C;

Iedereen zat maar te lullen over GHB, heb dat 'n keer of drie gedaan, twee keer haast niks gevoeld, derde keer flinke maagpijn.

Bovenaan